Persze, azért ha tehetem, valamennyit rászámítok én is. Csak általában nem sokat
... Ezen a legutóbbi 620 km-es úton pl. az a bizonyos kemény 15 perc volt a biztonsági ráhagyás
... Na persze azért a 8 órás menetidőhöz nem kell ámokot futni, "csak" annyi kell hozzá, hogy országúton legalább a 110-et, pályán a 130-at lehessen nagyrészt folyamatosan tartani, ne legyen semmi extra zűr - és persze nem nagyon szabad megállni, max 2-3 perces p-szünetekre. Lakott területen belül Ausztriában 60, idehaza 70. Így megvan kb. pont 8 óra alatt, már jópárszor kipróbáltam. Figyelni kell folyamatosan a hátralévő időt és távolságot, és ha látja az ember, hogy kezd a kettő elcsúszni az "előírttól", akkor ideiglenesen egy kicsit jobban rákapcsolni.
De tény, hogy ebbe egy dugó, egy baleset miatti elterelés, egy eltévedés vagy bármi ilyesmi már nem fér bele. De ez nekem nem elég érv amellett, hogy felhagyjak a kiszámítósdival
... Inkább ámok fokozatot kapcsolok, ha valami ilyen zrí mégis befigyel. (Értem már haza 7 óra alatt is, ugyanezen a távon. Akkor egy esküvőre igyekeztem haza... És ugyan megvolt a 8 órám az útra, de gondoltam, beiktatok egy balatoni fürdést is útközben, ha sikerül összehozni... Ééés sikerült
!)
Nem kell mondani, tudom hogy ez valahol hülyeség... De én így vagyok ezzel. Inkább alszom fél órával tovább, és/vagy nyugisabban reggelizek, pakolok stb... Az időt aztán útközben nyerem, ott hozom be. Ez valahol nekem feladat is, kihívás, amit élvezek, és amit teljesíteni megelégedést ad