Itt a jó kérdés akkor már, amin azóta filózom, hogy megvettem a Corit: mit gondoltok a váltózárról? Tényleg érdemes-e pénzt beleölni, hatékony-e vagy könnyedén kijátszható, van-e ajánlottabb vagy kevésbé ajánlott márka, esetleg típus, esetleges váltójavításkor okoz-e gondot, stb, stb.?
szerk: én egyébként nem éreztem a huszonx éves Kadettnél sem gondnak a titkos kapcsoló kapcsolgatását (volt, hogy az akksisarut húztam le a kocsiról) és a Coriba nem is egyet tervezek.
További ötlet a váltózár, valamint a GPS-adó lehetősége (bár ez utóbbit czukor leszólta rendesen, mert kiüthető).
Nehogy félreértsd, mert nem leszólni akarom az autódat!!!
De én feleslegesnek tartok bele igazából bármiféle extra védelmet. Ugyanúgy, ahogy pl. a sajátjaimba is. Nem éri meg a macerát, nem ilyen autókat lopnak. Semmilyen tolvaj-kategóriának nem célpontja.
Ha mégis, akkor maximum rejtett kapcsolót ajánlanék.
Egy darabot, semmiképpen nem többet (mert ha már vész-forgatókönyvekben gondolkodunk, akkor éppenséggel el tudok képzelni olyan szitut, amelyben nagyon fontos lehet, hogy azonnal indítani tudd az autót). Váltózárat semmi esetre sem szereltetnék bele.