Én is saját pénzbõl (egy részét persze hitelbõl) vettem a TS-t, nem apuci-anyuci adta a seggem alá. (az elsõ autómnál sokat segítettek, majd mikor ellopták, akkor kaptam még egy kisebb segítséget (1-200e tételben mérhetõ)
Ha lett volna rá pénzem, akkor sem vettem volna meg teljes árban, kpre a kocsit, mivel elég jó a hitelem, és a kereskedelemben dolgozom ( Notebook-ot árulunk, és szervízelünk), ezért ott simán meg tudtam volna forgatni a pénzt.
Jártam egy évet egy 1.4 60Le Golf3 al. Nagyon jó autó volt, soha semmi baja nem volt, nem evett sokat (6-7, nagy kasztni 8V motor), de elég volt. Nem ment olyan rosszul, de azért egy kamiont ugyanolyan tempóról elõzni picit necces volt., meg akkoriban elég sokat pályáztam BP Sopron között.
A Golf elõtt 2 évig egy tuning 2.0 16V Opel Gsim volt amit elloptak mikor készlett. 900 kg, 160+ Le 220+Nm
Baja annak sem volt, fõleg miután a vételárát még 2x ráköltöttem (tervezett volt).
A Gsi 7-20l ig tudott enni, lábfüggõen. De mikor 7 literrel jártam vele, a golfnál akkor is gyorsabban mentem.
Pár éve kicsit olcsóbb volt az üzemanyag, nem volt gond a 9-10l es fogyasztás, de ott meg élmény volt minden perc abban a kocsiban.
A TS 7,5-8 at eszik átlagban, most, hogy mindíg megy a klíma 8.1et (80% város, kevés országút, pálya 160-170, elég tempós vezetés) Ez kompromisszum, mert elég erõs ahhoz, hogy tempósan lehessen közlekedni vele, elõzés nem gond. ( persze már a TS-t is gyengének érzem, de ez az én hülyeségem)
D4D-t a TS felszereltség hiánya miatt nem vettem, 100le körülre azt is fel lehet tuningolni, ellenben 5-6 nál nemigen eszik többet hajtva sem, sajnos olcsón nem volt belõle megkímélt, törésmentes példány, annyit meg nem ért meg nekem, mint egy TS.
( a Ts-t 21-22e kmel hoztuk el, 2.5 évesen, a reális értékénél kb 300e ftal al olcsóbban.)
Pár napig jártam szinte alapjáraton vele, klíma nélkül, akkor asszem 5.8 körül evett ( kb fél éve nem használták már a kocsit mielõtt elhoztuk, picit be kellett járatni
). De nem azért vettem TS-t, hogy alapjáraton járjak, hanem, hogy tempósan közlekedjek.
Nem üveghangon járok vele, inkább egy elért tempót igyekszem tartani, és lendületbõl menni.