A gyári ülések nem eladók, szeretném megtartani őket, sorry
Mind a 4 gátló a dobozból kivett, "gyári TEIN" beállítással került be az autóba.
Ez azt jelenti, hogy a kerékív legmagasabb pontja a talajtól 60,5 cm-en van (előtte az eleje 62, hátulja 63 volt).
Próba képpen így marad egyelőre. Brutálisan jó. Lágy állásban is keményebb a gyárinál, de felkeményítve igazán bitang.
Érezhetően lejjebb került a súlypont is, pláne, hogy a gyári üléspozíciónál alacsonyabb a mostani.
Kemény "üzemmódban" 70-es táblánál egy normál méretű (4 kijáratos) körforgalmon sikerült "egyenesen" átmenni 70-el, anélkül,
hogy hozzáértem volna a szegélyekhez.
A hasmagasság így is alacsony, az Arénába 1-es parkoló szinten a sárga fekete fekvőrendőrön áthaladva (kb 5-8 km/h) lekoppant az alja.
Télire így marad, tavasszal lehet, hogy bátrabb leszek és megy lejjebb.