hol jár a fordulatszámmérő?
mennyit pörög olyankor?
a benzinest simán lehet 40től 5-be rakni (igaz, hogy gyorsulni alig fog, de nem dadog ,és nem ráz)
itt most nem dízel-benzin vitát szeretnék "kirobbantani".
belátom, hogy a dízel valóban jobban "megéri" :wink:
azonban, ha a pénztárcám engedné, akkor nem dízelben gondolkodnék, hanem inkább Tsportban :twisted:
65-nél 5. kb. 1400 - itt szoktam ötödiket kapcsolni -
60-nál 5. kb. 1300 - alatta már kapcsolok vissza 4-be -
50-nél 5. kb. 1150 - legkésőbb 45-nél vissza három -
40-nél 5. kb. 1000
35-nél alapjárat
a turbó úgy 1400-nál kezd el éledezni, hogy addig mi van No Comment.
Az, hogy dadog és ráz kicsit túlzás, tény jelzi némi rezgés, hogy vissza kéne kapcsolni, de nekem a 2.3-as BMW-m is ráz ha 50-nél lepadlózom alapjáraton.
A fent említett stílusban, ha kell kicsit pörgősebben eszik 5,5 nyáron klímával csak városban.
Amúgy abszolut benzinpárti vagyok, pusztán takarékosságból vettem dízelt, jó helyről van gázolajam és min. 1,5 literrel kevesebbet eszik, mint a benzines.
A Tsport nekem is bejön, de ha belegondolok, hogy most nyeletném vele a 10 litert 300-ért, borsódzik a hátam.