A minap egy kedves kollégám totálkárosra törte az Aygoját. Valami 30-al tötymörgő munkagépet akart megelőzni. Biztosan várnia kellett volnal míg tisztábban látszanak a körülmények, elhagyják a kanyart, stb. De ha egy harapósabb kocsiban ül, akkor be tudta volna fejezni a manővert. Ez csak egy szempont. Egyébként én sem értek egyet az autók teljesítményének mértéktelen növelésével. Elég csak megnézni a luxusosztályt. Egy-két évtizeddel ezelőtt az S-klasse, A8, 7es BMW méretei elérték nagyjából a mai szintet, csakúgy, mint nagyjából a tömegük. Viszont anno "megelégedtek" 300 ló körüli teljesítménnyel, ami tényleg bőven elegendő volt. (első 750 V12, s560, A8 4,2, stbLexus Ls400-430) MOst viszont határ a csillagos ég, de minek? Minek kell 612 lovas S65 AMG, 500 mittoményhány lovas új duplaturbós 760i, 400 le fölötti LS600h? Ezekre kellene valóban borzlamas büntetőadó, mert ezek tényleg fölöslegesek. 170 ló? Hát nemtom'. Egy személyautónak való 7 személyes transporterbe sok ez a craft? Vagy egy 177 lovas D-CAT Verso túlzás? Sztem nem.