Meséld el nekem, hogy az "gátló" hogyan is működik, mi a feladata? Egy jó műszaki rajz a keresztmetszetéről biztosan sokat segítene nekem. Ki tudnám találni, hogy szabad-e nekem ilyen dolgokba belemenni.
Ezt leírni elég nehéz... Olajjal vagy gázzal van töltve, és amikor mozog ki be, egy dugattyú fölé illetve alá áramlik át egy lyukon! Na most ha kicsi a lyuk, akkor nehezen lassabban áramlik, ezért kemény lesz...
ÚÚÚÚÚÚ! Bakker mekkora hülyeség ahogy írtam, de nagyjából ilyen! Ennek azért nem jó ha leülteted, mert nem ott fog dolgozni, ahol eleve tervezték! De úgye bele van számolva a terhelés is, úgyhogy egy 3 centis ültetést még bírnak szvsz...
Rajzot a suliba tudnék fényképezni, ott tele van a fal ilyesmivel...
Nem annyira azért nem pakolom meg. Eddigi max terhelés 3 személy és sok ruha + 4 nyári gumi volt. Még a motor sem érezte meg nagyon, hogy mi van. Pedig nem nagyon fért már be semmi.
Ha hosszabb utakat teszel meg úgy, hogy hátul is ülnek, akkor semmiképpen se tegyél bele ültetőrugót!
Ezt mai élményem után mondom...
Havernak van egy vadonánsúj Almeraja, amiben Enzo sportrugók vannak! Eddig vagy elöl ültem, vagy csak városba gurultunk amikor hátul! De ma volt szerencsém hátul ülve megtenni Szombathely - Héviz - Siófok - Székesfehérvár - Siófok - Székesfehérvár - Veszprém - Szombathely távot!
Egy szóval jellemzem: KIBIRHATATLAN! Elöl semmi gond, de hátul ugye majdnem a kerék felett ülsz, úgyhogy az úthullámokon, vasutiátjárokon azt hittem elhányom magam! Meg állandóan lefejeltem a plafont!