Szerző Téma: Corona  (Megtekintve 301516 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8090
Corona
« Válasz #30 Dátum: 2005.06.08 12:02:25 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Ez a kép ma este készült. Mindenkinek a fantáziájára bízom, hogy megfelelően értelmezze ;)
Ez lett a Volvo helyett. :wink:


Szerintem meghívtad vacsizni az új tulajt, meg összehaverkodtatok, netán kölcsönadta? :D
Laco 73 :D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Corona
« Válasz #31 Dátum: 2005.06.09 22:24:22 »
Tattararaaam , dobpergés , íme itt a megfejtés :

MEGVETTEM A CORONÁT !!!

Jesszjesszjesszjesszjessz  :supz:  :supz:  :supz:  :supz:  :supz:  :supz:

Apám anno közel tíz éve felajánlotta (mikor lecserélte az Audira) , hogy adjam el a Moszkvicsot és tartsam meg ezt - akkor elutasítottam , de most jóvátettem a hibámat , és ne legyen a nevem Palaczk , ha nem juttatom vissza ugyanabba a JÓ (!) állapotba , amiben akkor volt , amikor eladtuk - ez persze évekbe fog telni (mert nincs tele a szekrény pénzzel) , de MEGLESZ , és akkor lesz egy tuti ritka tiptop japán youngtimerem , ami úgy néz ki egy picit , mintha amerikai lenne , és amiben már kölyökként is ott üldögéltem (ezelőtt 19 évvel !) , meg amiben a legelső métereket vezettem életemben (ezelőtt 16 évvel) :D  :D  :D  :D  :D  :D



Kiegészítő infók : a Camry természetesen marad , és nem fogok kevésbé figyelni rá  :)  ; a Coronát magától értetődően NEM a Volvo helyett vettem ;) ; az árát pedig itt hadd ne részletezzem , de a töredéke annak , amit még hajlandó lettem volna kifizetni érte  [smilie=sm38.gif]
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Corona
« Válasz #32 Dátum: 2005.06.09 22:35:14 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Tattararaaam , dobpergés , íme itt a megfejtés :

MEGVETTEM A CORONÁT !!!

Jesszjesszjesszjesszjessz  :supz:  :supz:  :supz:  :supz:  :supz:  :supz:

Grat!  8)
Mostmár akkor nézzél nekem alvázszámot és küldjél priviben, a tudodmivel kapcsolatban  :D
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

music

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Corona
« Válasz #33 Dátum: 2005.06.10 00:08:24 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Tattararaaam , dobpergés , íme itt a megfejtés :
MEGVETTEM A CORONÁT !!!

Gratula hozzá!
Ja, és zöld :wink:  :wink:  :wink:
music     

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Corona
« Válasz #34 Dátum: 2005.06.10 07:26:19 »
Idézetet írta: "music"
Ja, és zöld :wink:  :wink:  :wink:

A zöld színről jut eszembe: Az "Apádra ütök" c. filmben mondja Greg apósa Gregnek:
-"Látom zöld az autód. Te választottad?"
-"Nem, az autókölcsönzős."
-"Na igen. A zöld színt általában a zsenik választják." :)
Lehet benne valami...
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8090
Corona
« Válasz #35 Dátum: 2005.06.10 09:15:02 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
Tattararaaam , dobpergés , íme itt a megfejtés :
MEGVETTEM A CORONÁT !!!

Gratula hozzá!
Ja, és zöld :wink:  :wink:  :wink:

Jaja gratula, most már sztereóban :toy:-tázhatsz :D :D
Mik a terveid vele, milyen sorrendben csinálgatod meg?
Laco 73 :D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Corona
« Válasz #36 Dátum: 2005.06.10 10:02:45 »
Azt kellett volna írnom , hogy "visszavásároltam apám Coronáját" , az sokkal mókásabban hangzott volna  :D
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Corona
« Válasz #37 Dátum: 2005.06.10 10:09:36 »
Szín : igen , szép középzöld-metál színe volt eredetileg - "mint green" néven futott ez anno , ha jól emlékszem . Mondom , hogy eredetileg , mert ami most rajta van , az sajnos mindenféle utólagos pacsmagolás , egyik elem ilyen , a másik olyan árnyalatú , és csak egy a közös bennük : mindegyik gyatra minőségben van festve . Majd csinálok további képeket , ha eláll ez a rohadt eső  :x ... Node mindegy is , végül úgyis kap majd egy komplett , jó minőségű fényezést az eredeti színre , majd ha meg lesz csinálva a karosszéria .

Ami a sorrendet illeti : igazából egy dolgot akarok (tudok...) most mielőbb megcsináltatni , ez pedig a vezetőajtó : az extulaj nyitott ajtóval nekitolatott valaminek , az ajtó előrefeszült , és alaposan meggyűrődött a sárvédő felőli széle (majd lesz erről is kép) , úgyhogy most csak teljes erővel becsapva csukódik be  :shock: ... No , ezt mindenképpen orvosolni akarom . Ja , és ma elviszem futóműveshez , hogy nem készül-e valami szétesni rajta - tehát hogy lehet-e vele biztonságosan közlekedni .

Ezt leszámítva most egy darabig semmi , mert ugye át is kéne íratni valamiből , ami nem kevés pénz  :roll: ... Tényleg , mi az a késés az átírásnál , ami miatt még nem lövik le nagyon az embert ?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

rezol

  • Vendég
Corona
« Válasz #38 Dátum: 2005.06.10 13:08:21 »
Gépjármű átírás:

Magyarország.hu

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Corona
« Válasz #39 Dátum: 2005.06.10 17:33:05 »
No , megnéztük az autót alulról , futóműves ismerősömmel . Amit találtunk , jobb , mint amire számítottam  :) ... A bal első teleszkóp felső rögzítése kiverődött és kopog , továbbá eléggé vacak az összes szilent , meg maguk a teleszkópok is gyengék , de amúgy nagyjából OK a futómű . Amire még ezen kívül eddig felfigyeltem : a termosztát valszeg rossz , a motor csak lassan és nem teljesen melegszik föl ; a diffmű gyorsításkor és egyenletes haladáskor kissé búg (hja , olaj alig volt benne , a gumik pedig eltérő méretűek a jobb és bal keréken :x) ; a benzinszintmérő halott (valszeg a jeladó lehet rossz , vagy a jeladó és a műszer közötti kapcsolat , mert se a mutató nem megy , se a figyelmeztető lámpa) ; az óra (analóg) dettó . Ezt leszámítva minden működik - ma meggyőződhettem , hogy a motor hidegen is jól indul .

Az autó alja is meglepően jó állapotban van , komolyabb rohadást egyedül a jobb küszöb hátsó-alsó felén találtunk - azazhogy a jobb küszöb hátsó-alsó felét nem is igazán találtuk meg  :lol: ... A többi dolog viszont egész jó , méghozzá úgy , hogy csak a bal küszöb és a hátsó sárvédő-ívek voltak javítva .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Geri

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 234
  • 4 Wheel Driver
    • Barri-Papagájok
Corona
« Válasz #40 Dátum: 2005.06.10 17:41:11 »
Palaczk!

Gratula az autóhoz,biztos nagyon örülsz neki. 8)
Ez egy igazi  :toy:
Jó mókát hozzá! :)
Szalkai Gergely
One Team One Aim
'83 Restaurálás alatt...
'03 Camry
65

A Csaszi

  • Vendég
Corona
« Válasz #41 Dátum: 2005.06.10 18:09:08 »
Mr. Palaczk Úr,

Természetesen én is gratulálnék az új családtaghoz, sok örömet hozzá/véle.

Másrészt pedig, mint büszke tulajt kérdeznék a tulajdonságairól.
Pl. miféle motort szereltek bele vala,s milyen a felszereltsége?
Ill. természetesen minden egyébre kíváncsi volnék, amit érdemesnek gondolsz megosztani. :-)

Mély Tisztelettel:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Corona
« Válasz #42 Dátum: 2005.06.10 21:27:38 »
Köszönöm szépen a gratulációkat - bizony , örül most a szívem , valahányszor kinézek a ház elé , hogy a 19 éve megismert autó ismét itt áll  :D

Most , mivel besötétedett , megyek fényszórót állítani rajta - lévén négy darab , ezért eltart valameddig , node sebaj !

Ja , jut eszembe : ezen az autón a JOBB oldalon van a tanksapka , milyen érdekes  :o

---------------------

Később írok majd egy-két műszaki adatot meg ilyesmit . Örülök amúgy az érdeklődésnek  :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Corona
« Válasz #43 Dátum: 2005.06.10 23:09:55 »
No , fényszóró-állítás lebonyolítva . Egyébként pofonegyszerű , csak egy csillagcsavarhúzó kell hozzá , az állítócsavarok elölről hozzáférhetőek , még a motorháztetőt sem kell kinyitni hozzá . Ezek afféle korabeli amerikai divat szerinti kis négyszögletes ikerfényszórók , a külsőkben (tompított/refi) H4-es , a belsőkben (csak refi) H1-es izzókkal . A fényszórók kis méretéből adódóan a tompított eléggé gyengusz (majd rakok bele pluszos izzót) , viszont ha az ember felkapcsolja a refit , akkor jön a négy fényszórónak köszönhetően az "és lőn világosság"-élmény  :o
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Corona
« Válasz #44 Dátum: 2005.06.10 23:38:13 »
És akkor néhány adat .

A kocsi modellkódja T13 , a motorkód 3T , ebből adódóan a típuskód TT13 . Ezt a változatot '78 és '82 között gyártották . Világszerte forgalmazták , beleértve a Távol-Keleten kívül Észak-Amerikát , Ausztráliát és Európát is , bár utóbbiban csak kb. 11 ezer darab talált gazdára , '79 és '81 között . Az akkori európai Toyota-hierarchiában , középkategóriás modellként , a korabeli Carina és a Cressida között helyezkedett el , miközben technikailag mindkettőnek közeli rokona volt .

Az én példányomat '80-ban helyezték először forgalomba , Németországban , egész pontosan Passauban - egy 60 körüli nő vette meg . Tőle került '86 őszén hozzánk , egy kint élő rokonunk közreműködésével - az ügylet hivatalosan itt Magyarországon ajándékozásként futott , másként akkor nem nagyon lehetett használt autót nyugatról behozni . Mikor megvettük , csak 60 ezer km volt a kocsiban - ja és egyébként megvan az eredeti (!!!) passaui rendszáma is , ezt sem sokan mondhatják el  :D

Az autó '86 őszétől '95 őszéig , majdnem pontosan 9 évig volt apámnál , ezalatt bő 80 ezer km került bele , melyből 26 ezret vezettem én . Apám egy akkori kollégája vette meg , 185 ezret fizetett érte , ez '95-ben nem volt rossz ár egy 15 éves japán autóért - igaz , az autó valóban kiváló állapotban volt . És ettől az embertől vásároltam én most vissza , 209986 kilométerrel az órában - a történet többi része , ugye , már ismerős ...

Ami pedig a műszaki adatait illeti : a motor soros négyhengeres , elöl hosszában beépítve ; 1770 köbcenti , furat/löket 85/78 mm ; teljesítmény 86 (DIN) LE/5400 , nyomaték 139 Nm/3400 ; kompresszió 9:1 ; karburátor automata szívatóval . Karosszéria méretei 426x164.5x140 cm , üres tömeg kb. 1020 kg . Hátsókerékhajtás , hátul merev híddal ; elöl tárcsa- , hátul dobfék ; gumiabroncs mérete 175 R 14 ; benzintank 61 liter . Végsebesség 160 kmh ; gyorsulásról gyári adatot nem találtam , én anno 14 mp-et mértem ; fogyasztás kb. 8-11 liter .

A felszereltségre nem érdemes sok szót vesztegetni ; a miénk a DX alapváltozat , négysebességes váltóval , szervókormány és hátsó ablaktörlő nélkül , műanyag ajtókárpitokkal , kétküllős kormánykerékkel (a GL-ben négyküllős kormány , plüsskárpit stb. volt) . Ami anno említhető felszereltségi elemnek számított , az a belső levegő-keringtetés , a színezett üvegek , a fűthető hátsó szélvédő , a jobb oldali külső tükör , az osztottan dönthető hátsó üléstámla (50-50) és a két hangszóróval szerelt rádiómagnó - ezek vannak benne . Annak idején egyébként fontolgattuk a váltó kicserélését ötsebességesre , mert csodálatos módon az egyik pécsi bontóban állt egy GL változat , benne ezzel a váltóval - de végül nem mertük meglépni , nehogy kiderüljön , hogy rossz az a váltó . Úgyhogy maradt a négygangos , most már nem is bánom , így nagyobb kuriózum - bár a rükverce ennek is ugyanúgy akad , mint megannyi későbbi Toyotának  :lol:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )