Ahogy már írták, ez a jó öreg 4 gangos Aut váltó. Az L pedig a "low", azaz alacsony fokozatot jelöli. Jelen esetben ez az 1-es fokozat, L-ben nem vált feljebb az automatika.
A 2-es esetében pedig értelemszerûen 2-es fokozatnál nem vált feljebb.
Ha pedig 3-as sebességnél nem akarsz feljebb váltani, akkor a kar bal oldalán látható gomb alatt van az úgynevezett O/D kapcsoló (overdrive).
Pontosan nem tudom, hogy az ebben a Corollában levõ háromsebességes váltó elektronikus vezérlésû-e, hogy mûködik (egyik ismerõsömnek van ilyenje, vezettem is egyszer), de a 960 négysebességes (plusz áthidalás, tehát lényegében 5), elektronikus egysége ha L-be húzom (PRND3L fokozatok vannak) beteszi kettesbe (kb. 35 alatt vissza egyesbe) és emiatt intenzíven motorfékezni kezd, illetve semmilyen körülmények között sem vált feljebb (tehát ha leváltott egyesbe, nem vált vissza már késõbb kettesbe). Gyakorlatilag bazi erõs motorféket kapsz. Ha csak 3-asig húzom, akkor hármasnál nem vált feljebb (de addig igen), ami már szintén elég tisztességes motorféket jelent (mintha egy kézi váltóst tennél vissza 3-ba). Plusz ha a W kapcsolót benyomom, akkor egyéb kunsztokat tudnak a D3L fokozatok (pl. D-ben ilyenkor hármasból indul)
Automatát igazából kétféle képpen lehet vezetni. Vagy egyszerûen betolja az ember D-be és dodgemezik, vagy váltogat is. Dombos, hegyes terepen én szoktam használni a plusz fokozatokat, síkon általában elég csak a D (mert a közhiedelemmel ellentétben motorfék ekkor is van).