Ear!
Esetleg valamikor nem tudnánk összedugni a fejünket? Szakértői szemmel megnézni a rendszert. Van fincsi házi vörös borom + francia söröm . Csak vethetnél rá egy pillantást, szeretnék tőled információt gyűjteni, mert nagyon érdekel a dolog. Esetleg megoldható a dolog? Szépen kérlek segíts
Megoldhatjuk, csak költözzek el végre.
Köszönöm az nagyon jó lenne ha tudnánk találkozni. Ha gondolod, megadom a mail címemet, ide küld el a számodat, majd fölhívlak és megdumálunk egy időpontot kinek mikor jó aztán egy rövid időre összefutunk.
e-mail: petronasz@freemail.hu (MSN-en is fent vagyok általában, ugyan ez a címem ott is)
Az erősítőmnek passzív hűtése van, az alja teljesen sík, fölcsavaroztam a hátsó üléstámlára és annyi. Nem nagyon pakolom körbe, szabadon van elvileg kellene neki szellőzni. De mondjuk 3 óra hangos hallgatás mellett, sok mély hanggal gondolom kikészül szegény rendesen. Majdnem max.-on(20) hallgattam (fejen most 35 a max. 23-ig torzítás mentes én 20-on szoktam hallgatni sokszor
). Amikor már majdnem hazaértem a jó kis városi dugóból(+BKV sztrájk ugye
) akkor pikk! elment a hang és kész. Utánna vártam 5 percet és megint ment az egész mintha semmi sem történt volna. De kiszálltam, letaperoltam az erősítőt, kb. olyan meleg volt mint egy fűtőtest, kicsit égető. Szóval a diódás hővédelem akcióba lépett
. A 35-ös kábel biztos segített ezen, mert amíg 10-es volt benne, már egy óra hangos zenehallgatás után forró volt az erősítő. Lehet fogok fölé csavarozni egy nagyobb pl. 12cm-es ventillátort és hosszába átfujatom majd az egészet hogy ne melegedjen ennyire.
Aztán még az is lehet segíteni fog rajta hogy új hifis akku, mélyládát külön szeretném meghajtani egy monoblokkal, így a kis 4 csatornás JBL-nek csak az elsőszettet kell hajtania.......és mivel a fejem tud aktív hajtást, az lehet még levesz az erősítő válláról egy keveset.
Majdcsak lesz erre valami megoldás, amúgy szépen szól szerintem és semmi más baj nincsen.