HA valaki nem tudná vagy nem vette volna észre Orfűn, akkor mondom, hogy leült a kis olajkályha!!! Nem mértük, hogy mennyivel, mert akkor még nem volt érdekes, de most nagyon az. Szerintem több, mint 35 mm, mert ha előlről nézzük, akkor "szinte" eléri az utat. Még nem akadtam fel komolyan sehol, de Orfűn a kajáldából kijövet picit leért középen.
Komfortból picitt vesztett, mert feszesebb lett a futómű, de nem sportosan pattogós és nem is kényelmetlen. A kisebb úthibák egyszerüen ütősebbek lettek, a nagyobbak régen is ilyenek voltak. A nagy hullámok jobban érezhetőek. A kanyarsebesség az nagyon durva. Az autó most olyan, mint egy széria Corolla. 15-20%-al magasabb tempó autózható ki nyugodt szívvel. 3 személlyel sincs semmi baja, mert mentünk így tesztköröket Orfűn. Nagyon szép is lett, nem csak jó. Ezt a változtatást nem szabad kihagyni a dieselekből, ha kicsit is sportosan akarják vezetni. Hozzáteszem a biztonság érzetem is sokat nőtt, mert 120-130-nál történő gyors előzésnél sem himbálózik az autó. A kormányzás is direktebb!!!
Azt mondhatom, hogy 95%-ban megérte és 5%-ban nem.
95%: biztonság, sportosság, kanyarseb. növelés, semmi dőlés
5%: érzékenyebb az úthibákra picit