Szerző Téma: Autós előéletünk  (Megtekintve 76589 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

szabzso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 259
Autós elöéletünk
« Válasz #90 Dátum: 2005.04.21 13:51:45 »
Idézetet írta: "Rozsomák"
Hirtelen meglepődtem, hogy melyik Marutiban van 89 lóerős 2 literes motor, de már látom az egy másik verda. :oops:  :oops:  :oops:


Pedig egy 89 lóerős Maruti, az lenne ám az autó :wink:
...csak a Puffin adhat erőt és mindent lebíró akaratot! Ön talán ingyen csinálná?"

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Autós elöéletünk
« Válasz #91 Dátum: 2005.04.21 22:40:58 »
Idézetet írta: "Palaczk"
De, ment az, nem volt vele semmi gond. 89 lovas a kétliteres motor 145-ös nyomatékkal, gyorsulásra és végsebességre kábé annyit tud, mint pl. a te Corollád :) ... De tényleg nem a száguldozásra van kitalálva.

Lehet, hogy az a konkrét autó volt egy kicsit beteg.
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Autós elöéletünk
« Válasz #92 Dátum: 2005.04.21 22:41:58 »
Idézetet írta: "szabzso"
Idézetet írta: "Rozsomák"
Hirtelen meglepődtem, hogy melyik Marutiban van 89 lóerős 2 literes motor, de már látom az egy másik verda. :oops:  :oops:  :oops:
Pedig egy 89 lóerős Maruti, az lenne ám az autó :wink:

A 89 lóerő még csak-csak menne, de a kétliteres motor... :roll:  :roll:
music     

hillar

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 738
    • http://www.realszisztema.hu
Autós elöéletünk
« Válasz #93 Dátum: 2005.04.22 08:31:40 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "hillar"
Mazda Xedos 9 Millenia 2.5 V6 - a legszebb autó a világon ...


Baaaaa  :o !!! Ezt kellett volna megtartani  :!: Irigyellek  :D


Tudod, a Xedos nekem olyan, mint neked az MB ...  és meg kell, modjam, hogy ízlésvilágunk ölég közel áll egymáshoz, mert a következő a sorban nálam ugyanaz az 500-as, mint a tied. Ezért volt - többek között ezért - a MB 123 300D is - hajaz rá, szépen ...
Van egy haverom, aki azt mondja, férfiember 6 henger alatt nem ül bele autóba, mert az nem autó.  :wink:
ÁÁ  :D  :D
illerárpi
Corolla Sedan 2.0 D-4D
most Lexus - 23

rezol

  • Vendég
Autós elöéletünk
« Válasz #94 Dátum: 2005.04.22 15:19:31 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
... és hogy melyik volt a legérdekesebb Toyota? Hát, talán egy '80-as Cressida, még a kereklámpás változat. Kétliteres benzines, ötsebességes manuál váltóval.

Egy ilyenben ültem - utasként, Bp.- Vác viszonylatában. Az volt az érzésem, hogy az az autó nagyon nem megy, viszont belül nagyon kényelmes volt.


De , ment az , nem volt vele semmi gond . 89 lovas a kétliteres motor 145-ös nyomatékkal , gyorsulásra és végsebességre kábé annyit tud , mint pl. a te Corollád :) ... De tényleg nem a száguldozásra van kitalálva .
Épp egy ilyen full-zsír állapotú Cressidát láttam parkolni ma az Alkotás úton. Gondoltam is,milyen kár,hogy nincs nálam a fényképezőgépem.

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Autós elöéletünk
« Válasz #95 Dátum: 2005.04.22 16:11:44 »
Idézetet írta: "hillar"
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "hillar"
Mazda Xedos 9 Millenia 2.5 V6 - a legszebb autó a világon ...


Baaaaa  :o !!! Ezt kellett volna megtartani  :!: Irigyellek  :D


Tudod, a Xedos nekem olyan, mint neked az MB ...  és meg kell, modjam, hogy ízlésvilágunk ölég közel áll egymáshoz, mert a következő a sorban nálam ugyanaz az 500-as, mint a tied. Ezért volt - többek között ezért - a MB 123 300D is - hajaz rá, szépen ...
Van egy haverom, aki azt mondja, férfiember 6 henger alatt nem ül bele autóba, mert az nem autó.  :wink:
ÁÁ  :D  :D

Ha valaki vesz nekem 1-et, akkor tőlem 16 hengeres is lehet :D
Laco 73 :D

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Autós elöéletünk
« Válasz #96 Dátum: 2005.04.22 19:48:13 »
Idézetet írta: "KLaco"
Ha valaki vesz nekem 1-et, akkor tőlem 16 hengeres is lehet :D

Az nem jó, mert az a Bugatti Veyron, ami VW-konszern tartozék. Aztat meg nem szeressük...
music     

dió

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 214
Autós elöéletünk
« Válasz #97 Dátum: 2005.04.23 22:49:49 »
Hogy is kezdődött...

Dacia 1310 TX - egy csoda. Pláne mikor kikalapáltam az út mentén a szelepemelő rudakat :lol:

Opel Astra 1.4 - 60 lóerő, nálam elkopott. Már könyv nélkül olvastam a hibakódokat a kompjuterből...

Suzuki Swift 1.3 sedan - egy másik csoda. Ha az egyik fényszóró izzó kiégett, 1 óra múlva a másik is. Azért ilyenkor szídtam a minőségbiztosítást, mert ugyan kinél van két tartalékizzó  :wink:
Egyébként strapabíró, megbízható, 130 ekm alatt semmi gond nem volt vele. Ja, nem törtem össze.

Citroen Xsara 1,4 - 40 ekm alatt csak az utaslégzsák visszajelző lámpájával gyűlt meg a bajom

Renault Megane 1,4 - 140 ekm, a vége felé már sok probléma, lengéscsillapító, futómű és már a motor is a végét járta. Mondjuk, nem kíméltem...
Egyszer otthagyott az autópályán mert a gyújtótrafók beszartak. A rönó tudott a problémáról, mégse hívta vissza az autókat...

Reanult Megane 1,5D Grandtour - 15 ekm, olyan rönós

És persze a Corolla 1,4 HB - Most 2 éves, 18 ekm (az első motorban ógy 500 km  :cry: ). A motorcserétől eltekintve semmi probléma.
dv:Dió

Toyota Corolla 2003 1.4 HB Terra
Toyota Corolla 2005 1.4D Luna (céges) [size=18]6 [/size]

obga

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 384
Autós elöéletünk
« Válasz #98 Dátum: 2005.04.24 00:37:50 »
:arrow: Autós pályafutásom két Zaporozseccel kezdődött - nagy fíling volt...  :D
 :arrow: Aztán jött egy KisPolák, halvány gőzöm sincs, hogyan fértem bele, voltak vele gondok rendesen.
 :arrow: Fiat Tipo 1.7D, 126 000km-mel került hozzám 9 évesen, kb 40 000 km-et hajtottam bele, egyszer szívatott csak meg, amikor kirepedt egy gumicső, és levegőt szívott gázolaj helyett. Ez volt az első saját autóm. Talán ezért is, de nagyon szerettem.
 :oops:
 :arrow: Fiat Punto 55s - fürge, stílusos kis autó volt, 5 évesen, 96000km-mel vettük. Megjártuk Itáliát, semmi gondom nem volt vele az együtt töltött 1 év és kb 20000km alatt.
(Nekem a Fiatokról jó tapasztalataim vannak.)
 :arrow: Következő (az első új autóm) Corolla 1.4 VVT-i Harmony. Japán gyártású, nagyon összerakott autó volt. 3,5 évet és 62500km-et töltöttünk együtt, még csak egy izzót sem kellett cserélnem. A legnagyobb szerelésem az autón az volt, mikor lecseréltem a rendszámtábla tartót klubosra.  8)
 :arrow: PUG 206 ez a feleségem jelenlegi autója, de én is sokat vezetem. Egyszer volt vele gond, 2 hónaposan az M3-on Bp-től kb. 50km-re tönkrement az injektor. De a Pug Assistance küldött autómentőt, adott csereautót. Feleségem imádja.
 :arrow: A mostani szép, kényelmes, de nem az igazi...  :cry: Zörög, és ez idegesít. :evil:
Visszajövök :)

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Autós elöéletünk
« Válasz #99 Dátum: 2005.04.24 13:42:30 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "KLaco"
Ha valaki vesz nekem 1-et, akkor tőlem 16 hengeres is lehet :D

Az nem jó, mert az a Bugatti Veyron, ami VW-konszern tartozék. Aztat meg nem szeressük...

Legfejjebb eladom és veszek az árából 10 fullos Lexust :D
Laco 73 :D

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Autós elöéletünk
« Válasz #100 Dátum: 2005.04.25 08:06:58 »
Hehe, Hillar, beelőztél, én csak 1979-órta nyűvöm az utakat ezzel, azzal. :-)
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Autós elöéletünk
« Válasz #101 Dátum: 2005.04.25 08:11:16 »
Palaczk Mester:

Nálam a legnagyobb élmény a Toyota Crown volt, igazi alvázas-hátsókerekes módra, 6 hengeres mocival, ránézésre 1979-81 körül. De ezt már asszem kiveséztük valahol, akkor még képeket is feltettél, hogy konkrétan melyik volt.

Aztán a közelmúltban sikerült egy hasonló feeling-ű 1980 körüli Datsun Laurelbe becsüccsenem, és vezetnem, igaz csak négyhengeres moci volt bene, de a cirkálás olyasmi volt, mint a Toyotában... Az ikerkörlámpás fényszórókra körablaktörlők voltak szerelve, csak egy irányba pörögtek a fényszórótest közepébe integrált tengelyen.....
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

hillar

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 738
    • http://www.realszisztema.hu
Autós elöéletünk
« Válasz #102 Dátum: 2005.04.25 09:13:10 »
Idézetet írta: "Trotter66"

... csak 1979-órta ...


Csak '79? Ne viccelj! MÁR '79 óta!! Nem baj! A többiek kísérnek minket a temetőbe Toyotákkal .... hehe ...  :wink:
ÁÁ  :D  :D
illerárpi
Corolla Sedan 2.0 D-4D
most Lexus - 23

obga

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 384
Autós elöéletünk
« Válasz #103 Dátum: 2005.04.25 10:32:14 »
Idézetet írta: "hillar"
Idézetet írta: "Trotter66"

... csak 1979-órta ...


Csak '79? Ne viccelj! MÁR '79 óta!! Nem baj! A többiek kísérnek minket a temetőbe Toyotákkal .... hehe ...  :wink:
ÁÁ  :D  :D
Az eseményre még le is mosom az autómat!  :twisted:
Visszajövök :)

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4548
Autós elöéletünk
« Válasz #104 Dátum: 2005.04.25 15:48:53 »
Én 1996.12.06-én kaptak meg a jogsit.
Eleinte főleg céges autót vezettem: Opel Corsa, Opel Astra 1.7D, Opel Vectra 1.6 és anyámék Moszkvicsát / alekóját. Az Opelekkel nem volt gondom - azon kívül, hogy egyszer megtörtem. Apámék autója viszont maradandó. Tipikus orosz autó, zörög szétesik rajta minden műanyag, de megy. Csak a fogyasztása nem orosz, mert én országúton kb. 7 literre is le tudtam szorítani. És a csomagtartójába a biciklit simán berakom kerék nélkül.
2001. novembertől 2003. októberig Trabant 601S. '89-es évjárat volt. Az első saját autóm. Nagyon élveztem. A fűtés hiányzott, de nagyon igénytelen volt, könnyen és olcsón javítható. Aksi nélkül használtam kb. 1 hónapig.
2003. októbertől 2004. júliusáig Toyota Yaris 1.3 Sol. Újonnan vettük. Jó autó volt, szerettem. "Az élete árán is megvédett." Szóval GTK-ra törtem.
2004. decemberétől Toyota Corolla 1.4 Harmony. 2000-es, már faceliftes. Eddig nem sok tapasztalatom van, de ezt is szeretem. Majd nyáron egyszer jóóól ki is fogom próbálni.
Attila 31
  - Avensis
- Prius