A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
6200 nál szabályoz, a max nyomatékot nem 6000 nél adja le hanem jóval alatta...de lehet én tom osszul!
Egy érdekesség:A www.spritmonitor.de -n, ha a die sparsamstem Autos-ra kattintunk bejön az oldalon regisztrált autók fogyasztása benzin-dízel, ezen belül típusokra bontva. Érdemes megnézni a benzines autók közül melyik van elöl :wink: Mindez 20.797 autó által megtett 134 millió kilométer és 10,5 millió liter elfogyasztott üzemanyag összesítéséből Ha valaki nagyon nem találja: http://www.spritmonitor.de/de/die_sparsamsten_autos.html
6200 nál szabályoz, a max nyomatékot nem 6000 nél adja le hanem jóval alatta...de lehet én tom osszul!Az se jó ha az ember 2-3000 nél váltogat,mert akkor nagyon lusta lesz az autó!
Idézetet írta: "SzzS"6200 nál szabályoz, a max nyomatékot nem 6000 nél adja le hanem jóval alatta...de lehet én tom osszul!Az se jó ha az ember 2-3000 nél váltogat,mert akkor nagyon lusta lesz az autó!Ha nem sietek sehova mindig 2000-körül váltok. Eddig nem lustult semmit, igaz még szinte bejáratós. Majd talán a következő 270 ezren :wink: . Akkor meg már had lustuljon. Legfeljebb majd mondogatom neki, hogy gyijja és jól megrugdosom az oldalát ez mint mondják, a lusta lovaknál is csodákra képes
Idézetet írta: "Zénóka"Hát igen, ebben nehéz megtalálni az arany középutat. Mondjuk azt én sem bírom, mikor valaki szándékosan totyorog, de azért az sem az arany középúthoz tartozik, hogy azért forgassam a gépet 3000-ig, mert a többiek sietnek. Ha 1-ben 3000-ig forgatom az önmagában is elég szépen gyilkolássza a féltengelycsuklókat, ami igaz, hogy "toyotából van", de azért nehogymá a mögöttem jövők miatt kelljen 150-nél (vagy kellett volna ) cserélgetni. Amúgy is ha valaki nagyon siet, arról megint nem tehetek, ha én el tudtam indulni időben akkor ő miért nem. Ha meg valaki annyira siet, akkor előzzön meg, vagy kerüljön ki. A múlt héten nekem is sikerült nyomni egy Bp-tompaládonyt 1:32 perc alatt (220km), de közben senkire nem villogtam vagy dudáltam. Igaz, hogy párszor elmentem a sor mellett záróvonalnál és a piroslámpát is "figyelmen kívül hagytam", de erre mondom, ha valaki siet oldja meg. Nem azt kell batyogatni, aki időben fel tudott kelni és el tudott indulni. Amúgy is villogni, meg a dudát nyomni a legkönnyebb, azt mindenki tudja.Van néhány klubtárs aki már ült mellettem hosszabb távon. Pl Kishaverrel jöttünk 1x tládony-oberwart távon egy lendületesebbet. Kérdezzétek meg hányszor dudáltam közben, pedig kerültük a sort rendesen. Xanyi kollegát ne kérdezzétek, amikor vele mentünk nagyon takarékra voltam hegyezve, szal az nem a haladásról szólt Nem tom, én nem vagyok az a gyilkolászós típus, de azért 3000 nél váltok az esetek 80%-ában. Mostanában a hideg miatt amíg ég a lámpa, próbáltam 2200nál váltani, de ezt csak ott lehet megtenni, ahol a forgalmat nem tartom fel. Szal szerintem ennyi koptatás belefér a kocsinak, hogy 3000 ig pörgessem. Ennyiből nem szabad gyorsan kanyarodni, mert az meg a futóműre nézve terhelő. Igazából csak egyenesen szabadna menni... Szal meg kell találni az arany középutat, ahogy te is mondtad. 6000nél van a LE max, szal 3000 az pont középen van
Hát igen, ebben nehéz megtalálni az arany középutat. Mondjuk azt én sem bírom, mikor valaki szándékosan totyorog, de azért az sem az arany középúthoz tartozik, hogy azért forgassam a gépet 3000-ig, mert a többiek sietnek. Ha 1-ben 3000-ig forgatom az önmagában is elég szépen gyilkolássza a féltengelycsuklókat, ami igaz, hogy "toyotából van", de azért nehogymá a mögöttem jövők miatt kelljen 150-nél (vagy kellett volna ) cserélgetni. Amúgy is ha valaki nagyon siet, arról megint nem tehetek, ha én el tudtam indulni időben akkor ő miért nem. Ha meg valaki annyira siet, akkor előzzön meg, vagy kerüljön ki. A múlt héten nekem is sikerült nyomni egy Bp-tompaládonyt 1:32 perc alatt (220km), de közben senkire nem villogtam vagy dudáltam. Igaz, hogy párszor elmentem a sor mellett záróvonalnál és a piroslámpát is "figyelmen kívül hagytam", de erre mondom, ha valaki siet oldja meg. Nem azt kell batyogatni, aki időben fel tudott kelni és el tudott indulni. Amúgy is villogni, meg a dudát nyomni a legkönnyebb, azt mindenki tudja.Van néhány klubtárs aki már ült mellettem hosszabb távon. Pl Kishaverrel jöttünk 1x tládony-oberwart távon egy lendületesebbet. Kérdezzétek meg hányszor dudáltam közben, pedig kerültük a sort rendesen. Xanyi kollegát ne kérdezzétek, amikor vele mentünk nagyon takarékra voltam hegyezve, szal az nem a haladásról szólt
Beírom bosszantásul a kocsim késői leszármozattjainak:7 litert eszik az ősötök vegyesben , ráadásul gázból :twisted: Ezek a mai fiatal, virgonc Yarisok sem tudnak mindent jobban... :twisted:
Na ja, cserében jobb a töréstesztje, gyorsabban megy, nagyobb a hely benne ...
Idézetet írta: "KLaco"Na ja, cserében jobb a töréstesztje, gyorsabban megy, nagyobb a hely benne ...Védekezz csak... Akkor is jó az öreg a háznál :twisted: