Szerző Téma: Autós előéletünk  (Megtekintve 74080 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Autós elöéletünk
« Válasz #15 Dátum: 2005.03.27 23:12:03 »
Idézetet írta: "KLaco"
Amit vezettem már az a mostani 92-es Vectra A-nk. Eleinte nagyon béna voltam, sokszor lefulladtam, mert a dízel után, ez fura volt, hogy indulásnál gázt kell adni. Aztán ráéreztem a technikára nagynehezen. A fékje nem túl jó, mondhatni rossz. Nem lehet satut nyomni neki. Pedig nem ABS-es :D Ha kitaposod a belét, akkor se hajlandó. Szal pont elég a fék az 1.8-as 90 lovas motorjához, ha nem 90-ről fékezel :D


Ennek az autónak nagyon beteg a fékje , ha nem lehet blokkoltatni  :shock: ... ez totál abnormális dolog  :? ! Azért ezeket az autókat már elég jó fékkel szerelték gyárilag , szóval ennek tutira baja van !
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

saro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 443
Autós elöéletünk
« Válasz #16 Dátum: 2005.03.27 23:22:40 »
Én egy kicsit öregebb vagyok nálatok, de azért nem kell kiutálni :(


Fiat 850 (1975-76)
Polski 126  (1976-79)
Skoda 120  (1979-81)
Skoda 120  (1981-84)
Skoda 120  (1984)
Trabant 601 (1984-88 )
Lada 1600  (céges-1985-86)      
Lada 1500  (céges-1986-89)       
Szamara 1,3 (1989-90)            
Szamara 1,5 (1990-91)            
Toyota Corolla 1,6 Gti (1991-92)   
Daihatsu Applause 4WD(1992-94)
Nissan Primera 2,0l (1994-96)   
Golf VR6 (1996)         
Mitsu. Galant 1,8 (céges 1996-99)   
Renault Laguna 2,0 (céges 1999-04)   
Toyota Celica VVTi (2001-04)   
Toyota Corolla TS ( 2004-től)
és beteszem a feleségemet is, mert egy napon szereztünk jogsit:
Lada 1200 (1987-89)
Polski 126 ( 1991-92)
Nissan Micra 1,0 (1992-93)
Renault 5 GTS (1993-94)
Toyota Starlet 1,3 (1994-96)
Honda Civic 1,5 Vtec (1996-99)
Honda Civic 1,5 Vtec (1999-01)
Renault Clio 1,6 (2001-04)
Toyota Yaris TS (2004-től)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Autós elöéletünk
« Válasz #17 Dátum: 2005.03.27 23:33:24 »
Akkor írok én is az egyéb , nem saját , de sokat vezetett autókról .

Amin tanultam , az egy klasszikus , kereklámpás , 1200-as Lada volt  :)

A sajátjaim mellett legtöbbet apám autóit vezettem . Mikor meglett a jogsim , már három éve megvolt a '80-as , 1.8-as Liftback Coronánk , ezt végül a '95 októberi eladásáig 26.500 kilométert vezettem . Utána jött a probléma-gyűjtemény , folyton elromló , többször teljesen lerobbanó '87-es Audi 100 2.0 TD - ezzel 37.800 kilométert mentem azalatt a hat év alatt , míg megvolt (és ezalatt kétszer robbantam le vele teljesen ... sokkal hamarabb el kellett volna adni  :roll: ) . A '96-os Carina 1.6 Liftback XLi-vel eddig körülbelül 25 ezret mentem .

Egyéb autók , amelyekkel 1000 km-nél nagyobb távolságot vezettem :

-unokatesóm '88-as Audi 100 1.8-asa , kábé 8000 km
-barátném nemrég eladott '91-es Volvo 440 GLT-je , kábé 6000 km
-másik unokatesóm '87-es VW Golf 1.6 GL-je , 3.800 km
-céges '02-es Ford Ranger 2.5 TD , 3.100 km
-céges '01-es Ford Fiesta 1.3 , 3.000 km
-unokatesómék apjának '89-es VW Passat Variant 1.6 TD-je , 1.800 km
-egyik jóbarátom öccsének '85-ös Mitsubishi Colt 1.5-öse , 1.800 km
-jóbarátom '69-es Moszkvics 408-asa , 1.500 km
-unokatesóm '93-as Audi 80 2.0-ja , 1.100 km .

Kicsit korrigálom a saját autók listáját is , egyrészt a kilométerekkel , másrészt az előbb kifelejtettem belőle a Mondeot , ami ugyan eladási célzattal , de mégicsak az enyém volt több mint fél éven át ...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Autós elöéletünk
« Válasz #18 Dátum: 2005.03.28 00:55:55 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Egyéb autók, amelyekkel 1000 km-nél nagyobb távolságot vezettem

Mi ez a trehányság, és a gyorsulási, fogyasztási és egyéb adatok hol maradnak :?:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
music     

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8092
Autós elöéletünk
« Válasz #19 Dátum: 2005.03.28 09:28:40 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "KLaco"
Amit vezettem már az a mostani 92-es Vectra A-nk. Eleinte nagyon béna voltam, sokszor lefulladtam, mert a dízel után, ez fura volt, hogy indulásnál gázt kell adni. Aztán ráéreztem a technikára nagynehezen. A fékje nem túl jó, mondhatni rossz. Nem lehet satut nyomni neki. Pedig nem ABS-es :D Ha kitaposod a belét, akkor se hajlandó. Szal pont elég a fék az 1.8-as 90 lovas motorjához, ha nem 90-ről fékezel :D


Ennek az autónak nagyon beteg a fékje , ha nem lehet blokkoltatni  :shock: ... ez totál abnormális dolog  :? ! Azért ezeket az autókat már elég jó fékkel szerelték gyárilag , szóval ennek tutira baja van !

Még ennyi offot talán kibír a topic, de a szerelő azt mondta, hogy ez szériabetegség az A-s Vectránál, nem értek hozzá, de asszem kompletten cserélni kellene más fékrendszerre, mert a fékcsövek se megfelelőek, stb.
Azért ezt ne úgy képzeld el, hogy nem tudsz vele megállni rendesen, mert azért lassul elég rendesen, de sztem 100ról vagy 15 méterrel több alatt áll meg, mint a mai autók.
Laco 73 :D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Autós elöéletünk
« Válasz #20 Dátum: 2005.03.28 19:15:05 »
Idézetet írta: "KLaco"
Még ennyi offot talán kibír a topic, de a szerelő azt mondta, hogy ez szériabetegség az A-s Vectránál, nem értek hozzá, de asszem kompletten cserélni kellene más fékrendszerre, mert a fékcsövek se megfelelőek, stb.
Azért ezt ne úgy képzeld el, hogy nem tudsz vele megállni rendesen, mert azért lassul elég rendesen, de sztem 100ról vagy 15 méterrel több alatt áll meg, mint a mai autók.


Szerintem ez jókora hülyeség a szerelő részéről  :roll: ... Az OK , hogy egy ilyen autó fékútja tökéletes fékrendszerrel is jóval hosszabb , mint egy maié - de blokkolni tudnia kell , ehhez nem kell beépítnei más fékrendszert , micsoda badarság  :?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Savaria

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 413
    • http://www.park-asz.hu
Autós elöéletünk
« Válasz #21 Dátum: 2005.03.28 19:41:55 »
Akkor összeszedem én is:

1982: jogsi, Kis Polski   :shock:
1982 -1988: családi Skoda 105S
1988: Trabant 601S   eladva
1992: Trabant 601S , ÚJ , 1993-ban totálkár
1993: Trabant 601S, eladva
1994: Honda Ballade 1,3 Automat : szerettem, ment mint a disznó.
          4 henger, 2!!! karburátor.  [/i]eladva
1996: VW Golf 1,4  
eladva
1998:  :toy: Hiace D 4WD  
eladva
1999:  :toy: Yaris 1,0 Harmony  ( feleségemé )
2000:  :toy: Hiace PV Long 4WD, 6 szem. ( enyém )
2002: Renault Kangoo 1,4  
eladva
2003: Iveco Daily 35S9D  ( cégautó )


Hát ennyi.  Tervben:  COV 2,0 D-4D Sol. Talán 2006-ban.
color=green]Savaria[/color] 91

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Autós elöéletünk
« Válasz #22 Dátum: 2005.03.28 20:17:26 »
Idézetet írta: "Savaria"
1994: Honda Ballade 1,3 Automat: szerettem, ment mint a disznó. 4 henger, 2!!! karburátor.  

Ez miféle szerzet, még nem hallottam róla!
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Autós elöéletünk
« Válasz #23 Dátum: 2005.03.28 20:33:20 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Savaria"
1994: Honda Ballade 1,3 Automat: szerettem, ment mint a disznó. 4 henger, 2!!! karburátor.  

Ez miféle szerzet, még nem hallottam róla!


Civic-klón . Bizonyos piacokon ezen a néven nyomták/nyomják .

Rengeteg ilyen furcsaság van (mármint a mi szemszögünkből) . Közép-és Dél-Amerikában pl. Nissan Platina néven (is) fut az , amit mi Renault Thaliaként ismerünk .



Romániában pedig ugyanez az autó Clio Symbol néven megy .

Ezt áttekinteni  :roll: ...

Pontiac LeMans-ról pl. hallott-e már valaki ? Nem hiszem , pedig régi ismerős  :wink: ...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Savaria

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 413
    • http://www.park-asz.hu
Autós elöéletünk
« Válasz #24 Dátum: 2005.03.28 20:43:33 »
Idézetet írta: "music"

Ez miféle szerzet, még nem hallottam róla!


Főbb vonalakban megegyezett a Honda Accordal, annak a luxus kivitele
volt. Svájcból került hozzám, bartelban. :wink:
Belül plüss, fényszórómosó, beépített quarz óra, hátsó ülések közepén
kartámasz ( a kibukó rész szintén plüss ), belülről allítható
tükrök, elektromos fényszóró magasság állítás, ennyire emlékszem nagyjából. Gyártási év: 1982.
Három fokozatú automatája volt. Mind a 3 használható volt 0 - 170 -ig,
a dinamikában volt lényeges különbség. A normál használat 1-ben indulni,
megfelelő fordulatnál a váltókart GÁZELVÉTEL nélkül fellökni 2 -be, majd
ugyanígy a 3. Na ilyenkor a kor átlagához képest brutálul gyorsult.
A helyi Honda kereskedő vette meg tőlem, még évekig használta.
Tavaly viszontláttam Bükön a fürdő előtt, gyönyörűen restaurálva.
Amikor az enyém volt, tudtam még egyről Keszthelyen, az manuális volt.
color=green]Savaria[/color] 91

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Autós elöéletünk
« Válasz #25 Dátum: 2005.03.28 20:43:38 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Civic-klón. Bizonyos piacokon ezen a néven nyomták/nyomják .

Akkor ez nem ugyanaz, mint a Concerto :?:
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Autós elöéletünk
« Válasz #26 Dátum: 2005.03.28 20:48:30 »
Idézetet írta: "Savaria"
Idézetet írta: "music"
Ez miféle szerzet, még nem hallottam róla!
Főbb vonalakban megegyezett a Honda Accordal, annak a luxus kivitele volt.

Akkor alkatrész-gondok nem voltak.
music     

Savaria

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 413
    • http://www.park-asz.hu
Autós elöéletünk
« Válasz #27 Dátum: 2005.03.28 20:48:46 »
Idézetet írta: "music"

Akkor ez nem ugyanaz, mint a Concerto :?:


Nem. Szerintem a Concerto jóval újabb modell volt.
Rengeteg szívás volt hozzá alkatrészt szerezni, Pestre kellett mennem hátsó dobért is. ( horror volt ). A szervízek nagy részénél nem is
hallottak róla.
A szerelők mondták, hogy valami Accord változat. Formára mondjuk úgy
is nézett ki.
color=green]Savaria[/color] 91

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Autós elöéletünk
« Válasz #28 Dátum: 2005.03.28 20:51:52 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Pontiac LeMans-ról pl. hallott-e már valaki? Nem hiszem, pedig régi ismerős  :wink: ...

Opel Kadett :wink:
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Autós elöéletünk
« Válasz #29 Dátum: 2005.03.28 21:45:50 »
Idézetet írta: "Savaria"
Idézetet írta: "music"

Akkor ez nem ugyanaz, mint a Concerto :?:


Nem. Szerintem a Concerto jóval újabb modell volt.
Rengeteg szívás volt hozzá alkatrészt szerezni, Pestre kellett mennem hátsó dobért is. ( horror volt ). A szervízek nagy részénél nem is
hallottak róla.
A szerelők mondták, hogy valami Accord változat. Formára mondjuk úgy
is nézett ki.


Ilyen volt ?



(Ez amúgy egy Triumph Acclaim , az érdekesség kedvéért ezt tettem be , ez a Honda Ballade korabeli modelljének angol licenc-gyártmánya volt !)

Igen , ezt picit elírtam , ez a Ballade még tényleg inkább a korabeli Accorddal állt rokonságban . A későbbiek már Civic alapra épültek .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )