Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Budai WRC Racing Team  (Megtekintve 22881 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

baranyas

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 181
Beszélgessünk...
« Válasz #30 Dátum: 2005.04.21 22:01:27 »
Idézetet írta: "dió"
Lehetne a tudáshiányomat egy kis szakértelemmel ellensúlyozni? Pl. hol lehet 3 difi és mire is jó, pláne, ha aktív ? :)
TIT szinten mit jelentenek a különböző kategóriák (N, A)?


3 difi : elöl, középen, hátul ... :lol:  :lol:  :lol: Mivel 4 kerékhajtású és orrmotoros  :idea: ...
Aktív : állítható , szabályozható akár menet közben is, nem fix .. :idea:
 
Gruppe N  - bizonyos tuning engedményekkel utcai autó közeli ..
Gruppe A  - szélesebb tartományban tuningolható ( motor, futómű, fék,   váltó, kormány, stb ...
WRC  - World Rally Car -  a legerősebb , legdrágább rallyautó , de
            szigorú szabályok szerint .. :idea:

A mezőny másik Corolla WRC-je a STEP2-től származik, Fabrizio Tabaton
szervizének vezérletével ( Grifone - ex Janika autó, ha így mond valamit ...)  :idea:

baranyas

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 181
Beszélgessünk...
« Válasz #31 Dátum: 2005.04.22 07:34:26 »
Idézetet írta: "budaiteam"
A 3 GT4-ból már csak egy van meg saját tulajdonban Idén elég nagy az esély arra, hogy az első osztályban fognak vele menni nem publikus, hogy kicsoda de ha szemfülesek vagytok akkor könnyen utána lehet nézni.


Pethő .. :idea:  :wink:

SzzS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1930
  • A GONOSZ!
Beszélgessünk...
« Válasz #32 Dátum: 2005.04.22 07:52:20 »
Lesz Szombathely is állítólag Kassa után!

És a Pethő Tyutyu megy a GT4-ral! Van is egy interjú vele a www.duen.hu oldalon!

SzzS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1930
  • A GONOSZ!
Beszélgessünk...
« Válasz #33 Dátum: 2005.04.22 07:54:35 »
Sz.hely rallye: 06. 23-25.

dió

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 214
Beszélgessünk...
« Válasz #34 Dátum: 2005.04.23 21:40:45 »
Idézetet írta: "baranyas"

3 difi : elöl, középen, hátul ... :lol:  :lol:  :lol: Mivel 4 kerékhajtású és orrmotoros  :idea: ...
Aktív : állítható , szabályozható akár menet közben is, nem fix .. :idea:
 


Értem, értem...
Miért is jó a difi? Nem pörög el a két oldal egymástól, igaz?
Mi abban a jó, ha aktív? Mit szabályoz menetközben? A slip mértékét? És milyen úton mi a jó? Ezt beleírják az itinerbe?

Tanítsatok...
Át akarok jutni a Colin McRae Rally iskoláján 8)
dv:Dió

Toyota Corolla 2003 1.4 HB Terra
Toyota Corolla 2005 1.4D Luna (céges) [size=18]6 [/size]

baranyas

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 181
Beszélgessünk...
« Válasz #35 Dátum: 2005.04.23 23:45:55 »
Idézetet írta: "dió"
Miért is jó a difi? Nem pörög el a két oldal egymástól, igaz?
Mi abban a jó, ha aktív? Mit szabályoz menetközben? A slip mértékét? És milyen úton mi a jó? Ezt beleírják az itinerbe?Tanítsatok...


A differenciálmű viszi hátra a hajtást ( majd a kardán )  a megfelelő arányban ...  Valamint osztja szét jobbra-balra .. Azért jó, ha aktív, mert szabályozni lehet - csere nélkül - hogy inkább hátsó-, vagy elsőkerekesként viselkedjen a kocsi , stb, stb ....
A gyorsaságiktól , és a pilóta stílusától is függ ..  
Ez elég tág témakör , nem lehet 1-2 sorban leírni ... :idea:

budaiteam

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
Beszélgessünk...
« Válasz #36 Dátum: 2005.04.26 19:58:33 »
Üdv Mindenkinek!

Gondolom küldök egy kis beszámolót arról, hogyan áll a csapat a Miskolc Rally előtt. Mi már holnap levonulunk és valószínűleg tesztekkel fog telni a napunk. Jelenleg mindkét autó készül az utolsó vizsgálatok vannak még hátra de minden ok-nak tűnik.
Ha tehetitek gyertek le és szurkoljatok
A Corollával Holczer Dani megy
A Celicával pedig Pethő István.

baranyas

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 181
Beszélgessünk...
« Válasz #37 Dátum: 2005.04.26 20:14:54 »
Idézetet írta: "budaiteam"
A Corollával Holczer Dani megy


Bocs, de ahhoz még messze van .. :oops:  :roll:  :cry:  :lol:

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
  • Autó: Toyota Prius 2006; MGB GT 1974
Beszélgessünk...
« Válasz #38 Dátum: 2005.04.26 20:15:10 »
Idézetet írta: "budaiteam"
Üdv Mindenkinek!

Gondolom küldök egy kis beszámolót arról, hogyan áll a csapat a Miskolc Rally előtt. Mi már holnap levonulunk és valószínűleg tesztekkel fog telni a napunk. Jelenleg mindkét autó készül az utolsó vizsgálatok vannak még hátra de minden ok-nak tűnik.
Ha tehetitek gyertek le és szurkoljatok
A Corollával Holczer Dani megy
A Celicával pedig Pethő István.


Megfontolandó! :)
A honlapotokon mikor lehet majd olvasni az Eger rally-ról valamit?
Jó lenne elsőkézből kapni az infókat! :)

baranyas

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 181
Beszélgessünk...
« Válasz #39 Dátum: 2005.04.26 20:55:32 »
Idézetet írta: "Misi"
A honlapotokon mikor lehet majd olvasni az Eger rally-ról valamit?Jó lenne elsőkézből kapni az infókat! :)


Élőben kis késéssel itt (is) követheted nyomon .. :idea:

http://www.rallylive.hu/index.php?module=RL&action=Index

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
  • Autó: Toyota Prius 2006; MGB GT 1974
Beszélgessünk...
« Válasz #40 Dátum: 2005.04.30 08:33:48 »
Néhány kép a Miskolc Rally-ról:
(Kissé viseltes a gép...)





Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
  • Autó: Toyota Prius 2006; MGB GT 1974
Beszélgessünk...
« Válasz #41 Dátum: 2005.05.01 19:39:47 »
Ma leugrottunk a Balatonhoz. Útközben leelőztem a Budai-Team WRC-jét.
Nem volt nehéz dolgom. Tréleren vitték hazafelé. :)
Integettünk egymásnak.
:)

budaiteam

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
Miskolc Rallye
« Válasz #42 Dátum: 2005.05.03 14:28:10 »
Sziasztok

Ez a verseny egy kicsit vegyes volt minden tekintetben.
Toyota Corolla WRC-Holczer Dani-Magyar Gábor
Az első nap nagyon csúszósak voltak a pályák nehéz volt rajtuk autózni. Ennek köszönhetően mindjárt az első körben kaptunk egy defektet ami miat nagy hátrányba kerültünk. Majd a második körben elvittünk egy lassítót ami szintén hátrányt eredményezett.
A második nap már jóval biztatóbb eredményeket sikerült produkálni hiszen mentünka abszolút 4. illetve 6. időket is ami nagyon jónak mondható. Az eslő napi hátrány miatt a 13 helyen fejeztük be a versenyt.

Toyota Celica GT4- Pethő István-Rubóczky Attila
A vereny előtti napon nagyon sokat dolgoztunk az autóval sé szinte pár nap alatt a nulláról építettük fel az autót. A versenyzőpáros először ment az autóval említésre méltó tesztelés nélkül.
Az autó nem volt túl erős hsiszen még a beállításait nem tudtuk tesztelni és a második nap egy kis cső repedés miatt elszökött némi turbónyomás .
Az A8-as kategória 6. helyén fejeztük be a versenyt

Kassán a következő bajnoki futamon szintén mind a két autó rajthoz fog állni. A Celica komoly fejlesztésen fog átesni értem ezalatt az elektronika és a motor fejlesztését.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
  • Autó: Toyota Prius 2006; MGB GT 1974
Beszélgessünk...
« Válasz #43 Dátum: 2005.05.08 09:17:34 »

music

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 24342
  • Autó: '08 Corolla Verso 1,8 Fullmoon; '11 Yaris II 1,33 Life
Beszélgessünk...
« Válasz #44 Dátum: 2005.05.08 11:45:01 »
Idézetet írta: "Misi"
Veletek történt már ilyesmi?

Á, ők nem szoktak arrafelé sétálgatni... :lol:  :lol:  :lol:
music