Egy dolog bosszantott mostanáig (nem csak ezzel a fejegységgel, hanem úgy általában, de most pláne). Hogy amikor ráadom a gyújtást, akkor egy pillanatra (míg úgy tartom a kulcsot), elveszi a villanyt a rádió ACC bemenetéről, ezért elhallhat és elsötétedik minden. Yatour-nál is zavaró volt már, mert nemcsak hogy leállt a zenelejátszás, de újra kellett olvassa a kártyát. A bluetooth-ot is eldobta, így a telefonnak újra kellett csatlakoznia.
Az okos fejegységen meg van oldva ugyan, hogy gyorsan mindent lement és újraindít, de azért mégis zavaró volt, hogy bizonyos app-ok ezt kevésbé tűrték (pl. a Waze újraindult ugyan, de a tervezett útvonalat elfelejtette). Meg tök fölösleges az egész.
Ezért egy trükket építettem be, a fejegységhez adott kábelt módosítottam picit. A piros (ACC) szálat megszakítottam, beleraktam egy diódát, majd a fejegység felé néző ág és a föld közé egy 680uF-os elektrolit kondenzátort raktam. Ez a kondi annyit "tartja meg" a 12V-ot a fejegység ACC bemenetén, mint amennyi idő szükséges az önindítózáshoz. Egy kis extra tartalékidővel (hidegebb időkre) a 680uF kb. 3 másodpercre elég. Amikor leállítom a motort és kiveszem a kulcsot, a fejegység 3 mp. után megy el aludni.