Szerző Téma: Daihatsu  (Megtekintve 167627 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Daihatsu
« Dátum: 2005.03.16 16:31:51 »
Pont a féltestvérnek ne legyen saját topicja?
 8)

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Daihatsu
« Válasz #1 Dátum: 2005.03.16 23:00:31 »
EGy kicsit háttérbe szorult a márka, el is tűnt egy időre Európából. Az Applause annak idején egy nagyon jó kocsi volt, csak nem lett utódja. A Charade még mintha lenne, a Sirion ey tévedés, azt hiszem...
music     

Grabovszki

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 266
Daihatsu
« Válasz #2 Dátum: 2005.03.17 23:37:17 »
A minap láttam 1 Charade-ot nagy MADE IN JAPAN felirattal a hátulján! :) Van valakinek tapasztalata esetleg Gtti charadedal? Szivesen kipróbálnék egyszer 1 olyat! Élménynek sem lehet utolsó a kis pöttöm turbóbenzines!  8)
Carina E 1.8i 16V XLi B/G

Batyuka

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 402
    • http://www.qefglobal.com
Daihatsu
« Válasz #3 Dátum: 2005.03.18 11:41:13 »
Idézetet írta: "Grabovszki"
Van valakinek tapasztalata esetleg Gtti charadedal?


Igen, van. Kb fel evig volt nalam, ment mint a mergezett eger, gyorsulasban nem nagyon volt ellenfel  :D Ha ovatosan nyomtam neki akkor is 8-at evett :(
vensis II, 1.6 Sol Sedan [size=12]33[/size]

Grabovszki

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 266
Daihatsu
« Válasz #4 Dátum: 2005.03.18 16:17:36 »
Idézetet írta: "Batyuka"
Idézetet írta: "Grabovszki"
Van valakinek tapasztalata esetleg Gtti charadedal?


Igen, van. Kb fel evig volt nalam, ment mint a mergezett eger, gyorsulasban nem nagyon volt ellenfel  :D Ha ovatosan nyomtam neki akkor is 8-at evett :(


8 liter ovatosan vezetve??? :shock: Úristen! Akkor mennyit evett,ha nyomtad is neki? Szerintem a 2.0 Carina is eljárkál annyival és az sem megy rosszul! Én alapból olyan 6 litykó körülit hallottam, és annyit saccoltam! Kár érte! Akkor lehet,h jobb az 1.3 16V, az sem gyengus a 90 lovával és biztos jobb a fogyija!
Carina E 1.8i 16V XLi B/G

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Daihatsu
« Válasz #5 Dátum: 2005.03.19 18:50:50 »
Én egy 1.0 TD kis charade-ot vezettem, kb 20 kilométer erejéig :D
Meglepően kellemesen ment, de alapjáraton szó szerint szét akart esni (dízel, ráadásul 3 hengeres  :?  ).
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Daihatsu
« Válasz #6 Dátum: 2005.03.19 20:37:45 »
Idézetet írta: "Szeke"
Én egy 1.0 TD kis charade-ot vezettem, kb 20 kilométer erejéig :D Meglepően kellemesen ment, de alapjáraton szó szerint szét akart esni (dízel, ráadásul 3 hengeres  :?  ).

Egy barátoméknak volt ilyenjük, és vagy 18 éves koráig ment - kilómétert nem tudok, de sok volt benne.
Egyébként valóban 3 hengeres, ha jól emlékszem, 48 lóerős.
music     

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Daihatsu
« Válasz #7 Dátum: 2005.03.27 16:40:00 »
Népítélet. Ez eddig a csúcs a vezetett km-eket tekintve.
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Daihatsu
« Válasz #8 Dátum: 2005.03.28 22:02:09 »
Idézetet írta: "Grabovszki"
Idézetet írta: "Batyuka"
Idézetet írta: "Grabovszki"
Van valakinek tapasztalata esetleg Gtti charadedal?


Igen, van. Kb fel evig volt nalam, ment mint a mergezett eger, gyorsulasban nem nagyon volt ellenfel  :D Ha ovatosan nyomtam neki akkor is 8-at evett :(


8 liter ovatosan vezetve??? :shock: Úristen! Akkor mennyit evett,ha nyomtad is neki? Szerintem a 2.0 Carina is eljárkál annyival és az sem megy rosszul! Én alapból olyan 6 litykó körülit hallottam, és annyit saccoltam! Kár érte! Akkor lehet,h jobb az 1.3 16V, az sem gyengus a 90 lovával és biztos jobb a fogyija!


Hát , az egy nagyon extrém kis motor volt . Kimondottan versenygép karakterisztikája volt . Gondolj csak bele , egy literből 100 lóerő  :o ... Bazinagy kompresszió , turbófeltöltés jó nagy nyomással , igen magas fordulatszámok . Az ilyesmi kéri a benzint  :roll: ...

A rekord egyébként ebből a szempontból : a BMW-nek a nyolcvanas évek közepén (amikor Piquet világbajnok lett vele) volt egy olyan Forma-1-es edzésmotorja (az edzésmotorok csak pár kört bírtak akkoriban) , amely (persze turbóval) 1500 lóerőt tudott  :o ... Ja , és mindezt egy 1500 köbcentis négyhengeres tudta  :shock:  :shock:  :shock:

Nem véletlen , hogy betiltották a turbót a F-1-ben - a hengerűrtartalom leszorítása nyilvánvalóan nem jelentett akadályt az űr-teljesítmény útjában  :wink:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Daihatsu
« Válasz #9 Dátum: 2005.03.28 22:03:48 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "Szeke"
Én egy 1.0 TD kis charade-ot vezettem, kb 20 kilométer erejéig :D Meglepően kellemesen ment, de alapjáraton szó szerint szét akart esni (dízel, ráadásul 3 hengeres  :?  ).

Egy barátoméknak volt ilyenjük, és vagy 18 éves koráig ment - kilómétert nem tudok, de sok volt benne.
Egyébként valóban 3 hengeres, ha jól emlékszem, 48 lóerős.


Volt egy szívódízel is , szintén 1 liter , három henger ... és valami 30 lóerő  :lol: ... Azt aztán le lehetett nyomni egy Kispolákkal vagy egy W123-as 200 D Mercivel is  8)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Daihatsu
« Válasz #10 Dátum: 2005.03.28 22:11:58 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Volt egy szívódízel is , szintén 1 liter , három henger ... és valami 30 lóerő  :lol: ... Azt aztán le lehetett nyomni egy Kispolákkal vagy egy W123-as 200 D Mercivel is  8)

Jaja, ugyanaz a motor, amit én is vezettem kicsit, csak turbó nélkül.
Azt a szétesős rázkódós élményt  alapjáraton még az ellenségeimnek se kívánom :D  Jó jó, cserébe 3 litert eszik...
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

saro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 443
Daihatsu
« Válasz #11 Dátum: 2005.03.28 23:20:43 »
Nekem volt egy Applause  Zi-m, ami a négykerekes megjelölése volt. Nagyon jó gép és 1,5 évesen vettem baromi jó áron egy válófélben lévő, megszorult (ismert) embertől. AWD-s alig volt az országban 2-3 db. 1,6-os 105 lovas gép volt, (nem azért, de akkoriban a legjobb L/lóerő arányokat a Daihatsu produkálta, lásd az 1,3-as 90 lovas Charade-ot is), teljesen igénytelen, szinte Toyo-szerű megbízhatósággal, hatalmas csomagtérrel, amibe a hátsó ülések fokozatosan hátradönthetők és behajthatók voltak. Tényleg nagyon szerettem, de amikor el akartam adni jó fél évig gürcöltem vele, mert annyira nem ismerték az autót, hogy volt, aki el se hitte, hogy japán.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Daihatsu
« Válasz #12 Dátum: 2005.03.29 11:18:14 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Há , az egy nagyon extrém kis motor volt. Kimondottan versenygép karakterisztikája volt. Gondolj csak bele, egy literből 100 lóerő  :o ... Bazinagy kompresszió, turbófeltöltés jó nagy nyomással, igen magas fordulatszámok. Az ilyesmi kéri a benzint  :roll: ...

De ha óvatosan vezetik, akkor nincs se nagy fordulat, se nagy turbónyomás :!:
music     

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Daihatsu
« Válasz #13 Dátum: 2005.03.29 11:37:53 »
Idézetet írta: "music"
De ha óvatosan vezetik, akkor nincs se nagy fordulat, se nagy turbónyomás :!:

Óvatosan vezetni egy kis méregzsákot?
Ez olyan, mint LS430-al országúton 90-el menni :D  Egyszerűen képtelenség...
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Daihatsu
« Válasz #14 Dátum: 2005.03.29 11:51:45 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Volt egy szívódízel is , szintén 1 liter , három henger ... és valami 30 lóerő  :lol: ... Azt aztán le lehetett nyomni egy Kispolákkal vagy egy W123-as 200 D Mercivel is  8)

Tényleg, de nem volt valami nagy sikere, pont ezért...
És a fogyija se volt túl alacsony.
music