És az embléma?
Nem tom, de nekem se Corona alakja volt, inkább Carina II, de a felirat ezek szerint nem eredeti? Milyen célja van a félrevezetésnek? Mert aki ért hozzá, annak seperc alatt feltűnik a dolog. Pont ezért linkeltem be
Két dolog lehetséges: a tulaj Corona fan és átemblémázta (lásd az én Xli-Gli esetem).
Másik: valamely piacra a Carina II Corona néven ment. De a lényegen nem változtat, ez a nálunk ismert Carina II.
Ez bizony egy Toyota Corona , kettővel az enyém utáni generáció . Átemblémázás ? Meg kéne nézni alaposabban a képeket , egy csomó különbség van a Carina II-höz képest - lámpatestek , hűtőrács , oldaldíszléc stb ... :idea:
Továbbá : az 1.8 nálunk a csúcsmotorizáció volt az első Carina II-esből , ezt nem forgalmazták XL felszereltséggel . Ez az autó minden bizonnyal a tengerentúlról került ide , egyrészt erre utal a hátsó rendszám-hely alakja , másrészt még inkább az , hogy az enyém (a T13-as) volt az utolsó Corona , amit Európában (is) forgalmaztak . Nomeg további erre utaló jel , hogy az autó egyrészt mezítlábas (mechanikus ablakemelők) , másrészt mégis van benne klíma :idea: ! Ja , és ott az a dekorcsík az oldalán . Ilyet jellegzetesen az amerikai autókon lehet látni , ott nagy divat (volt) .
Amúgy ez a Corona és a Carina II technikailag valóban közel azonosak . Node az már erősen nézőpont kérdése , hogy "valamely piacra a Carina II Corona néven ment" - ha belegondolunk , hogy ez az autó csak Európában volt Carina II , a világ összes többi részén viszont Corona , és sokkal több darabot adtak el belőle Coronaként , mint Carina II-ként , akkor talán pontosabb lenne úgy , hogy "valamely piacra a Corona Carina II néven ment"
...
-------------------------
Amúgy ránézésre tiptop , minden bizonnyal megéri azt a 200 ezret , amennyiért , gondolom , oda is adnák .