Szerző Téma: Corona  (Megtekintve 305498 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Corona
« Válasz #165 Dátum: 2007.03.29 21:01:17 »
Na kérem, jópár napos kitartó gürcöléssel (fõleg a sövény kiásása-átültetése volt fárasztó meló :faradt: ) végre sikerült elhelyezni, összeállítani stb. a sátorgarázst, úgyhogy ma délután a Corona végre elfoglalhatta helyét az új szállásán  :nagymosoly: !



Persze hátra van még sokminden, meg kell csinálni rendesen a bejárót, el kell készíttetni és a helyére kell tenni a kaput, stb. - node a lényeg, hogy a kocsi a végleges helyen van!
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Corona
« Válasz #166 Dátum: 2007.03.29 22:27:49 »
Teljesen jó  :10: 1 kérdés, ugye a talajviszonyok miatt áll ennyire ferdén a kocsi?
Laco 73 :D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Corona
« Válasz #167 Dátum: 2007.03.30 00:56:07 »
Idézetet írta: "KLaco"
Teljesen jó  :10: 1 kérdés, ugye a talajviszonyok miatt áll ennyire ferdén a kocsi?


Jaja... A betonlapok nem érnek el az elsõ kerekekig, azok alatt egyenetlen a talaj (amíg be nem álltam a kocsival, nem is látszott, hogy ennyire...), ott majd még el kell egyengetni, aztán meg zúzott követ akarok oda teríteni.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12152
Corona
« Válasz #168 Dátum: 2007.03.30 09:44:33 »
sirály :10:

sztem a zuzottko helyet vehetnél ilyen 6-8szog alaku betonlapokat és abbol rakd össze az alját.
nemtom mennyi nm-e de megnézhetted
a zuzottkö bántja a gumikat, meg süllyed stb
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Corona
« Válasz #169 Dátum: 2007.03.30 12:45:54 »
Én meg, ha csak ott áll, alábakolnám a kocsit, hogy ne a kerekeken álljon. Tudom a gumik trék rajta, de a rugóknak és a szilenteknek nem használ az álandó súly. Akkor meg teljesen mind1, hogy zúzottkõ, vagy ferdre betonlap. Viszont azért magát a kocsi vízszintes helyzetetét legalább nagyjából kibélagolnám. :hmm:
Amikor bevonultam, a Trabantomat is felbakoltam, fél évig haza sem jutottam a seregbõl.... :robbanfej:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Corona
« Válasz #170 Dátum: 2007.03.30 13:40:26 »
Idézetet írta: "Trotter66"
Én meg, ha csak ott áll, alábakolnám a kocsit, hogy ne a kerekeken álljon. Tudom a gumik trék rajta, de a rugóknak és a szilenteknek nem használ az álandó súly. Akkor meg teljesen mind1, hogy zúzottkõ, vagy ferdre betonlap. Viszont azért magát a kocsi vízszintes helyzetetét legalább nagyjából kibélagolnám. :hmm:
Amikor bevonultam, a Trabantomat is felbakoltam, fél évig haza sem jutottam a seregbõl.... :robbanfej:


Betonlapokat a bejáróba akarok majd tenni, két sorban a nyomvonalon. A többi zúzottkõ lesz, nem csinál az semmit a gumival, ilyen van sok éve a "rendes" garázsbejárónk elõtt is. És ha alatta nem nagyon laza a talaj, akkor nem is süllyed. Szóval jó lesz az.

A vízszintes helyzetet természetesen össze fogom hozni, és az alábakolás is meglesz, eddig a garázsban is úgy állt. Legalábbis télen, mert azért tavasszal-nyáron-õsszel havonta kétszer-háromszor megmozgatom.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Corona
« Válasz #171 Dátum: 2007.05.06 21:58:43 »

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12152
Corona
« Válasz #172 Dátum: 2007.05.07 12:41:34 »
Idézetet írta: "Misi"
Csinos...


ez tök rendben van. müszerfal jól néz ki. napi használatot nem irtam volna bele :torsziv:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Corona
« Válasz #173 Dátum: 2007.05.15 20:01:44 »
Idézetet írta: "murray"
Idézetet írta: "Misi"
Csinos...


ez tök rendben van. müszerfal jól néz ki. napi használatot nem irtam volna bele :torsziv:


Miért ne :) ? Ez jelen esetben inkább jó jel, annyit jelent, hogy az autó üzembiztos.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Corona
« Válasz #174 Dátum: 2007.05.15 20:17:14 »
Idézetet írta: "Misi"
Csinos...


Na, ilyenkor sajnálom, hogy nincsenek mobilizálható tartalékaim  :szomoru: ... Már venném is meg ezt a szépséget  :szivecske: ! Lealkudnám 200-ra, aztán jöhetne.

Amúgy érdekes egy jószág ez  :hmm: ... Eddig nem is tudtam, hogy volt faceliftes változata a típusnak - ez pedig nyilvánvalóan az; kívül is, belül is változott néhány dolog. Kívül egyértelmûen csúnyább lett a kocsi - eleje-hátulja egyaránt! Azok a mattfekete mûanyag betétek a lökhárítókon -a korábbi króm helyett- nem néznek ki valami jól; eleve bumfordibbak is lettek a lökhárítók. És elcsúfították a hátsó lámpákat is. A korábbi fajta mûszerblokk is jobban illett a kocsi eredeti stílusához - viszont nem semmi az a mûszergazdagság, ami ezt az új változatot jellemzi  :o ! Ha jól nézem, négy kiegészítõ mûszer is van a fsz-mérõn kívül! A régi verzióban nem volt fsz-mérõ, és csak két kiegészítõ mûszer (üzemanyagszint, hûtõfolyadék-hõmérséklet) volt.

Emlékeztetõül, a régi változat:







Tessék megfigyelni a lökhárítókat, a hátsó lámpaktesteket, hûtõrácsot, elsõ oldal-indexet, mûszerblokkot stb![/img]
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Lévai Béla

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1167
Corona
« Válasz #175 Dátum: 2007.05.15 22:19:15 »
Ha ilyen szépséget lehetne az általatok jelzett "ócsó pézen" venni, én is jelentkeznék egy garázzsal! :)
Sajnos a meséknek, csak a szép szõke hercegek hisznek (ha gondoljátok, melíroztatok!). :nagymosoly:
Sajna, általában romokat kínálnak,a karosszériamunka+fényezés viszont horribilis összeg lehet. :elkeseredett:
Akkor is ha motorikusan tökéletes a gép!
Csak mint sanda megjegyzés: A féloldali képen a hátsó sárvédõív kicsit-nagyon fekete!
Persze ennyi pénzért mit akar a pali, tarka lepkét?
Én autót venni a megbízható karosszéria-lakatosommal megyek + a "saját" autószerelõm nézi át a gépet.
A napi használat, megolyan, mint a családi okok miatt!
Toyota Avensis II.  1AZ-FSE Exec. Aut. 2007-2013

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Corona
« Válasz #176 Dátum: 2007.05.16 00:32:27 »
Idézetet írta: "Lévai Béla"
Ha ilyen szépséget lehetne az általatok jelzett "ócsó pézen" venni, én is jelentkeznék egy garázzsal! :)
Sajnos a meséknek, csak a szép szõke hercegek hisznek (ha gondoljátok, melíroztatok!). :nagymosoly:
Sajna, általában romokat kínálnak,a karosszériamunka+fényezés viszont horribilis összeg lehet. :elkeseredett:
Akkor is ha motorikusan tökéletes a gép!
Csak mint sanda megjegyzés: A féloldali képen a hátsó sárvédõív kicsit-nagyon fekete!
Persze ennyi pénzért mit akar a pali, tarka lepkét?
Én autót venni a megbízható karosszéria-lakatosommal megyek + a "saját" autószerelõm nézi át a gépet.
A napi használat, megolyan, mint a családi okok miatt!


Nem értem - hol itt a mese? Itt az autó, irányár 270, szemlátomást egyben van. Nem tökéletes, de egyben van - kívül-belül.

Na most errõl annyit, hogy ha kicsit is belegondolsz a dologba, akkor rájössz, hogy egy ilyen autónál a technika állapota az elsõdleges - és nem a karosszériáé. Utóbbit ugyanis, ha kell, akkor alkatrész-beszerzés nélkül is ki lehet javítani. "Csak" pénz (és nem olyan vészesen sok pénz) kérdése. Viszont ha a technika a hibás, magyarul ha alkatrész kell, akkor komoly bajba kerülhetsz - ugyanis ez nagy probléma az ilyen régi japán autóknál.

Ez a hirdetett autó, a látnivalóan korrodált hátsó ívekkel meg egyebekkel együtt, ennyi pénzért - egy roppant korrekt ajánlat. Kiváló alap egy restaurálásra. Ez a típus, felújításra szoruló állapotban, jelenleg 1000 eurót ér a Classic Data szerint. Jó állapotban - 4000 euro. Szerinted 3000 euróból kijönne a lakatosmunka meg a fényezés ;) ?

Egyébként az én Coronám ennél rosszabb állapotban van. De egy pillanatig nem gondolkodtam rajta, hogy megvegyem-e. Mert ilyen ritka típus esetében az ember nem engedheti meg magának, hogy válogasson - ez nem egy Mercedes W123...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Corona
« Válasz #177 Dátum: 2007.05.16 17:58:12 »
Én is megvnném, nevezetesen második autónak. Van egy öreg barátom, aki nagy autó restaurátor-karoszérialakatos-motorvarázsló, biztosan nem lenne gond a használható állapotban való tartás. Amúgy is lassan-lassan kell egy második kocsi, mert a lányom a jogsiszerzés útjára lép. Már most érezzük, hogy milyen jó lenne, ha nem kellene naphosszat hurcolászni a vidéki versenyekre stb, stb.  Szóval a kényelem nagy úr, és miért ne olyat vegyünk, ami nekem is kedvemre való lenne. Pontosan ugyenezen oknál fogva gondolkodom erõsen a barátom Nissan/Datsun Cherry Coupéján, ami 1977-es, 1,2-es darab, és gyönyörû belülrõl és kívülrõl is. (3 éve volt felújítva, fényezve)
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Corona
« Válasz #178 Dátum: 2007.05.16 19:36:38 »
De akkor már mégis inkább ez a Corona, mint a kis Datsun, nem :) ? Ez azért egy komolyabb, komfortosabb autó, nomeg automata, ami nagyon nem mindegy városban  8) ... Én rettentõen örülnék neki, ha valaki klubtárs venné meg ezt az autót, és nem az lenne a sorsa, hogy sima haszonállatként széthajtják azalatt az idõ alatt, ameddig még érvényes a vizsgája  :?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Corona
« Válasz #179 Dátum: 2007.05.16 20:28:13 »
Idézetet írta: "Palaczk"
De akkor már mégis inkább ez a Corona, mint a kis Datsun, nem :) ? Ez azért egy komolyabb, komfortosabb autó, nomeg automata, ami nagyon nem mindegy városban  8) ... Én rettentõen örülnék neki, ha valaki klubtárs venné meg ezt az autót, és nem az lenne a sorsa, hogy sima haszonállatként széthajtják azalatt az idõ alatt, ameddig még érvényes a vizsgája  :?

Ez igaz. Azonban momentán nincsen rá egy vasam sem. Most vettünk hûtõszekrényt, tunningolom a verdát, és végre megyünk nyaralni is. Szóval....  :rolleyes:   De nem panaszképpen írtam.... :kacsint:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.