Szavazás

Mennyire jól tuningolható a Yaris?

Nagyon, azt se tudom, mit vegyek bele :)
14 (15.9%)
Közepesen, elég sok cucc kapható hozzá.
31 (35.2%)
Alig, nem sok lehetőség közül lehet választani
20 (22.7%)
Nem tuningolható. Így jó, ahogy van :)
23 (26.1%)

Összes szavazó: 86

Szerző Téma: Yaris tuning  (Megtekintve 540996 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Yaris tuning
« Válasz #2565 Dátum: 2011.01.07 17:09:59 »
hú ***a témát dobtam fel  ::) :clap: :clap: ::)  [rohog]

na most akkor ne vegyek rugókat?

vagy kovácsoltassak és ott értenek annyira hozzá hogy passzoljon a gyárihoz? :helpsmilie:

vagy én már nem tudom  :hmmmm: :nonono: :cry:

egy komplett futómű nem éppen 50-60eft

Ha csak a dizájn a lényeg, akkor vegyél ültetőrugót, tökmind1 milyet  :D Ha jó futóművet akarsz, akkor pedig teló is...
Xanyi

leszilaci

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 663
  • _@_/"
Re: Yaris tuning
« Válasz #2566 Dátum: 2011.01.07 20:07:50 »
na most akkor ne vegyek rugókat?

vagy én már nem tudom  :hmmmm: :nonono: :cry:
rugózhatsz a kérdésen :D
tessék pár lehetőség,h melyikkel hogy néz ki...

- rugók, kiszerelt állapotban
- yaris, alaprugóval
- yaris, 3,5-4cm ültetéssel
- yaris, 4-4,5cm ültetéssel
- yaris, TTE rugóval
- yaris, Ts rugóval
- a szürkében TTE, a kékben Ts rugók vannak

- yaris, Tein szettel, közép állásban
- yaris, Tein szettel, legalsó állásban

és mindehhez ha hozzávesszük,h a dízel orra nehezebb, az olajkálya miatt, akkor mindjárt borul az egész kép :)

ha rám hallgatsz...akkor azt csinálsz, amit akarsz :D de az a Tein-szet állítható, és az nagyon jó dolog :yes: hogy télen fel tudod emelni a kocsi orrát!
nekem nem véletlenül volt 4 különböző fajta is beszerelve, és végül a TTE maradt. ::)

ykzeendo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 182
Re: Yaris tuning
« Válasz #2567 Dátum: 2011.01.08 07:09:22 »
király annyi választ kaptam hogy végül is így döntöttem

http://www.deviltuning.hu/?oldal=2&termek=62803&q=yaris

http://www.deviltuning.hu/?oldal=2&termek=57787&q=yaris

nem pont a deviltől de ilyeneket akarok amint kitavaszodik

szerintem ezek pont jók lennének mivel D4D-m van ......
we smoke, you smoke, ... everybody smoke; háhá: 1284km/tank (D4D) 90-117km/h átlag

ykzeendo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 182
Re: Yaris tuning
« Válasz #2568 Dátum: 2011.01.08 07:13:02 »
na még valami ittt mire gondolhatna mikor a végégén azt írják hogy: kivéve....

Fix futóművek árai garnitúrában értendők, azaz 4 db ültető rugó és 4db lengéscsillapító! (kivéve torziós futóművekkel szerelt autók)
we smoke, you smoke, ... everybody smoke; háhá: 1284km/tank (D4D) 90-117km/h átlag

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Yaris tuning
« Válasz #2569 Dátum: 2011.01.08 13:10:04 »
A Vogtland elég jó név, biztosan beválik majd. Jó választás!
(Mondjuk ennél kevesebbért állíthatót kapnál, igaz használtat Zénókától)
A kivétel Neked nem számít, hiszen a Yaris nem torziós rugós!

Viszont a nyomtávszélesítőt nem értem... Az meg minek?
Aki ilyen futóművet vesz, annak feltételezem nem gyári kerekei vannak. A nagy kerék meg a kisebb ET száma, tehát ha még ehhez nyomtávszélesítőt teszel fel, akkor a sárvédőbe bele fog érni.
Tehát számolj vele, hogy azt vissza kell peremezni, valamint azzal is, hogy 90 ezer Ft hátsó kerékcsapágyak sem köszönik majd meg!
Xanyi

pzs

  • Vendég
Re: Yaris tuning
« Válasz #2570 Dátum: 2011.01.08 13:28:54 »
Feltelezem nincsenek szelesebb kerekei, kulonben nem akarna nyomtavszelesitot. A nyomtavszelesitot en sem ajanlom, inkabb vegyen 6.5 szeles felniket ET38al. Hasznaltam 7 szeleset is ET37 vagy 38-ban az gyonyoruen allt (eppen nem csungott ki a kaszni sikjabol), de kenyelmetlen volt a szelesseg meg a plussz suly miatt.

Tein-et valasztottam volna jobb mint a Vogtland es allithato is. A 3.5 centi ultetes szinte eszre sem veheto (marmint igen, de nem lesz eleg) es a fix magassguval sokat nem lehet kezdeni...  :flowers:

ykzeendo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 182
Re: Yaris tuning
« Válasz #2571 Dátum: 2011.01.08 18:14:49 »
én is a Tien-t választottam volna csak az  gáz hogy nagyon drága. :cry:

a nyomtáv még nem biztos,
 az igaz hogy nem gyári kerekeim vannak de még így is nagyon libeg az egész, azért akartam elsőnek csak rugót venni hátha megoldotta volna problémát csak
az a
gáz hogy ha nem lett volna jobb akkor vehetem volán lengést is
csak azzal meg az a baj hogy nincsenek összehangolva szóval....

elsőnek megveszem a szettet és ha még mindig nagyon libeg akkor jöhet a nyomtáv....

de ez még a jövő zenéje


Zénókával meg még nem beszéltem, de majd küldök neki egy pm-et esetleg nem tudjátok milyen van neki? (márka)




más téma nem ide vág de...  ti halottatok már valamit erről? én beruházok egy ilyenre (természetesen nem a yariso-ba)  de hátha van valakinek tapasztalata

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/onindito_generator/fogyasztas_csokkento_hidrogen_generator_hho_1435313355.html
we smoke, you smoke, ... everybody smoke; háhá: 1284km/tank (D4D) 90-117km/h átlag

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Yaris tuning
« Válasz #2572 Dátum: 2011.01.08 18:25:01 »
A fogyasztáscsökkentés a lábadban és a tudásodban kell legyen. ;)

Vicces, HHO-t találtam kb 3 perc gúglizássl 15 ezertől 115 ezerig mindenféle áron. Sőt, ugyanazt láttam 45-60 ezerig ugyanattól az eladótól...
Van bárkinek is ezzel bárminemű saját tapasztalata...?
         

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Yaris tuning
« Válasz #2573 Dátum: 2011.01.08 18:25:18 »
nyomtávszélesitönek semmi köze a billegéshez, max majd jol tönkrevágja a kerékcsapágyakat :no:
komplett futomüvel tuti megleszel elégedve,   nekem csak a rugoim vannak cserélve vogtlandra, de engem nem fogott meg a márka, remélem komplett futomünél más a helyzet.
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Yaris tuning
« Válasz #2574 Dátum: 2011.01.08 18:31:52 »
Zénókának Tein állítható van!
Xanyi

pzs

  • Vendég
Re: Yaris tuning
« Válasz #2575 Dátum: 2011.01.08 19:33:17 »
Tein Basic a tisztes neve, allithatu magassagu es olcsobban adja mint a Vogtland ujonnan  :flowers:.

ykzeendo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 182
Re: Yaris tuning
« Válasz #2576 Dátum: 2011.01.08 21:21:14 »
értem de ez jó vajon D4D-hez is?
we smoke, you smoke, ... everybody smoke; háhá: 1284km/tank (D4D) 90-117km/h átlag

pzs

  • Vendég
Re: Yaris tuning
« Válasz #2577 Dátum: 2011.01.08 21:49:09 »
értem de ez jó vajon D4D-hez is?

Ugyanaz a karosszeria...

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re: Yaris tuning
« Válasz #2578 Dátum: 2011.01.09 00:34:11 »
Természetesen jó.
Xanyi

Fade

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 281
Re: Yaris tuning
« Válasz #2579 Dátum: 2011.01.09 01:44:26 »
más téma nem ide vág de...  ti halottatok már valamit erről? én beruházok egy ilyenre (természetesen nem a yariso-ba)  de hátha van valakinek tapasztalata

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/onindito_generator/fogyasztas_csokkento_hidrogen_generator_hho_1435313355.html

"A vizet elektrolízis segítségével szétválasztjuk hidrogénre és oxigénre, majd azt a porlasztóban, injektorban levegővel hígítva elégetjük a hengerekben. Ennyi. H2O(folyadék) => H2(gáz) + O2(gáz) => H2O(gőz)
Az elektrolízishez szükséges energiát az autóakkumulátorból vagy a generátorból vesszük. Ez az áram a vizet hidrogénre és oxigénre bontja. A keletkezett hidrogén-oxigéngázt a porlasztóban levegővel hígítjuk, vagy különböző befecskendezési módot alkalmazunk és a hengerekben ezt a hidrogén-levegő keveréket plusz némi vizet elégetjük. A hidrogén és oxigén elégetésekor keletkező energia legalább egy nagyságrenddel meghaladja a víz lebontásához használt energiát. Mindez annak köszönhető, hogy a hidrogén és oxigén szétválasztásakor és újraegyesülésekor megcsapoljuk az étert vagy más néven a nullapont energiát, ez adja az energiatöbbletet...
"

 :clap:

Majd mindenképp számolj be, hátha megvan az örökmozgó.