Szerző Téma: Ki miért választotta a Yarist. ill. prok és kontrák ...  (Megtekintve 95576 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

andzsin

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 591
Ki miért választotta a Yarist. ill. prok és kontrák ...
« Válasz #45 Dátum: 2005.05.03 14:16:19 »
Idézetet írta: "music"
Most esett le, honnan ismerős az Andzsin nicknév. Jól sejtem, hogy egy másik, nemcsak autós fórumon is előfordultál, vagy az másvalaki volt ugyanezzel a névvel?


Ha a daewoo fórumra gondolsz, akkor én voltam. néha az indexen is előfordulok.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Ki miért választotta a Yarist. ill. prok és kontrák ...
« Válasz #46 Dátum: 2005.05.03 21:45:00 »
Idézetet írta: "andzsin"
Ha a daewoo fórumra gondolsz, akkor én voltam. néha az indexen is előfordulok.

Az indexre gondoltam.
music     

leszilaci

  • Vendég
Ki miért választotta a Yarist. ill. prok és kontrák ...
« Válasz #47 Dátum: 2005.05.04 08:04:17 »
Azért választottam yarist, mert ő egy 2 üléses kombi :!: (nemröhög  :D  )  
a hétvégén is bepakoltuk a rotációs kapát, a fűkaszát, 8 boroskannát, 2 embernek ruha-kaja-pia :)
a kapa beemelésénél volt egy kis gond(kb 50kg), de bemásztam a csomagtérbe, és úgy sikerült betenni :)

szóval rossz szöveg,hogy nincs elég hely az autóban :P

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4547
Ki miért választotta a Yarist. ill. prok és kontrák ...
« Válasz #48 Dátum: 2005.05.04 08:18:49 »
Idézetet írta: "leszilaci"
Azért választottam yarist, mert ő egy 2 üléses kombi :!: (nemröhög  :D  )  
a hétvégén is bepakoltuk a rotációs kapát, a fűkaszát, 8 boroskannát, 2 embernek ruha-kaja-pia :)
a kapa beemelésénél volt egy kis gond(kb 50kg), de bemásztam a csomagtérbe, és úgy sikerült betenni :)

szóval rossz szöveg,hogy nincs elég hely az autóban :P

Erről is van szó. Ha csak két embernek kell, ideális.
Én annak idején azért választottam, mert egyedül ennél nem ért állandóan a lábamhoz a középkonzol, jó a fogyasztása, elég erős és az ára se volt gáz. (A Fiesta maradt egyedül versenyben vele szemben.)
Ami nekem negatívum, hogy hátsó elektromos ablak és CD nem rendelhető. Na meg én nem vagyok kibékülve a futóművel sem. Főleg, hogy erős fékezésnél száraz úton is ki tud törni rendesen a hátulja.
A csomagtartó kicsi, de ebben a kategóriában nem is vár nagyobbat az ember.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
Ki miért választotta a Yarist. ill. prok és kontrák ...
« Válasz #49 Dátum: 2005.05.04 08:20:57 »
Idézetet írta: "leszilaci"
a hétvégén is bepakoltuk a rotációs kapát, a fűkaszát, 8 boroskannát, 2 embernek ruha-kaja-pia :)
Te aztán tudsz élni !  :lol:  :lol:  Nagy buli lehetett  :lol:  :lol:
Üdv: Kishaver 74

Zso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 329
Ki miért választotta a Yarist. ill. prok és kontrák ...
« Válasz #50 Dátum: 2005.05.04 08:49:21 »
Idézetet írta: "afekete"
Főleg, hogy erős fékezésnél száraz úton is ki tud törni rendesen a hátulja.


Srácok ez a kitörés engem nagyon érdekel....
mert nekem 68-as tempórol úgy állt meg, mint a szög a vezetési tréningen, jó van ABS rendben...de a jégszimúláción 55-ről satunál is úgy csúsztunk előre kétszemély no csomag ( no ABS ), hogy vonalzó mellé mertem volna állni.....szóval érdekelne ezt hol tudjátok produkálni, a kanyarban választ nem fogadom el... :wink:

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4547
Ki miért választotta a Yarist. ill. prok és kontrák ...
« Válasz #51 Dátum: 2005.05.04 08:53:32 »
Idézetet írta: "Zso"
Idézetet írta: "afekete"
Főleg, hogy erős fékezésnél száraz úton is ki tud törni rendesen a hátulja.


Srácok ez a kitörés engem nagyon érdekel....
mert nekem 68-as tempórol úgy állt meg, mint a szög a vezetési tréningen, jó van ABS rendben...de a jégszimúláción 55-ről satunál is úgy csúsztunk előre kétszemély no csomag ( no ABS ), hogy vonalzó mellé mertem volna állni.....szóval érdekelne ezt hol tudjátok produkálni, a kanyarban választ nem fogadom el... :wink:

Én úgy törtem tk-ra a Yarist, hogy autópályán 100 fölött nyomtam egy satut – nem hirtelen – sávváltásnál. Persze egyedül ültem az autóba, úgyhogy hátul nem volt semmi súly és a a gyári négyévszakos GoodYear gumik voltak rajta.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

Zso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 329
Ki miért választotta a Yarist. ill. prok és kontrák ...
« Válasz #52 Dátum: 2005.05.04 09:06:13 »
Idézetet írta: "afekete"
úgy törtem tk-ra a Yarist, hogy autópályán 100 fölött nyomtam egy satut – nem hirtelen – sávváltásnál. Persze egyedül ültem az autóba, úgyhogy hátul nem volt semmi súly és a a gyári négyévszakos GoodYear gumik voltak rajta.


Nálam ABS, meg fékerő elosztó is van...talán így nem fog ilyet produkálni, ha baj van...vagy igen?
Most, hogy így mondod egyszer nekem is elindult télen egy kis sávváltásnál...mondjuk nyálkás út volt, de egy kis gázra helyreállt...

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4547
Ki miért választotta a Yarist. ill. prok és kontrák ...
« Válasz #53 Dátum: 2005.05.04 09:23:22 »
Idézetet írta: "Zso"
Idézetet írta: "afekete"
úgy törtem tk-ra a Yarist, hogy autópályán 100 fölött nyomtam egy satut – nem hirtelen – sávváltásnál. Persze egyedül ültem az autóba, úgyhogy hátul nem volt semmi súly és a a gyári négyévszakos GoodYear gumik voltak rajta.


Nálam ABS, meg fékerő elosztó is van...talán így nem fog ilyet produkálni, ha baj van...vagy igen?
Most, hogy így mondod egyszer nekem is elindult télen egy kis sávváltásnál...mondjuk nyálkás út volt, de egy kis gázra helyreállt...


Ez egy 2003-as 1.3-as SOL Yaris volt. Természetesen ABS, fékerő elosztó volt benne. A gond az, hogyha a hátulja szinte megemelkedik a fékezésnél, akkor a hátsó kerék már nem nagyon tapad és semmit sem ér az ABS/EBD.
Szóval nem csodaszer az, csak nagyon jó.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
Ki miért választotta a Yarist. ill. prok és kontrák ...
« Válasz #54 Dátum: 2005.05.04 09:41:10 »
Azt hiszem, hogy diesel súlyelosztása a legrosszabb a Yarisoknál, ennek ellenére még egyszer sem akart kitörni a paripa alattam. Mondjuk még nem is voltam nagy bajban. Erre mondja azt egy kedves ismerősöm: "Nem az a jó soffőr, aki a bajban jól manőverezik, hanem aki nem kerül bajba!" Persze nem nyalom magam, de az biztos, hogy csak vezetéstechnikai hiba esetén tör ki az autó. Ezzel nem afeketét akarom bántani, mert semmi okom rá (ugye?  :lol: ), de ezzel együtt kell élni. Minden kis autóra jellemző, hogy fékezésnél semmi súly hátul és ha ilyen esetben erős kormányzás történik, akkor a kormányzott keréken van a súlypont, ami ugye azzal egyenlő, hogy hiába forgatja addig az ember a kormányt, amíg ez nem változik. Mihelyst van tapadás hátul, értelmet nyer a kormány mozdulat, ezért kell gázt adni (ha van hely erre) Na és itt jön afekete, neki nem volt helye..... :cry:  Nyilván nem ad gázt, mikor a kocsi orra a betonfal felé áll, viszont ilyenkor nincs mit tenni...... :cry:
Üdv: Kishaver 74

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
Ki miért választotta a Yarist. ill. prok és kontrák ...
« Válasz #55 Dátum: 2005.05.04 10:06:15 »
Idézetet írta: "Zso"
Srácok ez a kitörés engem nagyon érdekel.... hol tudjátok produkálni, a kanyarban választ nem fogadom el... :wink:

PL:
Előzésnél, mikor már 120-al mész a kocsisor mellett és hirtelen be kell fékezned két autó közé, mert szemből már jönnek, na az érdekes lehet. Egyik pillanatban még 120 és full gáz, a másikban meg bazi nagy fék és kormányzás mint állat.
Üdv: Kishaver 74

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4547
Ki miért választotta a Yarist. ill. prok és kontrák ...
« Válasz #56 Dátum: 2005.05.04 10:27:21 »
Idézetet írta: "kishaver"
Azt hiszem, hogy diesel súlyelosztása a legrosszabb a Yarisoknál, ennek ellenére még egyszer sem akart kitörni a paripa alattam. Mondjuk még nem is voltam nagy bajban. Erre mondja azt egy kedves ismerősöm: "Nem az a jó soffőr, aki a bajban jól manőverezik, hanem aki nem kerül bajba!" Persze nem nyalom magam, de az biztos, hogy csak vezetéstechnikai hiba esetén tör ki az autó. Ezzel nem afeketét akarom bántani, mert semmi okom rá (ugye?  :lol: ), de ezzel együtt kell élni. Minden kis autóra jellemző, hogy fékezésnél semmi súly hátul és ha ilyen esetben erős kormányzás történik, akkor a kormányzott keréken van a súlypont, ami ugye azzal egyenlő, hogy hiába forgatja addig az ember a kormányt, amíg ez nem változik. Mihelyst van tapadás hátul, értelmet nyer a kormány mozdulat, ezért kell gázt adni (ha van hely erre) Na és itt jön afekete, neki nem volt helye..... :cry:  Nyilván nem ad gázt, mikor a kocsi orra a betonfal felé áll, viszont ilyenkor nincs mit tenni...... :cry:

Szerintem egyértelműen az én hibám volt. Valószinüleg még lehetett volna gázt adni, de én megijedtem és csak tapostam a féket és próbáltam kormányozni. Meg főleg az volt a gond, hogy azt hittem ezzel az autóval mindent lehet. Csak erre szerttem volna mindenki figyelmét felhívni, a fizikai korlátokat még egyik autó sem lépte át.
És aki nagyobb autóhoz szokott – én a Yaris előtt hoszabb távon csak olyat vezettem –, azt érhetik meglepetések. Szóval jó ezt fejben tartani.
(Azóta megpróbáltam hasonlót csinálni a Corollával, az már nem csúszik meg. Hiába no, nagyobb súly van hátul.)
Attila 31
  - Avensis
- Prius

leszilaci

  • Vendég
Ki miért választotta a Yarist. ill. prok és kontrák ...
« Válasz #57 Dátum: 2005.05.04 10:31:44 »
Idézetet írta: "Zso"

Srácok ez a kitörés engem nagyon érdekel....
érdekelne ezt hol tudjátok produkálni, a kanyarban választ nem fogadom el... :wink:


nekem a minap sikerült elbambulnom, mikoris balra kellett volna kanyarodnom  villamossineken keresztül, macskakövön, miközben kielőztem a villamost :D

szóval bambabuta módon, kb 40-es tempóval sikerült a villamossinen
fékeznem+kanyarodnom= kezdtem keresztbe csúszni :)

SzzS

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1930
  • A GONOSZ!
Ki miért választotta a Yarist. ill. prok és kontrák ...
« Válasz #58 Dátum: 2005.05.04 10:44:25 »
Sajnos ennél nem tudsz mit tenni minthogy megpróbálod kormánymozdulattal visszahozni és letiprod a gázt tűzfalig!
Pont tegnap is ezt próbálgattam és nagyon jóindulatú kis kocsi a yaris!
Csak nem szabad elvenni a gázt ha elindul kanyarban mert akkor vége...

Zso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 329
Ki miért választotta a Yarist. ill. prok és kontrák ...
« Válasz #59 Dátum: 2005.05.04 10:52:34 »
Idézetet írta: "leszilaci"

szóval bambabuta módon, kb 40-es tempóval sikerült a villamossinen
fékeznem+kanyarodnom= kezdtem keresztbe csúszni :)


No igen, mit ér a tudomány, ha a reflex közbelép....erre mondom én, hogy a vezetéstechnikai tréning elengedhetetlen lenne a jogsihoz...mert, ha az ember nem gyakorlott a csusztatásokban, akarva akaratlanul fékez...hiába tudja, hogy nem szabad :cry: