Én ránéztem a carinákra 97 és még a 98asokat is néztem, többnyire 600ezer körül elhozhatók, igaz ezek 1,6-osok. 2literesből nincs értékelhető kínálat. Hasonlításként a hasonló korú Nissan Primeráknál sincs kimutatható árkülönbség 1,6 és 2,0 között, és azok is többnyire 600ezer ft körül elhozhatók. Te hangoztatod mindig, hogy a jobb példányok is az átlagárban vagy alatta mennek el, csak gyorsabban mint a leharcoltak. De nem veszünk ezen össze, ha ez 800 000Ft-ért elkelt volna, ám legyen.
Arra akarok kilyukadni, hogy a mai piaci helyzetben (és benzinárak mellett), a tax árak sokszor akár örömmel tölthetik el az embert....
600-ért kapsz egy jó állapotú, 96-os (facelift utáni) 1.6-os liftbacket, vagy egy 97-es szedánt, a szokásos XL felszereltségben. A barátom autója esetében meglévő értéknövelő tényezők (98-as forgalomba helyezés, 2.0 motor, GL felszereltség, kombi, népszerű sötétszürke-metál szín
broáááááf), hozzávetőlegesen 150 ezer pluszt biztosan jelentettek volna ehhez képest. 200-at nem biztos, ahhoz szerencse és/vagy kitartás kellett volna.
A tax árral kapcsolatosan reméljük, a próféta szólt belőled
![yes :yes:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/yes.gif)