Szia DTamás,
szerintem az előmelegítőnek fűtött garázsban is van létjogosultsága, hiszen te is tudod hogy amíg nem üzemmeleg a motor, dúsabb keverék kell.
Nálam a fűtetlen garázsban télen simán fagypont körül van a hőmérséklet, nem tudom hogy nálatok hány fok lehet, de kánikula biztos nincs. A kocsi meg csak max azt a hőmérsékletet tudná átvenni, ami még messz van attól, amire az előmelegítő fel tudja a vizet melegíteni. 1 óra alatt akár 50 fokos is lehet, így már szint melegindítással ér fel, nem lesz dúsított keverék, emelt alapjárat. Ugye így csökken a fogyasztás, környezetszennyezés, előbb lesz fűtés a kocsiban, ez meg plusz kényelem. Talán az az egy hátránya van, hogy lényegében csak az otthoni elinduláshoz használható, máshol, pl. munkahelyen nem mindenki tudja odavinni a hálózati feszültséget. De még így is megéri szerintem.
Igaz hogy az enyém 1,3-as Yaris, de városban már 2000 vagy alatta felváltok úgy, hogy 1500 környékére esik vissza a fordulatszám és érzem hogy a motor erőlködés nélkül könnyedén viszi a kocsit sík úton. Emelkedőn, felüljárón persze visszakapcsolok. Óra szerinti 50-nél 5.-ben forogja az 1500-at.