Úgy látom autóhifi területen nem csak nálam van most holtidőszak
Én jelenleg ott tartok, hogy gyűjtögetem az összetevőket (meg a rávalót) aztán ha jobb idő lesz folytatom az építkezést. Ez annyiból nem is baj, hogy sajnos a garázsom nem fűtött (bár lehetne benne meleget csinálni csak nem vmi hatékonyan) és bár nincs benne farkasordító hideg szerencsére, de hifiszerelgetéshez azért hűvös van.
De mindjárt itt van március-április és akkor ismét belehúzok
Nálam költözködés van, az meg viszi ám a pénzt, úgy tűnik. Meg aztán nekem most nincs akut panaszom. Én is a jó időt várom, hogy kiderüljön, mi okozza a gyújtás- és generátorzajt.
Kipróbáltam viszont a fejben lévő keresztváltót, hálistennek volt egy olyan nap itt a nagyfaluba, mikor nem fagyott be az ember valaga, ha bent ült egy kicsit az autóban. És hát arra jöttem rá, hogy valószínűleg nagyon mélyen vágtam eddig a ládát, tényleg 50-60 Hz körül, ez a láda meg ennél sokkal többre képes. De most nem nagyon van időm hosszasan kísérletezni, úgyhogy átkattintottam az erősítőt elöl-hátul full range-re, megvágtam a szettet is, meg a ládát is 80 Hz-en, 12 dB/oktávval, fordítottam egy fázist a szubon, és kész. Nem nagyon jött zavarba a láda akkor sem, ha felengedtem 100 Hz-ig, a vágást meg 6 dB/oktávra vettem le, de most nincs türelmem meg időm nyugodtam hallgatózni állás meg menet közben, hogy elkezd-e a láda hátulról dúdolni....