Lerakódás/kiégetés ügyben egyetértek Xanyival, normál esetben tökéletes az égés, ez esetben nulla a lerakódás. Kormos lerakódás elõfordul(hat) a dugó tetején de az általában a keményebben hajtott motoroknál jellemzõ. amiket eddig láttam szétszedett állapotukban azokból ez a következtetés vonható le. Egy finoman hajtott, 2000-nél elváltogatott motornál elvileg semmilyen lerakódás nem képzõdhet.
Más, hogy egy kicsit a fogyasztásról is beszéljünk. Pénteken voltam németországban, oda-vissza 2200-at mentem. Max utazósebességem 100-105 volt, aminek bizony meg is lett az "eredménye", kemény 4,3-as fogyasztást sikerült összehoznom. Ebben mondjuk 4 db 10-20 km-es autópályás dugó is benne volt, összesen 6,5-7 óra állással, de enélkül is magas 4,1-4,2 körüli fogyim lett volna.
Eme fenti borzasztó negatív élményemet ellensúlyozandó a ma este kezdõdõ következõ utamon szeretném nem tovább rontani a nem eléggé javuló átlagomat :kacsint: :nagymosoly:
Ma-holnapi utamon úgysem megyek olyan messzire, ez most 2000 alatt lesz néhány tíz km-el, így megfogadtam maximum 85-90-nél nem megyek gyorsabban, így remélem sikerül bõven 4 alatt maradnom, igazán egy 3,6-3,7-es átlaggal lennék elégedett.
Szóval az elkövetkezendõ 24-25 órás utam igazi élményautózás lesz, végülis minél tovább tart, annál tovább fogom élvezni :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Holnap este ha hazaértem beszámolok az örömautózás élményeimrõl....szorítsatok nekem, nehogy 4 fölé menjen a fogyim, mert depressziós leszek :nagymosoly: :nagymosoly: :nagymosoly: