A lengéscsillapítóknak van egy bizonyos szakasza,ahol dolgoznak-csillapítanak-!Ha ez a pont lejjebb kerül akkor már valamennyire másképp fog csillapítani, hamarabb elfáradnak benne az alkatrészek, esetleg kinyomja az olajat! nagyobb mértékű ültetésnél >60mm, összekoppanhatnak a gátlók...
Az ENZO rugó nem az a veszettül kemény,még bőven a kényelmes határán belűli,de azért már érezhető: stabilabb a kanyarokba, valamennyire már döcög is!
Nekem néha csúszik csak meg a 16-os kerekekkel is, akkor sem úgy hogy akármit is korrigálni kellene,csak úgy 4 kerekes módjára, estleg orrtolós,de hát az ilyenek ellen találták fel a ballábféket, amivel nagyon jól korrigálható az autó minden mozgása...
Ha egy autó le van ültetve,csak rugóval, rögtön érezhetőbb lesz a különbség a kanyarokban,sokkal közvetlenebbül reagál a mozdulatokra, sokkal nagyobb kanyarsebességet tudsz menni vele!
Nálam volt egy olyan szitu,hogy a reptéren 100 körül betettem abba a kanyarba ahol a többiek is csúszkáltak...nálam nem csinált semmit, sinen volt végig,kicsit rakta a seggét!Ennyi!
kishaver:
Szerintem először ültesd meg és ütána tegyél rá kerekeket!Szokd meg,hogy úgy hogy viselkedik az autó,de vigyázz a garanciára...előbb kérdezd meg a kereskedést ahol vetted, hogy nem e bukod a garanciát,mert ha igen akkor nem éri meg!
Nálam meg már mindegy...elmúlt 3 éves...!