Örülök, hogy kezd összeállni a dolog.
Gratula!
Köszi
!
Igen, a nagyja elkészült. De persze sok munka lesz még.
-Hátulra kell egy új kipufogódob.
-Ki kell cserélni a főfékhengert (átrakni az egyik donorban lévőt), mert ez kopott, elengedi a nyomást (a lenyomva tartott pedál fokozatosan besüllyed).
-Be kell állítani a hátsó fékeket & kéziféket.
-Meg kell tisztítani & be kell állítani a karburátort, mert sebességbe kapcsolva nem emeli meg a fordulatszámot, hidegindítás után dettó; és hirtelen gázadásra "lehörög" a motor. Szerencsére van még két másik komplett karbi.
-Ki kell tisztítani a hűtőt.
-Generátor-csapágyat ki kell cserélni (zúg).
-Differenciálműben olajcsere.
-Gyertyacsere.
-Izzókat kell tenni a hátsó lámpákba.
-Össze kell rakni a belsejét, mert jelenleg csak a műszerfal, a tetőkárpit és a vezetőülés van a helyén. Minden más (övek, szőnyegek, ajtókárpitok stb) még hiányzik. Ez majd az én munkám lesz... És már látom előre, hogy lesz anyázás bőséggel, mert sajnos a szétszerelést nem dokumentáltam elég részletesen, és a csavarokat sem rakosgattam el külön-külön alkatrészenként. Még szerencse, hogy az egyik donor belseje még full egyben van - azt fogom csinálni, hogy azt elkezdem szétszedni, és annak alapján, az onnan kiszedett csavarokkal rakom össze a másikat.
És ha mindez megvan (=reményeim szerint jövő tavaszra), akkor jöhet a műszaki vizsga
... Addig is, ha jó & száraz lesz az idő, télen is legalább havonta egyszer-kétszer elő fogom szedni, és megmozgatom, üzemmelegre járatom. Mert most látom csak igazán, hogy bizonyos alkatrészeknek tényleg az a halála, ha a kocsi csak áll.