Szerintem stimmelnek az adatok, csak pontosítani kell.
Az utolsó lámpa villogásától, még 5,5-6 liter van a tankban. Ha, és ez is fontos vízszintesen áll az autó. Egy nagyon kicsi balra, vagy elõre dõlésnél hamarabb kezd villogni, viszont ellenkezõ dõlésnél késõbb. Tapasztalatom szerint nagyon kicsi eltérés a vízszintestõl már komoly mérési hibákat eredményez. Ilyenkor elõfordulhat hogy kb 3,5-4 liter marad a tankban.
Ha döntött állapotban indítod az autód, és még nem villog, akkor is kell kb 10-15km megtett út, hogy a helyes értéket mutassa a kijelzõ. Ha közben (város) újbol megálsz, netalántán megint döntve, akkor nyilvánvaló, hogy késve fogja mutatni a "tankoljálmár" villogást. A lámpa villogásának kezdetéhez mért 5,5-6 litert igazából csak akkor szabad alapul venni, ha a villogás menet közben kezdõdött, lehetõleg országúton.
A másik. Én írtam anno a 100 km-t. Nekem az átlagfogyim elég messze van a tiedtõl. Ha nagyon takarékosan megyek ami olyan 3,5-3,7 litert jelent/100km, akkor 150km-el a villogás után szoktam tankolni, és még mindig van általában 7-8 deci a tankban. De ugye mivel általában országúton megyek, eleve pontosabban "kezd el villogni".
Ha normálisan megyek 4-4,5 liter akkor 100km, ha sietek ami nálam ritka akkor 70km.
A ts eleve többet eszik, amihez hozzájön a tisztán város, és ugye pesten elég nehéz a városi dugóban takarékon menni, no meg a lábad :kacsint: :nagymosoly:
Szóval szerintem teljesen életszerû, hogy egy kicsit döntött megállás után, egy kicsit késve kezd villogni, neked meg kicsit késve lesz a következõ benzinkutya, legalábbis ha messzebb van mint 40 km :nagymosoly: