Szavazás

Mennyire jól tuningolható a Yaris?

Nagyon, azt se tudom, mit vegyek bele :)
14 (15.9%)
Közepesen, elég sok cucc kapható hozzá.
31 (35.2%)
Alig, nem sok lehetőség közül lehet választani
20 (22.7%)
Nem tuningolható. Így jó, ahogy van :)
23 (26.1%)

Összes szavazó: 86

Szerző Téma: Yaris tuning  (Megtekintve 555438 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
Yaris tuning
« Válasz #330 Dátum: 2004.07.26 13:05:54 »
Nem hiányzik még egy oldal szoknya + egy tető spoiler?

Gondolom ez is csak píz kérdése :cry:

Amúgy mibe fájt a motorháztetőd, első spoilered, stb? Ismerősök gyártották puszira vagy kemény pénzekről beszélünk? Egyébként itt még butábban mutatna a "szép" nagy rendszám. Már értem, hogy miért csináltattad meg. Vagy csak ezt is retusáltad? Mert akkor ügyi vagy!! :lol:

Jól van na csak vicceltem.

Tényleg szép.
Üdv: Kishaver 74

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Yaris tuning
« Válasz #331 Dátum: 2004.07.26 13:05:59 »
Idézet
Kíváncsi vagyok rólam mit mondhat a Seat Cordobás a Seat Club fórumon hülye Citroenes (nyugi: céges). Elmeséljem?


Ne kímélj minket :)
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

SzzS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1930
  • A GONOSZ!
Yaris tuning
« Válasz #332 Dátum: 2004.07.26 13:29:20 »
Ezen az autón barátom semmi sincs retusálva!
 :twisted:
A hátsó szoknya meg a tetőspoiler már megvan, küszöbspoiler egyelőre nem kell,előbb a sportfutóművet akarom!!

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
Yaris tuning
« Válasz #333 Dátum: 2004.07.26 13:31:30 »
Idézetet írta: "Tamás69"


Ne kímélj minket :)



Hááát, az úgy kezdődött, hogy nagyon siettem. Egy olyan utat nyomtam le, ami heti 2-3 alkalommal is megtettem abban az időben. Akkor már éppen 4. hete jártam arra. Szóval ismertem a pályát. (Zalaegerszeg-Bük-fürdő). Nem sok kb 80 km, de még aznap kellett mennem tárgyalni két helyre, tehát időhöz voltam kötve.

Egy vasúti átkelőhöz érve olyan 110-120 körül, láttam, hogy egy seat szüttyög óvatosan a sínek előtt Sárvár után. Én tudtam, hogy jó az átkelő, lehet nyomni. Alig hogy ezt végig gondoltam, pirosra váltott. Először azon gondolkodtam, hogy ezen még én is átférek, nyomtam is egy kövéret. Aztán látom, hogy a mimózais megáll. Naná, 20-ról könnyű. Persze, hogy kövér gázból, kövér a négyzeten fék lett. Kb 40-nel durrantottam bele. Mákom, hogy nem volt gyerek a hátsó ülésen, a fejtámlájuk jó helyen volt, nem volt behúzva a kézifék,és nem állt a soffőr a féken. Persze, hogy átrepültek a másik oldalra. Aztán én megálltam, a sorompó szépen lezárt, vonat el, sorompó fel, aztán átmenetem hozzájuk és papíroztunk. Még a lufi se nyílt ki, de a kár az rendbe volt mindkét autóba. :cry:

Egyértelműen *** voltam sebbeséget tekintve, de a soffőr sem volt valami nagy. De nem bántom, mert teljesen jogos lett volna, ha ott megöl. Azért nézzetek tükörbe mielőtt megálltok az első piros villanására, mert nem csak én megyek át 80-100-al egy jó vasúti átkelőbe. Igaz már leszoktam róla. Volt miért.
Üdv: Kishaver 74

SzzS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1930
  • A GONOSZ!
Yaris tuning
« Válasz #334 Dátum: 2004.07.26 13:44:00 »
ismerős,csak nálam nem ismerte el a majom...ha érdekel a story ott van a általános/balesetek topicban!

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
Yaris tuning
« Válasz #335 Dátum: 2004.07.26 14:18:47 »
Pedig az álló autó ritkán okozó!!! Nagyon hülye helyen kell állnia ahhoz, hogy hibás legyen.

Hívni kell a kékeket, ha nem látja be a hülye a hülyeségét. Én beláttam, még is kihívták őket. Az meg "hátulról" jól meg...büntetett a féktávolság nem tartásáért. Még rendes is volt. Mondjuk féknyom nem nagyon volt hála ABS-nek. De ha szívóznia akart volna akkor bizony jogsi ugrik. 40 km/h kontra 110 km/h. Ha nem hívják, akkor simán megúszom. A Casco meg a kötelező elintézte volna együtt a károkat.

A verdád: :prayer:  :supz:  :finga:  :rockout:  8)  [smilie=sm66.gif]

Van fotó a többi cuccról is felszerelve? Mutizd meg!!! Légyszi légyszi.

Most lett kész a fólia, 5 perce hoztam el a műhelyből. Húúúúú aranyapám! Nagyon sötét lett, pedig a legvilágosabb fóliát választottam. Ráadásul még kicsit tükröződik is a fém tartalom miatt (hővédős). Most aztán van dara, hogy szólnak-e vagy nem? Tudod, kicsit még a Toyota is sötétítve adja az üvegeit, na a kettő együtt aztán odaver.

Bicskát már be is tettem a kesztyűtartóba :(
Üdv: Kishaver 74

SzzS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1930
  • A GONOSZ!
Yaris tuning
« Válasz #336 Dátum: 2004.07.26 15:08:45 »
még kb 2 hónap mire kész lesz az autó...rendőrségi ügy lezárás,biztosító stb...addigra lesznek felrakva!

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Yaris tuning
« Válasz #337 Dátum: 2004.07.26 15:19:59 »
Idézetet írta: "SzzS"
Ezen az autón barátom semmi sincs retusálva!
 :twisted:
A hátsó szoknya meg a tetőspoiler már megvan, küszöbspoiler egyelőre nem kell,előbb a sportfutóművet akarom!!


Hi!

Milyen sportfutómű lesz bele? Mert ahogy néztem már ültetőrugók vannak benne... Azok milyenek? És milyen telók lesznek?
Hány centit ül kb? Én gondolkodtam csak ültetőrugón, a telók meg maradnának a gyáriak! Van úgy értelme?
Köszi!  :D
Xanyi
Xanyi

SzzS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1930
  • A GONOSZ!
Yaris tuning
« Válasz #338 Dátum: 2004.07.26 15:30:38 »
Enzo ültetőrugó, 40mm-t ültet...
A gátlókat úgy fogom csináltatni,csak kell szerezzek 4 kukás gátlót,olyat ami már szar,mert abból csinálják!

Ha csak úgy akarod,hogy üljön és hogy szépen álljon akkor van értelme...lejjebb kerül a súlypont, jobb lesz a kanyarstabilításod!
Arra vigyázni kell,hogy ezáltal az alja is lentebb lesz,így egy-két helyen majd hallod...!!
Az enyém is most csak ültetve van,nem mondhatnám,hogy szar,mert nagyon tuti így is vezetni,sőt!Csak én hozzászoktam a versenyautó stílusú kemény futóművekhez!

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
Yaris tuning
« Válasz #339 Dátum: 2004.07.26 16:07:53 »
Idézetet írta: "SzzS"

Az enyém is most csak ültetve van,nem mondhatnám,hogy szar,mert nagyon tuti így is vezetni,sőt!


Nem tudom, hogy milyen lehet egy Yaris, amikor már a maxot hozza egy kanyarba. Nekem corollám volt Liftback, de az úgy feküdt ehhez képest, mint sz@r a fűbe. Igaz most még járatós a gép (Yaris), de már csúsztam vele, pedig ugyanaz a gumma méret van fent, mint corolla 175/65*14. Az se volt meg piszkálva meg ez se. Csak ez ugye magasabb, keskenyebb, rövidebb. A corolla nekem teljesen megfelelt gyári állapotában, nem akartam jobban menni, de gyanítom, hogy most a Yaris kevés lesz. Mit érdemes vele tenni. Van gyári ültető ami 3 centit hoz. Számít az? Illetve ha csak design, komfort változatot veszem meg, ami puha, de ültet (ezt mondták a szalonba) az elég vagy kell a sport? Nem tudom, hogy először  a 195/50*15 gumit és felnit vegyem meg vagy csak az ültetőt (abból sport vagy elég komfort)? Neketek biztos van tapasztalatotok. Osszátok meg.

Fontos: szeretném ezt az autót azért enyhe gyári formában meghagyni, de ha kell akkor hozzányúlok csak ne csússzon, mert azt nem szeretem.

Nos, felni gumival, vagy ültető? Ha ültető, akkor melyik szükséges?
Üdv: Kishaver 74

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Yaris tuning
« Válasz #340 Dátum: 2004.07.27 00:55:25 »
Idézetet írta: "SzzS"
Enzo ültetőrugó, 40mm-t ültet...
A gátlókat úgy fogom csináltatni,csak kell szerezzek 4 kukás gátlót,olyat ami már szar,mert abból csinálják!

Ha csak úgy akarod,hogy üljön és hogy szépen álljon akkor van értelme...lejjebb kerül a súlypont, jobb lesz a kanyarstabilításod!
Arra vigyázni kell,hogy ezáltal az alja is lentebb lesz,így egy-két helyen majd hallod...!!
Az enyém is most csak ültetve van,nem mondhatnám,hogy szar,mert nagyon tuti így is vezetni,sőt!Csak én hozzászoktam a versenyautó stílusú kemény futóművekhez!


Hi!
Igazából annyira durván keményet nem szeretnék! Abból mi az igazság, hogy ha ültetőrugót teszek bele, és nem cserélem a gátlókat, akkor az a gyári gátlók idő elötti elhalálozását eredményezik?! Mert a Mazdámban 240 ezernél még jó értékeket mutattak a gyári lengéscsillapítók! Nem akarok a Yarisba meg már 100 ezernél cserélni!

Köszi!
Xanyi

SzzS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1930
  • A GONOSZ!
Yaris tuning
« Válasz #341 Dátum: 2004.07.27 07:28:32 »
A  lengéscsillapítóknak van egy bizonyos szakasza,ahol dolgoznak-csillapítanak-!Ha ez a pont lejjebb kerül akkor már valamennyire másképp fog csillapítani, hamarabb elfáradnak benne az alkatrészek, esetleg kinyomja az olajat! nagyobb mértékű ültetésnél >60mm, összekoppanhatnak a gátlók...
Az ENZO rugó nem az a veszettül kemény,még  bőven a kényelmes határán belűli,de azért már érezhető: stabilabb a kanyarokba, valamennyire már döcög is!
Nekem néha csúszik csak meg a 16-os kerekekkel is, akkor sem úgy hogy akármit is korrigálni kellene,csak úgy 4 kerekes módjára, estleg orrtolós,de hát az ilyenek ellen találták fel a ballábféket, amivel nagyon jól korrigálható az autó minden mozgása...

Ha egy autó le van ültetve,csak rugóval, rögtön érezhetőbb lesz a különbség a kanyarokban,sokkal közvetlenebbül reagál a mozdulatokra, sokkal nagyobb kanyarsebességet tudsz menni vele!
Nálam volt egy olyan szitu,hogy a reptéren 100 körül betettem abba a kanyarba ahol a többiek is csúszkáltak...nálam nem csinált semmit, sinen volt végig,kicsit rakta a seggét!Ennyi!
kishaver:
Szerintem először ültesd meg és ütána tegyél rá kerekeket!Szokd meg,hogy úgy hogy viselkedik az autó,de vigyázz a garanciára...előbb kérdezd meg a kereskedést ahol vetted, hogy nem e bukod a garanciát,mert ha igen akkor nem éri meg!
Nálam meg már mindegy...elmúlt 3 éves...!

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
Yaris tuning
« Válasz #342 Dátum: 2004.07.27 11:41:43 »
Idézetet írta: "SzzS"

Szerintem először ültesd meg és ütána tegyél rá kerekeket!Szokd meg,hogy úgy hogy viselkedik az autó,de vigyázz a garanciára...előbb kérdezd meg a kereskedést ahol vetted, hogy nem e bukod a garanciát,mert ha igen akkor nem éri meg!
Nálam meg már mindegy...elmúlt 3 éves...!


Köszi az infót. Az ültetésről még annyit, hogy hogy lehet az, hogy két fajta gyári ültetőrugó van. Van egy 3 cm-t ültető és sportos (ezt még el tudom képzelni) és van egy 3 cm-t ültető, ami ugyan olyan komfortot ad, mint az eredeti gyári. Na ez utóbbi érdekes. Akkor miért nem ezzel szerelik eleve a kis Yarist. Mivel a gyári szerintem magasra teszi a súlytpontot és emiatt bólogat. Ha ezt a gyári kényelmet visszadja más is akkor miért emelik meg még jobban? Biztos kitűnik, hogy egy született szerelő gyerek vagyok, ezért segítsetek ezen? Mi, hogy van? :?:

Azt gondolom, hogy a gyári ültetők használatával nem veszíthetem el a gar-t, különben miért adják. Persze utána járok, de nem hiszem, hogy a gyáritól eltérőt akarok használni (már ha használok majd valamit). Egyébként egy ilyen (a gyáritól különböző, de jó minőségű szett) ára mennyire fájhat nekem? Azt hiszem a gyári olyan 40e körül van a sima komfortos és talán 60e a sportos. Az nem tuti. Utánajárok és mondom majd.
Üdv: Kishaver 74

SzzS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1930
  • A GONOSZ!
Yaris tuning
« Válasz #343 Dátum: 2004.07.27 12:14:54 »
32 körül van az enzo,40mm-t ültet!!
Azért nem adják a Yarist sem ültetve,mert  akkor mit tudsz pakolni bele,és hányan ültök bele?A japánok így gondolkodnak szerintem! Gyári keménységű ültetőrugó esetén biztos hogy leszaggatod az aljáról a dolgokat!!4-5 személlyel meg főleg...
Én megoldottam a problémát: 16-os kerék+ ültetés = max 3 fő/yaris!!

Azt most mondom,hogy 7 collnál szélesebb kereket ne vegyél rá ,mert akkor ki kell peremezni a hátsó sárvédőt!Nekem legalábbis helyenként beleért a 15 ös tutyikkal,195/50-es gumikkal!
Amikor feltettem a 195/45-ös Yokohamákat mindjárt nem volt probléma!

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
Yaris tuning
« Válasz #344 Dátum: 2004.07.27 12:50:21 »
Idézetet írta: "SzzS"
195/45-ös Yokohamákat mindjárt nem volt probléma!


Yoko A539? vagy durvább?
Üdv: Kishaver 74