Másiktopicból ollóztam ide az egyik HSZ-em kivonatát:
Beszélgettünk nemrég a motoröblítésről az olajcsere alkalmával.
A Dai-ba adtam egy tubusnyit az öreg olajba az LM motoröblítőből, majd óvatosan nemtem vele, úgy 10-15 km.-t, majd csere követezett.
Most már olyan 800-1000 km van a friss olajban és az olajfogyasztás szinte nullára esett vissza, korábban jelentősen több volt. Ez igazolja azt a feltevésemet, hogy az olajlehúzó gyűrű(k) meg voltak ragadva a dzsuva (koksz) miatt, ami a motoröblítő áldásos hatására leoldódtak és most már tömítenek, úgy ahogyan kell.
A követklező cserekor is megy bele a tubus motoröblítő, az már biztos.
Szóval és javasolom a használatát, különösen olyan motorokban, ahol az előélet nem tisztázott, vagy egyéb ok miatt "koszosabb" az olaj, mint az elvárható.