Kishaver
megtennéd, hogy mérsz nekem egy időt 60-100 és 80-120 -ra
ez amolyan virtuális gyorsulás lenne
én a következő képpen mértem kerestem egy hosszú sík utat
és rááltam tartósan a 60-ra egy pár méterig majd onnan padlógáz
szerintem neked 3.
80-120 szintén de váltás nélkül mert az sok időt levesz 4. ben
vagy ahogy szerinted gyorsabb
Nos.... valamit mértem, de nem úgy ahogy te mondtad, hanem ahogy a Palack csinálta a közelmúltban.
1. Rááltam kb 50-re, ott IV. seb fokozat és padlógáz. 60-nál óra indul és 100 ig meg se áll. Eredmények: 7,3; 7,4; 7,4; 7,3
2. Rááltam kb 70-re, ott IV. seb fokozat és padlógáz. 80-nál óra indul és 120-ig meg se áll. Eredmények: 8,0; 8,1; 8,0; 8,1
3. Rááltam kb 70-re, ott V. seb fokozat és padlógáz. 80-nál óra indul és 120-ig meg se áll. Eredmények: 11,4; 11,6; 11,5; 11,6
Ez most jó eredmény??
Ehhez hozzáteszem, hogy a mérés sík úton történt -2 fokban (tél van), téli gumival, száraz úton, a magam kis 66 kilójával és a tankban kb 6-7 liter üzemanyaggal. A mérőműszer egy Nokia 6310i, az indító szerkezet a hüvelyk ujjam.
Ja és most nagyon szerettem a Yaris mérőóráját, mert elméletileg ha teljesen hitelesen mutogat, akkor sokkal könnyebb megállapítani azt, hogy most 60-nal vagy 61-el megyek, mert a számokat már kis koromban megtanultam összeolvasni, sőt írni és használni is tudom őket.