az a baj Palaczk ha ezt a restaurálást Te magad nem tudod megcsinálni és szerelöt kell megfizetni ez irdatlan pizbe fog kerülni.
felkészültél erre? egyébként én a helyedben nekiállnék magam.
Kb. milliós nagyságrendû kiadásra számítok összességében. Fõleg a lakatosmunka, meg a fényezés lesz húzós. Persze mindezt nyilván majd apránként, ahogy csurran-cseppen, szeretném majd végrehajtani. Egyszer egy sárvédõ-ív, másszor egy lengõkar-csere, harmadszor egy ülés újrakárpitozása. Így is csinálja/csináltatja mindenki más is a restaurálást, akit nem vet föl a pénz :rolleyes: ... Úgy számolom, hogy jó esetben az autó akkorra lesz nagyjából kész, mire veterán korú lesz (2010), és akkor ez így rendben is lesz
Az autó ára egyébként, jó állapotban, jelenleg 3000 euro lenne Németországban; tehát szvsz mire kész lesz, még csak nem is lehet majd aránytalannak nevezni a beruházást :nana: ... De mondjuk ez engem nem érdekel. Ezzel együtt, ha azt veszem, hogy mondjuk egymillióért lesz egy fantasztikus, páratlan, marha ritka és iszonyat szép autóm, és mindezt egy nyolcéves béka Corolla áráért - hát, akkor baromira meg is éri
!
Bizonyos dolgokat persze, amikre képes vagyok, szeretnék magam megcsinálni. De ezek igazából a kisebb mechanikai javításokra korlátozódnak, ilyenekre, mint pl. az ülések vagy a lökhárítók cseréje; sajnos sem eszközöm, sem tudásom nincs pl. lakatosmunkákhoz.