Szerző Téma: M-MT vagy kézi váltó  (Megtekintve 189330 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #120 Dátum: 2006.11.18 20:52:56 »
Sajnos a konstrukció sem ok... Információim szerint már a sokadik módosítást végzik a szerkezeten, ismétlõdõ problémák miatt.
Fõleg a Versónál vannak gondok, ahogy hallottam. Állítólag nagy a tömeg egy ilyen érzékeny szerkezetnek.
Akármi is van, ez így nem frankó....
 :torsziv:

cZsiga

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 297
    • http://szoft95.gportal.hu
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #121 Dátum: 2006.11.21 13:00:10 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "czsiga"
Valóban, a megbízhatóságra gondoltam. De ha egy jó szándékkal kifejlesztett, közlekedést segítõ berendezés nem tudja bizonyos - nem extrém - helyzetekben garantálni a biztonságot, akkor szerintem ott nagy baj van. Csodálom, hogy nem tervezték újra, és, hogy nem volt visszahívás. (Bár lehet, hogy volt, csak nem tudok róla.)


Könnyen lehet , hogy a konstrukció OK , "csak" a gyártással , a felhasznált alkatrészek minõségével van probléma . Ma ez nagyon is általános jelenség .


Kár védened az MM-T-t, mert nem jó. És nem azért mert direkt elszúrták, hanem mert egyszerûen nem sikerült jól a konstrukció. Az alkatrészek minõsege, gyakorlatilag az öntvények és más anyagok jellemzõi nagyon egyszerûen vizsgálható.

Többet kellett volna tesztelni, mondjuk hegyekbe felvinni a Versot, megpakolni a maximális megengedett össztömegik, sõt még jobban és aztán beletenni vagy 15-20 ezer km-t ilyen körlümények között.
D: 212

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #122 Dátum: 2006.11.21 13:02:19 »
Idézetet írta: "czsiga"
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "czsiga"
Valóban, a megbízhatóságra gondoltam. De ha egy jó szándékkal kifejlesztett, közlekedést segítõ berendezés nem tudja bizonyos - nem extrém - helyzetekben garantálni a biztonságot, akkor szerintem ott nagy baj van. Csodálom, hogy nem tervezték újra, és, hogy nem volt visszahívás. (Bár lehet, hogy volt, csak nem tudok róla.)


Könnyen lehet , hogy a konstrukció OK , "csak" a gyártással , a felhasznált alkatrészek minõségével van probléma . Ma ez nagyon is általános jelenség .


Kár védened az MM-T-t, mert nem jó. És nem azért mert direkt elszúrták, hanem mert egyszerûen nem sikerült jól a konstrukció. Az alkatrészek minõsege, gyakorlatilag az öntvények és más anyagok jellemzõi nagyon egyszerûen vizsgálható.

Többet kellett volna tesztelni, mondjuk hegyekbe felvinni a Versot, megpakolni a maximális megengedett össztömegik, sõt még jobban és aztán beletenni vagy 15-20 ezer km-t ilyen körlümények között.


Hát azért védem én ennyire , mert nagyon félek attól , hogy a jóbarátném Corollájában lévõ MMT is bekakál  :kormom:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

cZsiga

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 297
    • http://szoft95.gportal.hu
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #123 Dátum: 2006.11.21 13:53:45 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "czsiga"
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "czsiga"
Valóban, a megbízhatóságra gondoltam. De ha egy jó szándékkal kifejlesztett, közlekedést segítõ berendezés nem tudja bizonyos - nem extrém - helyzetekben garantálni a biztonságot, akkor szerintem ott nagy baj van. Csodálom, hogy nem tervezték újra, és, hogy nem volt visszahívás. (Bár lehet, hogy volt, csak nem tudok róla.)


Könnyen lehet , hogy a konstrukció OK , "csak" a gyártással , a felhasznált alkatrészek minõségével van probléma . Ma ez nagyon is általános jelenség .


Kár védened az MM-T-t, mert nem jó. És nem azért mert direkt elszúrták, hanem mert egyszerûen nem sikerült jól a konstrukció. Az alkatrészek minõsege, gyakorlatilag az öntvények és más anyagok jellemzõi nagyon egyszerûen vizsgálható.

Többet kellett volna tesztelni, mondjuk hegyekbe felvinni a Versot, megpakolni a maximális megengedett össztömegik, sõt még jobban és aztán beletenni vagy 15-20 ezer km-t ilyen körlümények között.


Hát azért védem én ennyire , mert nagyon félek attól , hogy a jóbarátném Corollájában lévõ MMT is bekakál  :kormom:


Na, jól van, akkor én is védem  :nagymosoly:
D: 212

Deep Rush

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2009
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #124 Dátum: 2006.11.21 14:54:00 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "czsiga"
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "czsiga"
Valóban, a megbízhatóságra gondoltam. De ha egy jó szándékkal kifejlesztett, közlekedést segítõ berendezés nem tudja bizonyos - nem extrém - helyzetekben garantálni a biztonságot, akkor szerintem ott nagy baj van. Csodálom, hogy nem tervezték újra, és, hogy nem volt visszahívás. (Bár lehet, hogy volt, csak nem tudok róla.)


Könnyen lehet , hogy a konstrukció OK , "csak" a gyártással , a felhasznált alkatrészek minõségével van probléma . Ma ez nagyon is általános jelenség .


Kár védened az MM-T-t, mert nem jó. És nem azért mert direkt elszúrták, hanem mert egyszerûen nem sikerült jól a konstrukció. Az alkatrészek minõsege, gyakorlatilag az öntvények és más anyagok jellemzõi nagyon egyszerûen vizsgálható.

Többet kellett volna tesztelni, mondjuk hegyekbe felvinni a Versot, megpakolni a maximális megengedett össztömegik, sõt még jobban és aztán beletenni vagy 15-20 ezer km-t ilyen körlümények között.


Hát azért védem én ennyire , mert nagyon félek attól , hogy a jóbarátném Corollájában lévõ MMT is bekakál  :kormom:
Én is védem, mert eddig tökéletesen mûködik.  :mrgreen: Remélem nem is megy tönkre soha.
'05 Corolla HB 1.4 D-4D mmt  Sol
154

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #125 Dátum: 2006.11.21 17:33:47 »
Gyaníthatóan a kis dízel kisebb teljesítménye, és a Corolla jóval kisebb tömege miatt jelentõsen tovább bírja, mint a Verso 1,8-as motorjával, és a 1,5tonnájával.
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #126 Dátum: 2006.11.22 00:06:46 »
Idézetet írta: "Tamás69"
Gyaníthatóan a kis dízel kisebb teljesítménye, és a Corolla jóval kisebb tömege miatt jelentõsen tovább bírja, mint a Verso 1,8-as motorjával, és a 1,5tonnájával.


Nyomatékban viszont az a kis dízel jócskán felülmúlja az 1.8-as Versot  :szemforgat: ... az erõátvitelt pedig ugye a nyomaték veszi igénybe .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #127 Dátum: 2006.11.22 09:18:28 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Tamás69"
Gyaníthatóan a kis dízel kisebb teljesítménye, és a Corolla jóval kisebb tömege miatt jelentõsen tovább bírja, mint a Verso 1,8-as motorjával, és a 1,5tonnájával.


Nyomatékban viszont az a kis dízel jócskán felülmúlja az 1.8-as Versot  :szemforgat: ... az erõátvitelt pedig ugye a nyomaték veszi igénybe .


De itt nem az erõátvitel, hanem a mozgató mechanizmus okozza a gondot, gyaníthatóan a dizel alacsonyabb fordulatszáma miatt kisebb a rendszer hõterhelése, így nem melegszik túl, nem olvad ki a zsírzás, nem szorul  meg.
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #128 Dátum: 2006.11.22 15:27:50 »
Idézetet írta: "Tamás69"
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Tamás69"
Gyaníthatóan a kis dízel kisebb teljesítménye, és a Corolla jóval kisebb tömege miatt jelentõsen tovább bírja, mint a Verso 1,8-as motorjával, és a 1,5tonnájával.


Nyomatékban viszont az a kis dízel jócskán felülmúlja az 1.8-as Versot  :szemforgat: ... az erõátvitelt pedig ugye a nyomaték veszi igénybe .


De itt nem az erõátvitel, hanem a mozgató mechanizmus okozza a gondot, gyaníthatóan a dizel alacsonyabb fordulatszáma miatt kisebb a rendszer hõterhelése, így nem melegszik túl, nem olvad ki a zsírzás, nem szorul  meg.


Hát , próféta szóljon belõled  :pofa: !!!
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

antocian

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 74
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #129 Dátum: 2006.12.01 20:09:08 »
Sziasztok,

javaslok egy az urat az MMT-s problémák esetén... sztem csak globális nyomásra fog javulás történni..
Lásd legutolsó hozzászólás  itt!!
http://www.toyotaownersclub.com/forums/lofiversion/index.php/t33317.html

Üdv
A.
Biztonság mindenek felett...
Corolla D-4D MMT / Auris Hybrid

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #130 Dátum: 2006.12.02 19:25:07 »
Idézetet írta: "antocian"
Sziasztok,

javaslok egy az urat az MMT-s problémák esetén... sztem csak globális nyomásra fog javulás történni..
Lásd legutolsó hozzászólás  itt!!
http://www.toyotaownersclub.com/forums/lofiversion/index.php/t33317.html

Üdv
A.


Hát ez egyre jobb , komolyan mondom  :shock: ... végignézegettem nagyjából , és bakker , ez a probléma látnivalóan egy RAKÁS autónál lépett/lép föl ... és hát ugye nem csak a Versonál , mert ahogy korábban meséltem , exkollégám Corolla D4D MMT-je pontosan ugyanezt csinálta : ötösben haladás közben egyszer csak üresbe rakta  :mivan: ... ez rohadt veszélyes , most tulajdonképpen mi a fene van , idõzített bombák ezek az autók  :?: Várhatom a hírt , hogy jóbarátném kocsija mikor fogja mondjuk egy országúti elõzés közben egyszer majd üresbe rakni magát  :kormom:  :kormom:  :kormom: ?!?!
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Savaria

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 413
    • http://www.park-asz.hu
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #131 Dátum: 2006.12.02 21:37:25 »
Idézetet írta: "Palaczk"

Hát ez egyre jobb , komolyan mondom  :shock: ... végignézegettem nagyjából , és bakker , ez a probléma látnivalóan egy RAKÁS autónál lépett/lép föl ... és hát ugye nem csak a Versonál , mert ahogy korábban meséltem , exkollégám Corolla D4D MMT-je pontosan ugyanezt csinálta : ötösben haladás közben egyszer csak üresbe rakta  :mivan: ... ez rohadt veszélyes , most tulajdonképpen mi a fene van , idõzített bombák ezek az autók  :?: Várhatom a hírt , hogy jóbarátném kocsija mikor fogja mondjuk egy országúti elõzés közben egyszer majd üresbe rakni magát  :kormom:  :kormom:  :kormom: ?!?!


A Corolla vásárlásánál komolyan gondolkodtam az MMT váltón, de az asszony azt mondta: nem kell  :nene:  Lehet hogy jól választott?  :faradt:
color=green]Savaria[/color] 91

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10682
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #132 Dátum: 2006.12.03 10:59:17 »
Ezek után én is csak azt tudnám mondani, hogy a francnak kell az MMT váltó. "Végszükség" esetén ott van a jó öreg sima 4 gangos Aut, igaz dízelhez nem párosítható...  :banging:  :turelmetlen:  :hmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #133 Dátum: 2006.12.07 00:06:20 »
Idézetet írta: "Xtrem"
Ezek után én is csak azt tudnám mondani, hogy a francnak kell az MMT váltó. "Végszükség" esetén ott van a jó öreg sima 4 gangos Aut, igaz dízelhez nem párosítható...  :banging:  :turelmetlen:  :hmm:


Ez is a Toyota-féle jó kis vérlázító spórolós pofátlanságok egyike , hogy nem méltóztatik az európai piacra kifejleszteni egy automata váltót a dízeljeihez , még a nagyokhoz sem  :evil: ... pedig ezzel az Avensis esetében egészen biztosan veszít nem kevés vevõt ! Persze , gondolom , kiszámították , hogy nem éri meg  :turelmetlen:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10682
M-MT vagy kézi váltó
« Válasz #134 Dátum: 2006.12.09 15:13:43 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Ez is a Toyota-féle jó kis vérlázító spórolós pofátlanságok egyike , hogy nem méltóztatik az európai piacra kifejleszteni egy automata váltót a dízeljeihez , még a nagyokhoz sem  :evil: ... pedig ezzel az Avensis esetében egészen biztosan veszít nem kevés vevõt ! Persze , gondolom , kiszámították , hogy nem éri meg  :turelmetlen:


Szerintem pedig még csak fingjuk sincsen róla a fejeseknek, hogy mire is lenne itt igény. A Xenontól kezdve a tempomaton át lehetne jó sok dolgot felsorolni, de ez a dízel-automata váltó mentesség már valóban hatalmas pofátlanság.
Persze emiatt nem pártolunk át másik márkához, de az igények egyáltalán nincsenek kielégítve. Vagy megveszed a full extrás felszereltséget, vagy kussolj, és elégedj meg azzal, ami van. A felniken és a színen kívûl nem sok minden van, amibõl lehetne csemegézni.  :roll:
Ha a Land Cruiserekbe tudnak tenni Aut váltót, akkor a többi modellt miért "bûntetik" így?  :banging:  :turelmetlen:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61