Az extrém lánc csörgést okozhatja olajszűrő is.
Nem véletlenül mondjuk mindig, hogy gyárit bele. Igaz, hogy 2200ft, de nem is engedi vissza az olajat.
Extrém csörgésről nincs szó. Én is elég kihegyezett füllel vagyok sajnos megáldva
... Észreveszek minden kis zörejt. Pusztán arról van szó, hogy az indítás utáni 1-2 mp-ben, ha előtte az autó állt legalább 15-20 percet, "becsörög" a vazérműlánc. Ezt leszámítva a motor hangja mindig, minden esetben hibátlan, sima, szép.
Az olajszűrő gyári, és (az olajjal együtt) 8 ezer km-rel ezelőtt lett cserélve. Kérdést megelőzve: már a csere után közvetlenül is megvolt ez a csörgés.
Viszont amit írsz az olajnyomásról, az magyarázat lehet, köszönöm
!
Még egy markáns különbség van a régi 10 W-40-es, és eközött az 5 W-30-as olaj között (de ezt már korábban említettem): utóbbival lassabban melegszik fel a motor, tovább tart (kilométeres nagyságrenddel!), míg kialszik a kék lámpa. Mondjuk, ezt nem volt nehéz kisakkoznom, hogy nyilván az okozza, hogy a vékony olaj gyorsabban áramlik és ezáltal jobban hűt.