Kár ezen vitatkozni. A saját elmondásod alapján vontam le ezt a következtetést...
Egyrészt nem kár rajta vitatkozni, mindig jó tévhitek végére járni. Másrészt téves következtetéseket levonni, majd azokból nagy megfejtéseket tenni sem feltétlenül van az ínyemre. Tehát:
...Elmondható, hogy jelenleg semmit sem ér a szokszázezres technika? Szerintem igen...
Elmondom, miért nincs egyáltalán igazad, aztán vagy elfogadod, vagy nem; a tényeken nem fog változtatni, hogy van valaki, aki nem veszi figyelembe őket.
Kezdjük ott, hogy ez nem sokszázezres technika. Ezt a fejet 75.000 Ft-ért vettem, Petya szőrén cserélte a sajátjára, Taby is használtan jutott hozzá. Eleve itt van egy óriási - nevezzük így - tévedésed. Ez tudásához képest egy roppant olcsó fej lett kifutó korára, és bevezetésekor sem volt vészesen drága, és ami lényeges: sokszázezres sem, kivéve, amennyiben másfél soknak számít.
Aztán folytassuk ott, hogy világosan leírtam én is, mások is, hogy a DSP beállításhoz tapasztalat kell. Nem műszer, nem további "sokszázezres" labor, csak egy értő fül, aki ezt be tudja állítani. Az egyik értő fül elérhetőségét többek között te is megkaptad, adott lehetőség, hogy bárki felkeresse, és beállíttassa vele a DSP-t. Az, hogy házilag sem te, sem én nem tudjuk beállítani a DSP-t, az nem azt jelenti, hogy a DSP használhatatlan, hanem az, hogy nem értünk hozzá.
Továbbá senki nem mondta, hogy DSP nélkül nem szól jól az RSII. Jól szól úgy is. Szó sincs róla, hogy használhatatlan lenne a fej kikapcsolt DSP-vel. Csak jól beállított DSP-vel még jobb.
Még tovább gondolva: egyik rendszerben sem a fej a szűk keresztmetszet. Taby folyamatosan változtatja a dolgokat, erősítőt, hangszórót cserélt. Petya most tanulja az aktív hajtást, ha jól emlékszem, kiszedte a mélyládát. Én is erősítőt cseréltem. Mindhárom rendszer változóban van, te meg egy huszárvágással "használhatatlan sokszázezres technikát" emlegetsz... Nehezen hiszem, hogy még mindig nem látod be, mennyire rossz nyomon jársz. És hadd ne vesztegessünk erre az egészre több szót.
Pontosan arra vagyok kíváncsi, hogy gyári alapbeállításban mit tud. Ez a lényeg az egészben. Minden más másodlagos. Nekem. És mindaddig így is marad, míg valaki be nem ül mellém, és el nem magyarázza a miérteket és a hogyanokat.
Már leírtam kismilliószor:
menj ki Gyurihoz.Az Evo analógiájára: ott a kocsi, csak nincs rajta belőve a futómű. Lószart nem ér a versenyzőnek, egy tonna fölösleges vas a start pillanatában....
Gyárilag a szalonban az Evón behúzzák a kéziféket, utcai gumit tesznek rá, nem állítják be a futóművet pályaspecifikusan, te meg szeretkezel szerelőt fogadni, és ki akarod vinni havas pályára. Vagy murvára. Vagy akármire. És szerelő nélkül elpicsáznak, és nagy bociszemekkel csodálkozol, hogy nem az igazi az autó. Ezt csinálod te: erősítőn állítasz vágást csavarhúzóval, csomagtartóból, találomra, nyitott ajtókkal, holott a fejen van egy pöpec keresztváltó. Ja, hogy nehéz megjegyezni a beállításait? Ez egy finoman szólva ingatag ellenérv, főleg, hogy a vágásokat az erősítőn csavarhúzóval állítgatod: azt végképp nem fogod tudni, ha bárki (mondjuk te) elállítja, hogy hogyan volt korábban belőve. A fej beállításainak mentéséhez meg kell egy papír és egy ceruza. Vagy egy telefon, ami képes jegyzeteket menteni. Azt már nem is merem mondani, hogy egy passzív rendszerben négy számadatot (szub teteje, szub vágás meredeksége, kick alja, kick vágás meredeksége) nem túl nehéz fejben tartani.
Te most úgy akarod kideríteni, hogy milyen az új csajod az ágyban, hogy átmész a szomszédba. Lépj a tettek mezejére a fejjel is.