Azért ne bagatellizáljuk el az ügyet teljesen, inkább hívják vissza az összes japán priust, mint hogy egy valaki meghaljon emiatt. Más gyártóknál egyéb esetekben sem 90%-os hibásodásnál hívnak vissza.
Javítsa ki a hibákat a Toyota, aztán 2-3hét, és elül a vihar a sajtóban, jó autókat meg a jövőben is fognak tudni gyártani. Ha van jó autó, akkor van sok vevő is.....ha valaki meg olyan márkát akar venni, ahol nincs visszahívás, az rájön, hogy nincs ilyen márka. Na de azért az ember az első, nem a kocsi, így ha esély van hibára, akkor hívják vissza.
(UI: a swift-nek már vagy 6 visszahívás hulláma volt)
Aha, és azokról ki tud? Ezt a Toyota-mizériát viszont emlegetni fogják, amíg autók lesznek a világon.
Nem bagatellizálok el semmit, de olyat még a világ nem látott, hogy 14 darab meghibásodás miatt egy kormány nyilatkozzon és egy minisztérium avatkozzon közbe.
Ez a bajom az egésszel, nem igaz hogy nem érthető: a kib...ott
tálalás; az, hogy ekkora ügyet csinálnak ebből a xarságból, és hogy a japánok csak tetézik tovább a bajt, amely már így is akkora, hogy évekig fog tartani, míg a márka tessék-lássék kiheveri. És ezt baromira nem érdemelte meg a Toyota; és ez az, ami miatt valóban, érzelmileg is kiakaszt ez az egész.