Szerző Téma: Autós előéletünk  (Megtekintve 76746 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Myko

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1993
Re: Autós előéletünk
« Válasz #225 Dátum: 2010.09.26 17:54:07 »
Saját kocsi nincsen,a drága jó főoskola felemészt mindent...

De ilyeneket vezettem rövidebb vagy hosszabb ideig:
- Moszkvisz 2140 ( végülis ezen tanultam meg vezetni a Pórszombat melletti erdőkben )
- Zastava GTL 55 / Yugo Skala 55
- Opel Astra Caravan F 1,8
- Opel Astra F Classic 1,4
- Opel Omega Caravan 2.5 TDS
- Nissan Almera 1,5
- Lancia Y10 1,1
- Volvo S40 1,8
- Volkswagen Polo 1,6 ( 1,0-ás váltójával)
- Ford Transit 2,5 TD
- Opel Movano 2,5 TDi
- Renault Scenic 1,6
- Renault R5 1,1 , 1,4
- Toyota Tercel 1,3
- Fiat Bravo 1,6
- VW Golf IV 1,6
- VW Passat Variant 2,5 V6 TDi
- Toyota Avensis ( na ezzel a legtöbbet ...kb 30000km-t ) 1,6
Toyota Corolla '02 1.4VVT-i Linea Terra Plus

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Autós előéletünk
« Válasz #226 Dátum: 2010.09.26 22:54:52 »
4. Mercedes W126 300TD aut. ('82) 126(?)LE
Ez hogy  :hmmmm: ? Amerikai piacos volt, vagy itthoni buhera átépítés? Azért kérdem, mert a W126-ost Európában nem forgalmazták dízelmotorral, csak a tengerentúlon. (Ahol viszont 300 SD volt a típusjelzése.) Amennyiben valóban egy eredeti 300 SD volt ez az autó, akkor 125 lovas volt, háromliteres, soros öthengeres turbódízel.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: Autós előéletünk
« Válasz #227 Dátum: 2010.09.27 00:46:48 »
Andris, az Evanda milyen volt?  Opel motor volt benne, vagy valami koppintott más GM?

Hu, nem tudom, ketezres, negyhengeres, 143loeros volt. 2002-2003koruli. Remelem segitettem a megfejtesben ::)
kisa
born to ride

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Autós előéletünk
« Válasz #228 Dátum: 2010.09.27 12:16:59 »
Valami rémlik hogy ez Mitsubishi-eredetű motor, de nem vagyok biztos benne.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re: Autós előéletünk
« Válasz #229 Dátum: 2010.09.27 12:33:24 »
4. Mercedes W126 300TD aut. ('82) 126(?)LE
Ez hogy  :hmmmm: ? Amerikai piacos volt, vagy itthoni buhera átépítés? Azért kérdem, mert a W126-ost Európában nem forgalmazták dízelmotorral, csak a tengerentúlon. (Ahol viszont 300 SD volt a típusjelzése.) Amennyiben valóban egy eredeti 300 SD volt ez az autó, akkor 125 lovas volt, háromliteres, soros öthengeres turbódízel.
Ezt úgy, hogy nem tudom.  :D ;) Sajna csak egyszer volt lehetőségem rá vezetni. Az tuti, hogy gyári 300TD volt, teljesen európai lámpákkal, lökhárítóval. Szerintem nem csak az USA kiváltsága volt ez a típus, mert nem csak ez az egy járt a határon (Román). Volt köztük tudottan átmotorizált, de ez nem. Csodaszép állapotban került akkori tulajához, aki eszement módon lelakta, széthajtotta  :censored: Bizton állítom, hogy szépségdíjas volt az autó akkor. A motorja amit Te is írsz (tudod, amelyik oldalra mozgatja ide-oda a kocsi orrát ;)), a sima öthengeres 3000cm3-s turbodiesel. Mocskos módon ment, főleg Sport fokozatban, szó szerint, mint egy gőzmozdony. Nagy BBS felnik voltak rajta, sötétített ablakok, Sötét hamuszürke (metál), egy kétcsövű kipufogó dob (az a kályhacső kinézetű, volt vagy 5cm-es átmérőjű/db) - gondolhatod, milyen hangja volt... blöm-blöm-blöm-blöm...  :wacko: még most is borsódzik a hátam, ha eszembe jut -, automata váltó, és fekete bőr kárpit. Csorgattuk a nyálunkat utána...  :D
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Autós előéletünk
« Válasz #230 Dátum: 2010.09.27 13:53:29 »
Az tuti, hogy gyári 300TD volt, teljesen európai lámpákkal, lökhárítóval. Szerintem nem csak az USA kiváltsága volt ez a típus, mert nem csak ez az egy járt a határon (Román). Volt köztük tudottan átmotorizált, de ez nem.
Az ki van csukva. Mármint hogy gyárilag dízel, ÉS európai forgalomba helyezésű lett volna. Nagy kedvencem a W126 (sőt, a kedvencem), elolvastam-elolvasok róla mindent, ami fellelhető. Európában nem forgalmazták a dízelt, csak a tengerentúlon; és ahogy már írtam, nem 300 TD volt a típusjelzése, hanem 300 SD Turbodiesel.

Ha gyári volt, akkor csak így nézhetett ki:



Az persze nem kizárt, hogy valaki átépítette az autó kinézetét európaira, kicserélve a fényszórókat és a lökhárítókat. Igen, ez lehetséges, csak éppen nem jellemző. Sokkal gyakoribb volt, hogy utólag szerelik beléjük a különféle dízelmotorokat (ami technikailag simán megoldható volt); hisz a benzinesek kivétel nélkül elég jó étvágyúak voltak.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re: Autós előéletünk
« Válasz #231 Dátum: 2010.09.27 14:02:40 »
Az tuti, hogy gyári 300TD volt, teljesen európai lámpákkal, lökhárítóval. Szerintem nem csak az USA kiváltsága volt ez a típus, mert nem csak ez az egy járt a határon (Román). Volt köztük tudottan átmotorizált, de ez nem.
Az ki van csukva. Mármint hogy gyárilag dízel, ÉS európai forgalomba helyezésű lett volna. Nagy kedvencem a W126 (sőt, a kedvencem), elolvastam-elolvasok róla mindent, ami fellelhető. Európában nem forgalmazták a dízelt, csak a tengerentúlon; és ahogy már írtam, nem 300 TD volt a típusjelzése, hanem 300 SD Turbodiesel.
Ha gyári volt, akkor csak így nézhetett ki:
Az persze nem kizárt, hogy valaki átépítette az autó kinézetét európaira, kicserélve a fényszórókat és a lökhárítókat. Igen, ez lehetséges, csak éppen nem jellemző. Sokkal gyakoribb volt, hogy utólag szerelik beléjük a különféle dízelmotorokat (ami technikailag simán megoldható volt); hisz a benzinesek kivétel nélkül elég jó étvágyúak voltak.
Na, látod, ennyire nem vágom a 126-ost, hogy gyárilag milyen volt, vagy volt-e dízel. Valószínűleg az lehet, amit írsz, hogy vagy utólag lett európaiasítva (szabályok miatt egyébként is kell), vagy motorcserés volt. Nem tudom... Tény, hogy fantasztikus egy autó volt, csakúgy, mint a 123-as is. Az a röhej, hogy a tesóm '77-es 300d-jének első lámpája ~22-23 év elteltével is jobban tömítettek voltak, mint a 4 éves F Astránké. Mindennaposak voltak már ugyan a karbantartós dolgok, de, mikor tesóm szétszedte, minid mutogatta nekem az érdekességeket, hogy "nini, már anno hogy megcsinálták...és csak elismerően bólogattunk.  ;)
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.27 14:27:30 írta bepi81 »
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re: Autós előéletünk
« Válasz #232 Dátum: 2010.09.27 14:32:48 »
W126-tal kapcsiban még valami: Volt egy srác, aki járt a határra benzinért egy 3,8L V8-assal. Mikor beszéltünk vele, annyit mondott, hogy elindul és 160-ig csak a Merci jelet látja a motorháztetőn (tipikus Merci jellegzetesség az induláskori nagy hátrabólintás...), úgy húz, mindegy neki, hogy sík út, emelkedő, vagy lejtőről van szó  :D :hug:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Autós előéletünk
« Válasz #233 Dátum: 2010.09.27 22:32:18 »
Nekem elég rövid az autós előéletem:
Opel AstraF 1,6 8v
Golf5 1,6 8v (családi)
Toyota Corolla E12 1,4 jelenlegi.
Vezettem néhány tömegautót életemben, de ezeket nem sorolom mert vagy uncsi, vagy nem jut mind az eszembe, na meg vezettem faxa autókat, de minek fájdítsam a szíveket  :lol:

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12156
Re: Autós előéletünk
« Válasz #234 Dátum: 2010.09.28 07:02:18 »
a kisautók közül nekem a clio RS (új) tesztutja volt emlékezetes
a 90es években több benzincsempész haver járt nálam. akkor mentem egy 85 körüli Oldsmobile-al. hát az durva volt  :wub:
volt egy srácnak egy hatalmas  fekvőlámpás mercije vmi ződ 300vmi? de nemtom mi volt.
szép emlékeim vannak egy brutális manta körröl, egy régi golf2 Gti-ről és egy nissan 200SXről.. :censored:
ja igen és egy 78as cápa bimmer. na az is durva volt :wub:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Autós előéletünk
« Válasz #235 Dátum: 2010.09.28 10:52:46 »
Én meg mindig is vágytam rá, hogy vezessek egy swift2-est, de legfőképpen egy swift sport-ot, de sosem jött össze...most meg itt a swift3-as...  :wacko:
Kis autók közül a TwingoRs meg a FiestaST volt nagyobb élmény.... el tudnék egyet viselni a cori mellé  :D

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Re: Autós előéletünk
« Válasz #236 Dátum: 2010.09.28 11:58:15 »
Én meg mindig is vágytam rá, hogy vezessek egy swift2-est,
Ha vezettél volna, nem vágynál rá. Nem azért, mert olyan rossz, semmilyen sem.
music     

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: Autós előéletünk
« Válasz #237 Dátum: 2010.09.28 19:13:29 »
Én meg mindig is vágytam rá, hogy vezessek egy swift2-est,
Ha vezettél volna, nem vágynál rá. Nem azért, mert olyan rossz, semmilyen sem.
Gondolom, hogy nem egy 911 GT3-as életérzés.... de a kormányzása, a motorja, a pedálkiosztása, meg úgy az egész érdekel valamennyire...egyszer jó lenne egy ilyen második autónak, ha úgy alakulna..és 1millánál lesznek az áraik.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Autós előéletünk
« Válasz #238 Dátum: 2010.09.28 21:36:56 »
Én meg mindig is vágytam rá, hogy vezessek egy swift2-est,
Ha vezettél volna, nem vágynál rá. Nem azért, mert olyan rossz, semmilyen sem.
Kifejted?  :flowers:
Gabe 254.

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re: Autós előéletünk
« Válasz #239 Dátum: 2010.09.28 21:42:05 »
Ha vezettél volna, nem vágynál rá. Nem azért, mert olyan rossz, semmilyen sem.

Ez nem igaz! Én vezettem 1.3-ast. Igaz, hogy alul semmit nem megy, de felül elég rendesen tol. A váltója pedig egyenesen etalon, oktatni lehetne!
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...