Szerző Téma: Autós előéletünk  (Megtekintve 76363 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Autós elöéletünk
« Válasz #45 Dátum: 2005.03.29 22:20:00 »
Idézetet írta: "molnarl"
Mi egyszer elállítottuk, aztán soha többet nem lehetett visszaállítani.  :lol:

Nekünk a Dacián volt ilyen: megpróbáltam elállítani és a kezemben maradt, merthogy ragasztva volt az állítópöcök...
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Autós elöéletünk
« Válasz #46 Dátum: 2005.03.29 22:21:30 »
Idézetet írta: "Palaczk"
A "kismillió tesztautó"ért nagyon irigyellek  :D

Végül is senkinek sem tilos - már a 10 perces... :wink:
music     

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8096
Autós elöéletünk
« Válasz #47 Dátum: 2005.03.29 22:24:24 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
A "kismillió tesztautó"ért nagyon irigyellek  :D

Végül is senkinek sem tilos - már a 10 perces... :wink:

Hagy legyek ennyire off Opelt most 3 napig is lehet. Gondolkozok rajta, végülis jó összehasonlítási alap lenne, nem? :D
Laco 73 :D

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Autós elöéletünk
« Válasz #48 Dátum: 2005.03.29 22:47:31 »
Idézetet írta: "KLaco"
Hagy legyek ennyire off Opelt most 3 napig is lehet. Gondolkozok rajta, végülis jó összehasonlítási alap lenne, nem? :D

Már melyik?
Kár, hogy az új motoros (1.8/140LE) még nincs köztük :!:
music     

Tshuhash

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 662
Autós elöéletünk
« Válasz #49 Dátum: 2005.03.30 09:34:25 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Kántor"
Céges autók: 2002-es VW Lupo 1,2 PDTDI

Milyen a Lupo ezzel a motorral?

Egész jól megy, és keveset fogyaszt. A szervízköltsége és az ára viszont igen magas. :(
Tshuhash
'03 Lexus IS300 JCE10

rezol

  • Vendég
Autós elöéletünk
« Válasz #50 Dátum: 2005.03.30 09:44:56 »
Jogsi 1987-ben.
Tanuló autó Skoda 105 S

Első autóm és mindmáig nagy kedvencem Polski Fiat 125 P
eredeti olasz alkatrészekkel és (botra alakított) kormányváltóval.
További képek itt.

Második autóm egy igásló Trabant 601 Universal  

Harmadik autóm a jelenlegi Tercelem. :heart:  :heart:  :heart:

Közben vezetett autók a teljesség igénye nélkül:
Zastava 55 -nagyon jó kis kocsi volt,
Alfa Romeo Giulietta -király gép,
Vaz 124 -khmmm...
Fiat Uno -meglepően jó,
Suzuki  -nem rossz...
Corolla (ObGá-é) -nagyon jó gép,
Camry (Palaczk-é) -kényelmes batár,
Ford Escort 1.4D  :toimonster:

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Autós elöéletünk
« Válasz #51 Dátum: 2005.03.30 11:23:35 »
Idézetet írta: "Szonár"
Első autóm és mindmáig nagy kedvencem Polski Fiat 125 P

Az egy nagyon jó kocsi volt. Nekünk is volt egy, de későbbi (1976-os), már a széles hátsó lámpás. Négy tárcsaféke volt(!), meg volt rajta kézi gáz (~tempomat), sőt a későbbi évjáratokban belülről volt nyitható a csomagtartó. Nem ismerős valahonnan...?
music     

rezol

  • Vendég
Autós elöéletünk
« Válasz #52 Dátum: 2005.03.30 12:16:39 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Szonár"
Első autóm és mindmáig nagy kedvencem Polski Fiat 125 P

Az egy nagyon jó kocsi volt. Nekünk is volt egy, de későbbi (1976-os), már a széles hátsó lámpás. Négy tárcsaféke volt(!), meg volt rajta kézi gáz (~tempomat), sőt a későbbi évjáratokban belülről volt nyitható a csomagtartó. Nem ismerős valahonnan...?
4 tárcsafék fékrásegítővel,kézigáz,hatalmas lábtér (a kerékszekrények nem képezték részét az utastérnek,szemben a zsiguliéval),bivaly erő...nekem a középső helyen rádió helyett olajnyomásmérő volt,rézcsővel bekötve a motorba. 8)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Autós elöéletünk
« Válasz #53 Dátum: 2005.03.30 15:49:20 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Szonár"
Első autóm és mindmáig nagy kedvencem Polski Fiat 125 P

Az egy nagyon jó kocsi volt. Nekünk is volt egy, de későbbi (1976-os), már a széles hátsó lámpás. Négy tárcsaféke volt(!), meg volt rajta kézi gáz (~tempomat), sőt a későbbi évjáratokban belülről volt nyitható a csomagtartó. Nem ismerős valahonnan...?


Fura egy hibrid volt a Nagypolák - a Fiat 125-ös karosszériája ráapplikálva az 1300/1500-as padlóvázára és futóművére , az alkatrészek meg vegyesen jöttek ebből a két modellből (pl. a négy tárcsafék a 125-ösből , a kormányváltó viszont a régebbi típusból) . De tény , hogy akkor talán a legjobb keleti autó volt , és az első szériás , részben olasz cuccokból összerakott példányok (minden egykori tulaj egybehangzó véleménye szerint) veszettül jól mentek , sőt még meg is lehetett velük állni  :D

A keleti blokkban igazán csak az 1500-as Ladával született aztán olyan autó , amely überelni tudta a Nagypolákot - de a korai példányokat még az sem :) !
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

rezol

  • Vendég
Autós elöéletünk
« Válasz #54 Dátum: 2005.03.30 16:46:46 »
5 személlyel fogtam meg vele 1.6-osban,negyedóra előnnyel repesztő havert. :)
Azzal vitatkoznék,miszerint az 1300/1500-as padlólemezére épült volna hiszen,mint írtam a polákban nem volt benn a kerékszekrény az utastérben,míg az összes ladában igen.
Az auspuff renszere is teljesen más,nem beszélve a vákuumos karterszellőztetésről.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Autós elöéletünk
« Válasz #55 Dátum: 2005.03.30 20:40:32 »
Idézetet írta: "Szonár"
5 személlyel fogtam meg vele 1.6-osban,negyedóra előnnyel repesztő havert. :)
Azzal vitatkoznék,miszerint az 1300/1500-as padlólemezére épült volna hiszen,mint írtam a polákban nem volt benn a kerékszekrény az utastérben,míg az összes ladában igen.
Az auspuff renszere is teljesen más,nem beszélve a vákuumos karterszellőztetésről.


Ki beszélt Ladáról  :shock: ?

A FIAT1300/1500-asról volt szó , amelyek a Fiat 125-ös modell elődei voltak . Ezek padlójára épült a Nagypolski , ezek futóművét kapta meg . A Ladák ezzel szemben a Fiat 124-esre épülnek , csavarrugós hátsó tengellyel (és sok egyéb eltéréssel) .

Erről az autóról van szó ...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Autós elöéletünk
« Válasz #56 Dátum: 2005.03.31 00:08:39 »
Idézetet írta: "music"
Nekünk is volt egy, de későbbi (1976-os)

Rosszul írtam: 77-es :wink:
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Autós elöéletünk
« Válasz #57 Dátum: 2005.03.31 00:40:33 »
Idézetet írta: "Palaczk"
A FIAT1300/1500-asról volt szó, amelyek a Fiat 125-ös modell elődei voltak.

Igen, így van. Zastavaként tovább éltek, amíg nem jött a Fiat 128-ból átalakított 1100-as.
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Autós elöéletünk
« Válasz #58 Dátum: 2005.03.31 18:31:31 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
A FIAT1300/1500-asról volt szó, amelyek a Fiat 125-ös modell elődei voltak.

Igen, így van. Zastavaként tovább éltek, amíg nem jött a Fiat 128-ból átalakított 1100-as.


Futottak egy darabig párhuzamosan is , pl. a '80-as "L' Automobile" francia katalógusban együtt szerepel a Zastava 750-es , az 1100-as és az 1300/1500-as .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Autós elöéletünk
« Válasz #59 Dátum: 2005.03.31 23:51:19 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Futottak egy darabig párhuzamosan is , pl. a '80-as "L' Automobile" francia katalógusban együtt szerepel a Zastava 750-es , az 1100-as és az 1300/1500-as .

Gyártották még 80-ban? Nohát... :!:  :roll:
music