Azt hiszem, hogy diesel súlyelosztása a legrosszabb a Yarisoknál, ennek ellenére még egyszer sem akart kitörni a paripa alattam. Mondjuk még nem is voltam nagy bajban. Erre mondja azt egy kedves ismerősöm: "Nem az a jó soffőr, aki a bajban jól manőverezik, hanem aki nem kerül bajba!" Persze nem nyalom magam, de az biztos, hogy csak vezetéstechnikai hiba esetén tör ki az autó. Ezzel nem afeketét akarom bántani, mert semmi okom rá (ugye?
), de ezzel együtt kell élni. Minden kis autóra jellemző, hogy fékezésnél semmi súly hátul és ha ilyen esetben erős kormányzás történik, akkor a kormányzott keréken van a súlypont, ami ugye azzal egyenlő, hogy hiába forgatja addig az ember a kormányt, amíg ez nem változik. Mihelyst van tapadás hátul, értelmet nyer a kormány mozdulat, ezért kell gázt adni (ha van hely erre) Na és itt jön afekete, neki nem volt helye.....
Nyilván nem ad gázt, mikor a kocsi orra a betonfal felé áll, viszont ilyenkor nincs mit tenni......