Ma megint szereléssel telt a napom
... Ezúttal a zöld Coronát bontottam, ugyanaz a program: beltér kibelez, lámpák-lökhárítók ki-leszed, stb. Sokkal mocskosabb és nehezebb meló volt, mint a barna szétszedése - az előző tulajnál rettentő lelketlen, dilettáns kóklerek gányolták ezt a szegény autót, ebből adódóan az egész hátulja tele volt mocsokkal a műanyagok alatt (lévén az összevissza behegesztett ilyen-olyan foltok között simán bement a sár, por stb), sok volt a nem odaillő, berohadt stb. csavar, és egyéb nyalánkságok. A legszebb az volt, mikor az autó alatt a földön fekve, a vállamra és félig a fejemre eresztett hátsó kipufogódobbal, a pofámba potyogó sár- és rozsdadarabokat, nomeg pókháló-maradványokat köpködve próbáltam valahogy meglazítani & kitekerni a hátsó lököst tartó, irgalmatlanul berohadt csavarokat
... Szép dolog ez az autó-restaurálás
... De végül sikeresen leszedtem a lököst
!
Is. Meg a tankot is (meglepően könnyű volt levenni, gyakorlatilag két pánt tartja, amiknek az egyik végét csak stiftek rögzítik), amiből bónusz ajándékként még ki tudtam tölteni 5 liter benzint, amit azonmód (a biztonság kedvéért egy szűrőn át) be is öntöttem Szutyikába
Lekaptam a motorháztetőt és az ötödik ajtót is. Ezeket kedden ki kell vinnem a lakatos sráchoz - a motorháztető még hagyján, mert az befér a Camrybe, de hogy az ötödik ajtót hogyan viszem ki, az még kitalálásra vár
... A Camry tetőcsomagtartója nem igazán bevethető (a négy lábból háromról elveszett a rögzítő szerkezet), pedig mást egyelőre nem nagyon tudok elképzelni.