Szerző Téma: M-MT vagy kézi váltó  (Megtekintve 189366 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #180 Dátum: 2007.02.15 12:45:36 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Trotter66"
A Kia nem 7 év garit ad!!!! Csak három évet ami 2+2-vel meghosszabbítHATÓ!
Azért ez nem azonos!!!!

Naná hogy nem. Ez csak vevõcsalogató marketing fogás.

Úgy lenne a korrekt, hogy akár 7 év garanciával is!
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

wd111

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 62
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #181 Dátum: 2007.02.15 15:44:01 »
Idézetet írta: "Trotter66"
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Trotter66"
A Kia nem 7 év garit ad!!!! Csak három évet ami 2+2-vel meghosszabbítHATÓ!
Azért ez nem azonos!!!!

Naná hogy nem. Ez csak vevõcsalogató marketing fogás.

Úgy lenne a korrekt, hogy akár 7 év garanciával is!


Érdekes. Én nem látom sehol, hogy ez a 7 év csak "akár". Minden árlistájukban úgy írják, hogy 7 év vagy 150.000 km garanciával.
orolla D-4D Luna MMT

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #182 Dátum: 2007.02.15 19:43:51 »
Idézetet írta: "wd111"
Idézetet írta: "Trotter66"
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Trotter66"
A Kia nem 7 év garit ad!!!! Csak három évet ami 2+2-vel meghosszabbítHATÓ!
Azért ez nem azonos!!!!

Naná hogy nem. Ez csak vevõcsalogató marketing fogás.

Úgy lenne a korrekt, hogy akár 7 év garanciával is!


Érdekes. Én nem látom sehol, hogy ez a 7 év csak "akár". Minden árlistájukban úgy írják, hogy 7 év vagy 150.000 km garanciával.


Igazad van, pontatlan voltam. Nem 3+2+2, hanem 5 éves teljes+2 év a hajtásláncra.
A pontatlanságért minden érintettõl elnézést kérek.
Az én olvasatomban ez akkor sem tiszta 7 év! :hmm:

Forrás: http://www.kiaerdm6.hu/ceed.html
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #183 Dátum: 2007.02.15 19:48:14 »
A Totalcar tesztjébe mást írnak a gariról....
" A garancia adhat okot némi gyanakvásra: hogyhogy más ezt nem tudja? Biztosan csalnak, gondolhatnánk, nyilván irdatlan drága köztelezõ szervizekkel akarják megfizettetni a hosszú nyugalom árát. Utánajártuk, megkérdeztük, kinyomoztuk, amit lehetett. Az importõr, a szalon és a szerviz egybehangzóan ugyanazt tudta elmondani.

A Kia minden személyautójára három év kilométerkorlátozás nélküli teljeskörû garanciát vállal. Kivéve az Opirust, arra ötöt. (A teherautókra meg három évet, de legfeljebb százezer kilométer futásteljesítményig.)
Innen jönnek a cee'd érdekességei. Ha eltelt a három év, de az autó még nem futott 150 ezer kilométert, a garancia további két évre kitolódik - de már csak a hajtáslánc fõdarabjaira érvényes. Kuplungszerkezetre igen, tárcsára nem. Gömbfejekre igen, lengéscsillapítókra nem. Fõtengelycsapágyra igen, klímakompresszorra nem. Ha a cee'd további két év elteltével még mindig nem érte el a 150 ezer kilométert, ugyanez a szûkített garancia újabb két évvel meghosszabbodik. Három meg kettõ meg kettõ az hét."


Amúgy kezd egy kicsit elmenni a téma a topic címétõl...

díler

  • Vendég
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #184 Dátum: 2007.02.15 23:34:49 »
Idézetet írta: "Palaczk"
A konkrét kérdésrõl: én a Corollára szavaznék, Luna felszereltséggel, MMT nélkül. A Luna felszereltség bõven elég, MMT nem kell mert rizikófaktor (minél többet akarsz menni a kocsival, annál inkébb az); a Ceeddel szemben mellette szól hogy Toyota ;), továbbá az 1.4-es D-4D kipróbált, bevált, rendkívül kulturált, erõs és takarékos motor, igen alacsony fenntartási költségekkel.


Kösz! Igen, igazad van, megfontolandó!
Azon agyaltam eddig alternatívánk, hogy Ceed-et kapok a Luna áráért. nagyobb felszereléssel ESP-is van benne, no meg a 115 ló, és egyebek!

Igaz, a Corolla kívûlrõl is mégiscsak Toyota, és az én esetemben egy kicsit talán a megjelenés tesz rá egy lapáttal. Pénzügyi tanácsadó vagyok. Akkor feketét? :-)

Alacsony fenntartási? Toyota minden 15.000-nél, KIA 20.000-enként sétál a szervízbe.
Persze mindkettõ a tartósság érdeképen cselekszik, de a franciák miért csak 30.000-nél járnak a BOX-ba?
A Megane-om 186.000-nél szépen ketyegett, mint a Schaffhausen óra. Ma is fut még a kicsike.

Peti

  • Vendég
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #185 Dátum: 2007.02.16 01:12:28 »
Idézetet írta: "díler"
Idézetet írta: "Peti500"

Szép a bézs belsõ, ez tény...
 :arrow:
Egyszer volt világos "belsõs" kocsim, egyszer és utoljára...


Koszolódik? Mi volt a bajod vele?


Pontosan!
Iszonyat érzékeny, nehéz tisztítani (könnyen foltos marad)...
Mondom: szépnek szép, de jó az a fekete belsõ is... :)

Peti

  • Vendég
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #186 Dátum: 2007.02.16 01:15:21 »
Idézetet írta: "Trotter66"

Igazad van, pontatlan voltam. Nem 3+2+2, hanem 5 éves teljes+2 év a hajtásláncra.
A pontatlanságért minden érintettõl elnézést kérek.
Az én olvasatomban ez akkor sem tiszta 7 év! :hmm:


Így igaz!
5+2év, a 7é(r)v egy marketingfogás, mondjuk sztem ember nem lesz aki 7évig fogja mszervizbe hordani a kocsiját... :hmm:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #187 Dátum: 2007.02.16 01:50:10 »
Idézetet írta: "díler"
Alacsony fenntartási? Toyota minden 15.000-nél, KIA 20.000-enként sétál a szervízbe.
Persze mindkettõ a tartósság érdeképen cselekszik, de a franciák miért csak 30.000-nél járnak a BOX-ba?
A Megane-om 186.000-nél szépen ketyegett, mint a Schaffhausen óra. Ma is fut még a kicsike.


Az a 30 ezres, vagy netán még hosszabb intervallum csak a marketingnek jó. A motornak biztosan nem, fõleg az olaj miatt.

Egyébként a Toyota esetében is minden második szervíz gyakorlatilag csak olajcsere. Én most vittem jóbarátnémét 15 ezres elsõ szervízre, kemény 5700 forint volt a számla. És a motor tényleg meghálálja a gyakoribb olajcserét, ami 150-200 ezer km-en talán még nem vevõdik észre, de mondjuk 300 környékén már biztosan.

A Kiát valóban csak 20 ezrenként kell vinni, ami tûrhetõ kompromisszum a 15 és a 30 ezer között; viszont a biztosítása drágább, mint a Toyotáé.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

díler

  • Vendég
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #188 Dátum: 2007.02.16 09:09:36 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Az a 30 ezres, vagy netán még hosszabb intervallum csak a marketingnek jó. A motornak biztosan nem, fõleg az olaj miatt.

Egyébként a Toyota esetében is minden második szervíz gyakorlatilag csak olajcsere. Én most vittem jóbarátnémét 15 ezres elsõ szervízre, kemény 5700 forint volt a számla. És a motor tényleg meghálálja a gyakoribb olajcserét, ami 150-200 ezer km-en talán még nem vevõdik észre, de mondjuk 300 környékén már biztosan.

A Kiát valóban csak 20 ezrenként kell vinni, ami tûrhetõ kompromisszum a 15 és a 30 ezer között; viszont a biztosítása drágább, mint a Toyotáé.


Egyetértek, sok a 30 ezer. A 20-at korrektnek találom, azt egy jó minõségû olaj, ha nagy a karter, akár ki is bírhatja.
A biztosítás is igaz, hogy több, a nagyobb motort meg kell fizetni. A cascó is drágább 2 ezressel a Kia esetében, talán a több felszerelés miatt lehet sztem.

Átszerkesztettem, mert nem volt jó az idézet. Légyszi figyelj oda erre, köszi :)! Palaczk

Deep Rush

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2009
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #189 Dátum: 2007.02.17 08:54:32 »
Idézetet írta: "díler"
Idézetet írta: "Palaczk"
Az a 30 ezres, vagy netán még hosszabb intervallum csak a marketingnek jó. A motornak biztosan nem, fõleg az olaj miatt.

Egyébként a Toyota esetében is minden második szervíz gyakorlatilag csak olajcsere. Én most vittem jóbarátnémét 15 ezres elsõ szervízre, kemény 5700 forint volt a számla. És a motor tényleg meghálálja a gyakoribb olajcserét, ami 150-200 ezer km-en talán még nem vevõdik észre, de mondjuk 300 környékén már biztosan.

A Kiát valóban csak 20 ezrenként kell vinni, ami tûrhetõ kompromisszum a 15 és a 30 ezer között; viszont a biztosítása drágább, mint a Toyotáé.


Egyetértek, sok a 30 ezer. A 20-at korrektnek találom, azt egy jó minõségû olaj, ha nagy a karter, akár ki is bírhatja.
A biztosítás is igaz, hogy több, a nagyobb motort meg kell fizetni. A cascó is drágább 2 ezressel a Kia esetében, talán a több felszerelés miatt lehet sztem.

Átszerkesztettem, mert nem volt jó az idézet. Légyszi figyelj oda erre, köszi :)! Palaczk

Bocsi hogy kicsit offolok, de még annyit a kia kontra corolla témához, hogy ha egyszer csak el akarod adni, akkor a corollát jóval hamarabb el fogod tudni majd adni, és jóval drágábban mint a kiát. (én biztos nem vennék használt kiát 198e km-errel  :wink: )
'05 Corolla HB 1.4 D-4D mmt  Sol
154

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #190 Dátum: 2007.02.17 11:48:58 »
Idézetet írta: "Deep Rush"
Bocsi hogy kicsit offolok, de még annyit a kia kontra corolla témához, hogy ha egyszer csak el akarod adni, akkor a corollát jóval hamarabb el fogod tudni majd adni, és jóval drágábban mint a kiát. (én biztos nem vennék használt kiát 198e km-errel  :wink: )


Igen, most még ez a helyzet, mert a Kia még nem befutott márka (pl. jóval régebben a japán autókat is nehéz volt eladni használtan). De ez megváltozhat, és ahogy most kinéz a dolog, nagy valószínûséggel meg is fog változni. Persze ehhez kell még jópár év.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

díler

  • Vendég
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #191 Dátum: 2007.02.17 21:52:49 »
Szerettem volna egy MMT D4-D Corolltát tesztvezetni. Budaörsön megígérték, hogy ma lesz tesztautó a nyílt napon. Párommal megrohamoztuk a kereskedést.
Recepció: nincs, nem is lesz.
-Hurrá.  
Magam is értékesítõként mondhatom, manapság így nehéz új autót venni. :crazy:   :sir:
Valaki szerezzen már egyet. :vezetes:

Nem vagyunk Rochildok, de ma nagy nap volt, 2 autót is vettünk volna, szükség van rá.
A Kata Yarisát (terrakotta, 1.3 AC Luna ) sikeredett a Váci úton megszerezni.
Meg is mutattam a szerzõdés haza felé jövet a Budaörsieknek.   :rohog:
Nekem nem jön össze azt az MMT-s Corollát kipróbálni, akármennyit futkosok utánna.
Semmi baj, ha ez így megy, elfogy a kedvem. :cry:

Ennyit  vásárlás örömeirõl.  Váci út, 5 csillag :10:
Nehéz a pénzt megkeresni, de még nehezebb elkölteni.  :mrgreen:
Kezdem megérteni a játékgépezõket... :banging:  :mrgreen:

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10682
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #192 Dátum: 2007.02.18 12:19:10 »
A Budaörsi bandával kapcsolatban több emberkének is megvan a véleménye, elég csak beleolvasni az adott fórumba.  :hmm:

Én azért adnék még1 lehetõséget, meg elvileg Bp-rõl távolodva sokkal figyelmesebbek a márkakereskedõk is.
Említettél Üllõt, Monoron is van Toyota.  :kacsint:

Azt viszont már kívûlrõl fújom, hogy milyen Kia-t lehet kapni milyen felszereltséggel, ugyanis szinte minden fórumon ebbe ütközöm.  :hmm:  :roll:  :mivan:

Az a veszély viszont valahogy nem fenyeget, hogy egy Toyotás kezdjen el például-ozni más márkák fórumjain, úgy vettem ki ez annyira (szerencsére) nem divat.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #193 Dátum: 2007.02.18 12:55:13 »
díler, nézd, úgy döntesz ahogy jónak látod, de én a magam részérõl elhamarkodottnak tartom egy ilyen átmeneti kellemetlenség miatt átpártolni a Kiához. Van egy csomó Toyota-kereskedés, meg kell ereszteni egy pár telefont, és hétköznap menni tesztelni. A Ceed nyilvánvalóan jó autó, de ide a rozsdás bökõt, hogy sok év használatot feltételezve nem olyan jó választás, mint egy szintén vadonatúj fejlesztésû Toyota.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

díler

  • Vendég
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #194 Dátum: 2007.02.18 13:53:58 »
Idézetet írta: "Xtrem"
A Budaörsi bandával kapcsolatban több emberkének is megvan a véleménye, elég csak beleolvasni az adott fórumba.  :hmm:

Én azért adnék még1 lehetõséget, meg elvileg Bp-rõl távolodva sokkal figyelmesebbek a márkakereskedõk is.
Említettél Üllõt, Monoron is van Toyota.  :kacsint:

Azt viszont már kívûlrõl fújom, hogy milyen Kia-t lehet kapni milyen felszereltséggel, ugyanis szinte minden fórumon ebbe ütközöm.  :hmm:  :roll:  :mivan:

Az a veszély viszont valahogy nem fenyeget, hogy egy Toyotás kezdjen el például-ozni más márkák fórumjain, úgy vettem ki ez annyira (szerencsére) nem divat.



Így elbánni a vevõvel...
A Yarist már megrendük a Katának tegnap a Váci úton!
Én még nem döntöttem melyik legyen meg nekem.
Marad a wagon r. :(