Szerző Téma: Beszélgessünk  (Megtekintve 7239273 alkalommal)

0 Felhasználó és 15 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk
« Válasz #30765 Dátum: 2010.05.01 16:39:53 »
Ezt írtad:

"Olyan autót keres egy ismerős, amibe adott esetben akár 6 vagy 7 ember is normálisan elfér, és ilyenkor sem egy aktatáskányi csomagtartó marad. Ráadásul a leosztás is vegyes a 6-7 emberből néha 4 kisgyerek lenne, tehát ennyi gyereküléssel kell kalkulálni.
Ugyanakkor az esetek nagy részében egy, vagy két személy ülne csak benne, tehát az is szempont, hogy ne furikáztasson fölösleges balasztot az autó képében."

Ezek a szempontok igazából kiütik egymást! Normálisan csak a Previa-kategóriában fér el 6-7 ember, pláne ha még csomi is kell maradjon mögötte. A középkategóriás egyterűekben a harmadik üléssor igazából csak gyerekeknek megfelelő méretű, és nem is nagyon marad mögötte csomi. Szóval el kell dönteni, hogy mi a fontosabb: hogy kisebb legyen a kocsi, vagy hogy tényleg teljesüljön az első mondatban megfogalmazott feltétel.

Ami a motorokat illeti: kiindulva abból, hogy egy 2.0 VVTi Ave I gyári fogyasztása 7.8 liter, egy ugyanilyen motoros Ave Versoé 8.5 liter, egy benzines Previáé pedig 9.5 liter, ez a gyakorlatban kb. annyit jelenthet, hogy az Ave Verso átlagban valahol 9-10 liter között ehet a benzines motorral, a Previa pedig inkább 11 körül. Kérdés, mennyit akarnak velük menni? Mert ezek ugyan valóban nem kis értékek, de cserébe sokkal kisebb a költséges javítások kockázata. Egy ennyi idős, dízel egyterűvel, a megfelelő várható futásteljesítménnyel, már sajnos lehetnek lendkerék-, adagoló-, turbó-, hengerfej-problémák egyaránt.

Ami a menetteljesítményeket illeti: a benzines Ave Verso 11.4 alatt van 100-on és 192-t megy, a Previa 10.9 alatt gyorsul és 185-öt megy. A dízelek adatai: Ave Verso 12.5 mp, 180 kmh; Previa 13.6 mp, 175 kmh.

Az adatok a 2002-es Auto Katalogból vannak.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Beszélgessünk
« Válasz #30766 Dátum: 2010.05.01 17:09:23 »
Ha mindez egy Camry-vel tortenik...  :whistling:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Beszélgessünk
« Válasz #30767 Dátum: 2010.05.01 18:11:03 »
Ha mindez egy Camry-vel tortenik...  :whistling:
... akkor most azt mondaná a tulaj, hogy beragadt a gázpedál. Vagy ha ő nem is mondaná ezt, akkor is ezt hinnék rengetegen  :nonono:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re: Beszélgessünk
« Válasz #30768 Dátum: 2010.05.01 19:41:58 »
Egész jól egyben van a hátulja. Szinte meg sem látszik rajta a falbontás. Bezzeg egy jó magyar parkolóházban nem lógott volna át a falon.
A zsalubetonnál szépen produkálta volna a hátsó gyűrődési zóna működését.-)
Ezek az amcsik nemcsak selejtes gázpedált gyártanak, hanem még rendes parkolóházat sem képesek építeni.
Egyébként a Merci a hibás és nem a sofőr, mert rosszul méretezte a fék és a gázpedál közötti távolságot, valamint nem hívta fel a figyelmet
az ebben rejlő veszélyekre.-)

tutinet

  • Vendég
Re: Beszélgessünk
« Válasz #30769 Dátum: 2010.05.02 23:34:46 »


 :D :D :D

pzs

  • Vendég
Re: Beszélgessünk
« Válasz #30770 Dátum: 2010.05.03 09:33:43 »
A BMW ertekesebb a Toyotanal. Ezen nincs mit csodalkozni, ha mar a Toyotasok kozott van olyan aki Stuttgartba akar menni automuzeumba/kiallitasra...  :tt2:  :clap:

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12161
Re: Beszélgessünk
« Válasz #30771 Dátum: 2010.05.03 11:28:05 »
a bmw múzeum sem rossz.. ::)
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: Beszélgessünk
« Válasz #30772 Dátum: 2010.05.03 15:46:53 »
Valami ilyesmi miatt árulom én is a Suprát. Csak áll, alig megyek vele, és ezt nem jó nézni. ;(
Szerencsére ennyit nem öltem bele, sem pénzben sem időben, de az nyilvánvaló hogy az eladási árban még ez a kevesebb sem fog visszajönni. De ez előzetesen is bele volt kalkulálva, nem is befektetésnek vettem.. :)

pzs

  • Vendég
Re: Beszélgessünk
« Válasz #30773 Dátum: 2010.05.03 16:05:21 »
Valami ilyesmi miatt árulom én is a Suprát. Csak áll, alig megyek vele, és ezt nem jó nézni. ;(
Szerencsére ennyit nem öltem bele, sem pénzben sem időben, de az nyilvánvaló hogy az eladási árban még ez a kevesebb sem fog visszajönni. De ez előzetesen is bele volt kalkulálva, nem is befektetésnek vettem.. :)

A D2 futomu azert gondolom nem lehetett annyira olcso... :no:

Volt ra komolyabb erdeklodo mostanaig?

musspici

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1755
Re: Beszélgessünk
« Válasz #30774 Dátum: 2010.05.03 16:13:53 »
A BMW ertekesebb a Toyotanal. Ezen nincs mit csodalkozni, ha mar a Toyotasok kozott van olyan aki Stuttgartba akar menni automuzeumba/kiallitasra...  :tt2:  :clap:
Lehet, hogy a Toyotákért rajongom igazán, de nem vetek meg egy technikai érdekességet sem. És azért szerintem ami a Stuttgarti Merci (honlap/magyar ismertető) múzeumban lehet nyolc emeleten, azt érdemes megnézni. De ha valaki tud egy hasonlóan nagy Toyota múzeumot Európán belül, akkor szívesen elmegyek oda is. :tt2: :whistling:
musspici 242
Toyota Prius 4 PHV

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: Beszélgessünk
« Válasz #30775 Dátum: 2010.05.03 16:15:56 »
A D2 futomu azert gondolom nem lehetett annyira olcso... :no:

Volt ra komolyabb erdeklodo mostanaig?
Nem volt olcsó, de inkább ezt választottam mint az egy folyós gátló cseréjét vagy felújítását (természetesen párban).
Ugyanez volt a motorral is. Azt is meg lehetett volna úszni sokkal kevesebből, egy hf. tömítéssel meg síkolással. De ha már meg lett bontva..
Komoly érdeklődő nem volt még, remélem előbb-utóbb majd lesz. Sürgősnek szerencsére nem sürgős.

Kasu

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 680
  • Gas pedal fuck3r |Carina E fanatic
Re: Beszélgessünk
« Válasz #30776 Dátum: 2010.05.03 17:03:22 »
Ez a Supra :wub: egyszer még az én garázsom fogja dísziteni :nono: [rohog]

_________________________________________________________________

Más... féltengely gömbcsuklóknál a következő márkák merültek fel... Melyiket ajánlanátok? GLO?
NKN 20475-30%
4Max 9800-30%
JPN 9200-25%
OYODO 20200-25%
nipparts 27311-30%
GLO 15620-30%
GSP 11250-30%
holzer 12490-30%
« Utoljára szerkesztve: 2010.05.03 17:12:38 írta kasu0707 »

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Beszélgessünk
« Válasz #30777 Dátum: 2010.05.03 17:32:24 »
Ez a Supra :wub: egyszer még az én garázsom fogja dísziteni :nono: [rohog]

_________________________________________________________________

Más... féltengely gömbcsuklóknál a következő márkák merültek fel... Melyiket ajánlanátok? GLO?
NKN 20475-30%
4Max 9800-30%
JPN 9200-25%
OYODO 20200-25%
nipparts 27311-30%
GLO 15620-30%
GSP 11250-30%
holzer 12490-30%

Attól függ, hogyan vagy eleresztve, és meddig akarod megtartani a kocsit.

Ha nem sokáig, akkor bármelyik olcsó, ha sokáig, akkor Nipparts vagy GLO a többit nem ismerem. :hug:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Kasu

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 680
  • Gas pedal fuck3r |Carina E fanatic
Re: Beszélgessünk
« Válasz #30778 Dátum: 2010.05.03 17:45:09 »
Köszi a választ!
Marad a GLO. nipparts már drága :(

Kasu

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 680
  • Gas pedal fuck3r |Carina E fanatic
Re: Beszélgessünk
« Válasz #30779 Dátum: 2010.05.03 18:24:54 »
Ha csatlakozok a klubbhoz ilyen extrém nagy matricát kapok hátulra? :D BRS fajtát? :surrender: :innocent: :wub: