...hallani hogy külön vannak. Nálam is van hogy a mélyközép üti a subot, de a 50Hz alatti mély hangokért ne a mélyközép dolgozzon, dolgozzon csak a szub. Össze kell őket hangolni akkor szól jól az egész, úgy kell állítani a vágásokat hogy ez meg legyen.
Ez nem csak a vágásokon múlik, dolgozni kell a jelszinteken, a fázison, adott esetben időkön.
Mivel a fogyasztás, hőmérséklet, óra dologkat nem szeretném elveszteni...
Üdv a fórumon! Saját tapasztalat: amíg ki nem hajítod a gyári fejegységet, nem lesz ebből énekes halott. Inkább oldd meg, hogy a gyári fejegység kijelzője külön, máshová beépítve mutassa a kívánt infókat (van egy fórumtárs, aki csinált ilyesmit, hirtelen nem ugrik be a neve, őt kéne megkeresned), és építs be egy normális fejegységet, szubot, erősítőt, szigeteld ki az ajtókat, úgy talán eléred a kívánt hatást. Annyit azért hadd tegyek hozzá, hogy másfél év corollás hifizés után eljutottam arra a szintre, hogy biztos vagyok benne: ezt az autót nem erre találták ki. Taby Carinájában kb. ugyanaz a rendszer szól, mint az enyémben, és döbbenet, mennyivel dinamikusabb, dögösebb az az autó.
...Alábba kiszemelt áldozat fejegységben :-)...
Üdv nálunk! A konkrét fejet nem ismerve úgy gondolom, nem vennék kihajtós kijelzős fejet. Egyszerűen nem bízom a tartósságukban. Vannak DVD-s fejegységek kijelző nélkül, inkább olyat keresnék. Általánosságban egy első szett, szub, erősítő, fejegység a kívánatos konfiguráció; mivel kabrióról van szó, aminek a csomagtartója elég csöpp lenyitott tetővel, laikusként úgy gondolom, a szubládát ki kéne hagyni, helyette aktív szubot kipróbálni. Az index autóhifis fórumán van több tag, akik kabrióba építettek zenét, érdemes lenne rákérdezni a tapasztalatokra.