jelentem sikerült felvennem a kesztyűt, és megpróbálkozni Deep Rush car-társ eredményét megközelíteni.
hétfőn csak ízlelgettem, így sikerült 204km-en:
4,0-ás átlagfogyit produkálni a computer szerint. gyorsan tankoltam egyet, és valóban nem hazudott a masina, max fél deci difi.
kedden hosszabb úton voltam, 488km-t autókáztam "remek" eredménnyel:
3,8l /100km a computer szerint. tankolás 3,73-at hozott, de lehet, hogy kicsit kevesebbett tankoltam a kattanás után, szóval szerintem olyan 3,78 körüli a valós (átlagsebesség 54km/h)
szerdán debrecennek vettem az útirányt.
odafelé 3,8 lett az eredmény.
visszafelé már "siettem", a klímát is bekapcsoltam, sőt megnéztem, hogy a mit bír a gép, és 180-ig felgyorsultam és tartottam kb fél percig(ment volna még feljebb, de nem erőszakoltam tovább).
ennek az eredménye meg is látszik: 4,2-t mutat átlagra.(átlagsebesség 65km/h) tankolást még nem ejtettem meg, mert közel 500km-nél még több mint a felig van a benzinszint.
mit is mondjak egyszóval....stresszes! két szóval: ***ott stresszes!
jóval "egyszerűbb" akár jelentős gyorshajtással közlekedni, mint lassan.
több attrocitás, kellemetlen szituáció adódik, és jobban kell koncentrálni, és még többet kell a tükröt lesni.
ja, és szerintem most már beléphetek a Zénóka féle klubba :wink: , bár nem garantálom, hogy oszlopos tagja leszek, mert elgondolkodtatott, hogy Békéscsabáról 4 óra alatt értem haza, ami egyébként 3 órás út még a saját-nem sietős tempóban is...
még 1 adat: 175 körül padlógáznál a pillanatnyi fogyasztás 15,8-16,0l/100km
le a kalappal SzzS előtt, hogy 14-es átlagot bírt produkálni!(ezt minden irónia nélkül mondtam, mert folyamatosan a gázon állni, szintén nem 1 könnyű feladat)