Szerző Téma: Autós előéletünk  (Megtekintve 76629 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Autós elöéletünk
« Válasz #30 Dátum: 2005.03.28 21:46:26 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
Pontiac LeMans-ról pl. hallott-e már valaki? Nem hiszem, pedig régi ismerős  :wink: ...

Opel Kadett :wink:


Vágod  :D !
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
Autós elöéletünk
« Válasz #31 Dátum: 2005.03.28 22:02:18 »
Na akkor itt az én kórtörténetem:
Saját autók
-tarbant 601 kombi
-dacia tlx
-ford scorpio 2.8 V6 ghia
-toyota corolla 1.6
-renault 9 1,6D
-toyota carina E 2.0
-nissan 100 nx
-nissan sunny 1.4
-deawoo matiz 0.8
-toyota yaris 1.3 luna
-toyota carina E 2.0
-toyota mr2 1.6
céges autók
-suzuki swift 1.3 van
-skoda fabia 1.2
-ford focus 1.4
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

Savaria

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 413
    • http://www.park-asz.hu
Autós elöéletünk
« Válasz #32 Dátum: 2005.03.28 23:19:59 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Ilyen volt ?


Igen :!:  Pontosan, csak ezüstmetál, ja és volt benne fordszám mérő is.
Basszus, megláttam a képet, és előjöttek az emlékek. Öregszem.  :oops:
color=green]Savaria[/color] 91

Savaria

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 413
    • http://www.park-asz.hu
Autós elöéletünk
« Válasz #33 Dátum: 2005.03.28 23:24:51 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Ilyen volt?


Ja, és a kormány asszem a másik oldalon volt. :lol:  :lol:  :lol:
color=green]Savaria[/color] 91

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Autós elöéletünk
« Válasz #34 Dátum: 2005.03.29 01:00:16 »
No egy lista tőlem is:

'87 Jogsi Skoda 120s -en megszerezve
Családi Wartburg 1979-évjárat - 155Km/h végsebesség, tolótető, rengeteg féltengely, két motorbeállás, de megtanultam vezetni rajta.
'88 Lada 1300S 1980-as 90-ben eladva - hátsókerekes állatkodások, felrobbanó difimű, motorgenerál...
Családi Opel Ascona -86-os
'92 81-es D Kadett 1,2S -szerettem, megbízható -ez még az igazi sosekopelOpel, csak rohadt!
'95 83-as, vagy 84-es Mazda 626 2,0 105lovas karbis -imádtam, ment mind disznó, de városban is elment 9l alatt, 200k kilóméterrel a háta mögött 10000km-re kb 1l olajat evett, ez a kadett, és a Lada után nagyon jó volt.
'97 Mazda a kasznirohadás miatt lecserélve 1,5 év után -de sajnáltam- egy '93-as Asrára -Nem sok hijja volt, hogy nem egy 90-es 1,6 116-lovas Corolla lett csak azt alig adták volna kevesebbért, mint az astrát, amit viszont apám kolegája hajtott -ezt öcsém a mai napig használja, jelenleg 240e km-van benne, én 80e-t tettem bele a 3 év alatt, amíg én hajtottam.
Közbe mentem néha öcsém Skoda Feliciájával
'99 Eg y95-ös évjáratú Vectra A de már az Ecotech motoros-sajnos- anyagi csőd
-amig a szervízekben volt, bőven volt időm vezetni Apám Swiftjét, és az öcsémnél szolgáló Astrát -ami ugyan fapad volt, de legalább működött.

Aztán 03 júli 17-től  a mostani gép. jelenleg 62500Km-nél tart
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

kuf

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 239
    • http://www.igeny.hu/corolla
Autós elöéletünk
« Válasz #35 Dátum: 2005.03.29 09:09:52 »
Az én kórismém:)

- opel corsa 1.4Si

http://www.igeny.hu/pics/car/19992000_corsa/
- vw polo 1.4 16v

http://www.igeny.hu/pics/car/20010201_polo_aez_felni/\

majd 1.4HB corolla napjainkig ;)

kuf

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
Autós elöéletünk
« Válasz #36 Dátum: 2005.03.29 10:48:03 »
Nekem semmi extra:
B-s jogsi 94-ben, de saját autóm nem volt 2001-ig és nem is igazán vezettem  jelentős távokat.  2001-ben vettem egy '83-as, 1300ccm-e Fiat 127-et, amit tavaly sikerült elpasszolni. A Carina 2003 ősze óta van meg.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Autós elöéletünk
« Válasz #37 Dátum: 2005.03.29 12:16:20 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Vágod  :D !

Sőt volt egy Daewoo Le Mans-széria is, aztán lett Daewoo Racer - amit már nálunk is árultak anno.
music     

Tshuhash

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 662
Autós elöéletünk
« Válasz #38 Dátum: 2005.03.29 12:52:59 »
B-s jogsi:'98-ban
Tanulóautó: Audi 80 (szivar), gyökér oktató
2002 márc.-tól szept-ig meló az USA-ban egy autókölcsönzőben, ott elég sokféle autót sikerült hosszabb-rövidebb távon kipróbálni. Saját autóként egy 18 éves szinte ép elemmel nem rendelkező Hyundai Accentet használtam.
Első saját autó Mo-n: 2002 okt-2003 okt: 1996-os Opel Corsa 1,4i 16V
2003 okt-2004 okt: 1998-as Audi A3 1,6
2004 okt- : új Yaris T Sport
 Céges autók: 2002-es VW Lupo 1,2 PDTDI
                      1999-es Lada Niva 1,7i
                      új Suzuki Ignis 4x4 1,3 VVT
Tshuhash
'03 Lexus IS300 JCE10

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Autós elöéletünk
« Válasz #39 Dátum: 2005.03.29 14:24:28 »
Jogsi: 1986 május

Családi autók:
Skoda 120L - nem nagyon volt időm vezetni, apám többször is kiflit hajtogatott belőle.
Lada 1200 - az alap. Jó volt.

1500-os Kocka Lada. Igen vicces volt, amikor a két középső levegőbefulyó nyílás 150-nél kirepült, és a hátsó abalkon koppant - ennyit az igényes műszerfal összeszerelésről.  :lol:

1300-as régi Lada. Jó volt.

190-es Merci. Na ez zseniális volt, életemben autót ennyire nem éreztem, ha manőverezni kellett. Ez csak félig volt a családé, de elég sokat használtam, egy másik 190-essel egyetemben.

Anyám kispolszkija. Hááát, nem az én méretem.

Saját autók:

Golf II Gti. Remek túraautó, és zseniális hangja van. Nem kell valakinek, mint alkatrész?

Avensis 1.6 - mert nem történik benne semmi.

Aztán kismillió tesztautó, van ami egy hétre, és volt, ami csak 10 percre volt nálam, ezeket nem sorolnám fel.

Momo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1097
    • http://mithrasz.fw.hu
Autós elöéletünk
« Válasz #40 Dátum: 2005.03.29 17:57:28 »
Idézetet írta: "Ear"

1500-os Kocka Lada. Igen vicces volt, amikor a két középső levegőbefulyó nyílás 150-nél kirepült, és a hátsó abalkon koppant - ennyit az igényes műszerfal összeszerelésről.  :lol:


Mi egyszer elállítottuk, aztán soha többet nem lehetett visszaállítani.  :lol:
Momo 63
Toyota Corolla Hatchback 1,4

Momo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1097
    • http://mithrasz.fw.hu
Autós elöéletünk
« Válasz #41 Dátum: 2005.03.29 18:01:45 »
Jogsi: 1999-ben Fiat Uno 1.1 dízel

Családi autó: 2000-ig 1500 Kocka Lada (Kár, hogy eladták a szüleim.)
2000-től családi autó Renualt Clio 1.4
2004-től már saját autó a Corolla

Céges autó szintjén:
2001-2002 VW Golf III
2002-től VW Caddy 1.9, Peugeot Partner 1.9, P. Boxer, P. Expert, Opel Astra Caravan
Opel Corsa 1.2, pár út erejéig: Merci ML, C320
Momo 63
Toyota Corolla Hatchback 1,4

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Autós elöéletünk
« Válasz #42 Dátum: 2005.03.29 19:14:46 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Palaczk"
Vágod  :D !

Sőt volt egy Daewoo Le Mans-széria is, aztán lett Daewoo Racer - amit már nálunk is árultak anno.


Vágom ;)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Autós elöéletünk
« Válasz #43 Dátum: 2005.03.29 19:20:52 »
Idézetet írta: "Ear"
(...)
Lada 1200 - az alap. Jó volt.

1500-os Kocka Lada. Igen vicces volt, amikor a két középső levegőbefulyó nyílás 150-nél kirepült, és a hátsó abalkon koppant - ennyit az igényes műszerfal összeszerelésről.  :lol:

1300-as régi Lada. Jó volt.
(...)
Aztán kismillió tesztautó, van ami egy hétre, és volt, ami csak 10 percre volt nálam, ezeket nem sorolnám fel.


Anno nekünk is volt egy '80-as 1500-as Ladánk , apám második autója , 84 és 86 között . Nagyon szerette , a Dacia 1300 ('72-es !!!) után úgy nyilatkozott , hogy a motorja "erős , mint a bivaly  :) " ... Nem is hülyeség , ezekben a kocsikban tényleg volt erő , még a sima 1200-asban is . Elég sok Ladát vezettem (több 1200-as , 1300-as és 2105-ös , valamint egy 2104-es és egy 2107-es) , és bennem is az maradt meg , hogy szimpatikus , a maguk módján sportos , kiszámítható gépek . Főleg a váltójukat szerettem nagyon !

A "kismillió tesztautó"ért nagyon irigyellek  :D
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Autós elöéletünk
« Válasz #44 Dátum: 2005.03.29 22:15:44 »
Idézetet írta: "Kántor"
Céges autók: 2002-es VW Lupo 1,2 PDTDI

Milyen a Lupo ezzel a motorral?
music