Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Daihatsu  (Megtekintve 72525 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 21911
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
  • Autó: Toyota Prius Mk 3, Toyota Corolla E110 1,8 USDM
Daihatsu
« Válasz #60 Dátum: 2007.08.01 15:06:44 »
Idézetet írta: "KLaco"
Fotókat majd kérünk  :kacsint:


Rendicsek, de momentán gondos szervízelés alatt fog állni, egész pontosan 7fõn kezdõdik a dolog, nevezetesen, vezérmûszíj, ékszíj, olaj és szûrõ, levegõszûrõ, miegyébb. A mai nap az eredetvizsga és a biztosításkötés, valamint az átírásra ment el. 50E pínz volt mindösszesen. (biztosítás negyedéves 6.400.- lesz elvileg, on-line kötve a netrisk-kel.....)
Sors bona nihil aliud

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Daihatsu
« Válasz #61 Dátum: 2007.08.02 15:48:47 »
Idézetet írta: "Trotter66"
Nszóval, végülis megvettük a mai napon a második autónkat. :mrgreen:  Gondolom ebben a topicban nem meglepi, hogy egy Charade lett belõle, aki 1991-es, 1.0 literes Ottó-motor figyel benne, szinte rozsdamentes, elsõ, idõsebb hölgytulajdonostól vettük, még zöld, kártya forgalmija van, 110E KM figyel benne és ceep peros színû.

Most következik, hogy minden szíj és folyadék le, négy új gummedli, utána jöhet a tartós tesz.

Örüljetek velem. :nagymosoly:


GRAAAT :D !!! Ráadásul ha jól sejtem, volt egy icipici közöm a típusválasztáshoz :nagymosoly: ... szvsz nagyon jól döntöttetek!

Mennyiért sikerült, ha nem vagyok vindisgréc?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 21911
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
  • Autó: Toyota Prius Mk 3, Toyota Corolla E110 1,8 USDM
Daihatsu
« Válasz #62 Dátum: 2007.08.03 07:44:01 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Trotter66"
Nszóval, végülis megvettük a mai napon a második autónkat. :mrgreen:  Gondolom ebben a topicban nem meglepi, hogy egy Charade lett belõle, aki 1991-es, 1.0 literes Ottó-motor figyel benne, szinte rozsdamentes, elsõ, idõsebb hölgytulajdonostól vettük, még zöld, kártya forgalmija van, 110E KM figyel benne és ceep peros színû.
Most következik, hogy minden szíj és folyadék le, négy új gummedli, utána jöhet a tartós tesz.
Örüljetek velem. :nagymosoly:

GRAAAT :D !!! Ráadásul ha jól sejtem, volt egy icipici közöm a típusválasztáshoz :nagymosoly: ... szvsz nagyon jól döntöttetek!
Mennyiért sikerült, ha nem vagyok vindisgréc?


Igen, az eszmerecserénk is hozzájárult a döntéshez. :kacsint:  :nagymosoly:  :nyelv:
180E volt, kemény alku után. :szemez:
Szépséghibája azért van: szeptember 1.-én lejár a mûszakija és a ZK-ja, de már rajta vagyok a projekten. :vag2:  :nagymosoly:
Képek késõbb.
Sors bona nihil aliud

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11408
Daihatsu
« Válasz #63 Dátum: 2007.08.06 13:42:01 »
gratula az autohoz. amivel én jártam régebben egy 16 valve asszem 1,3as motor volt de vmi 92lovas.
az egy q jó motor volt.
gondolom ez a kissebbik

én nem kapkodnék avval a szijcserével? nem csinálták meg 100ezernél? szervizkönyv, vmi infó nincs?
most: Skoda Fabia 1.4 MPI 2002
volt: Corolla 1989 1.3, Corolla 1983 1.8D,

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 21911
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
  • Autó: Toyota Prius Mk 3, Toyota Corolla E110 1,8 USDM
Daihatsu
« Válasz #64 Dátum: 2007.08.06 19:51:26 »
Idézetet írta: "murray"
gratula az autohoz. amivel én jártam régebben egy 16 valve asszem 1,3as motor volt de vmi 92lovas.
az egy q jó motor volt.
gondolom ez a kissebbik

én nem kapkodnék avval a szijcserével? nem csinálták meg 100ezernél? szervizkönyv, vmi infó nincs?


Egyrészt a szíjcsere 80E km.-ként dívik, másrészrõl 4E HUF nem tétel... 101E van benne, most néztem.
Amúgy a szíj ugyan nem volt repedezve, de használt minõsítést kapott, gyanítom, hogy nem volt cserélve, így meg a biztos. Ugyanezért kapott friss váltó és motorolajat is, és a féktárcsák, dobok felszabályozásra kerülvén, új betéteket is kaptak. Összes folyadék le, de azt már írtam.
Lehet, hogy elment volna még x km-t, de így nyugodtan alszom. Ez az egylioteres alapmotor. Lehetõsg szerint 1000 ccm alattit szerettünk volna, mindenféle okok miatt. Ez 38 Kw-os, az olyan 50-51 lovas lehet sacc/kb. 720 kg-s kasztnihoz. Az azé' nem rossz. Holnap viszem gumishoz és futómûveshez, mert picit balra húz, de azokkal a gumikal, nem is csodálom.... :shock:  2000. kiadású gummák, agyonrepedezett mindenütt.  Egy idõsebb högyé volt amúgy...

Képek, majd a 7végén, ha kipolírozom, mert matt és homályos, mert nem metál, és azok fakulnak sajna.
Sors bona nihil aliud

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Daihatsu
« Válasz #65 Dátum: 2007.08.07 11:09:18 »
Idézetet írta: "Trotter66"
Idézetet írta: "murray"
gratula az autohoz. amivel én jártam régebben egy 16 valve asszem 1,3as motor volt de vmi 92lovas.
az egy q jó motor volt.
gondolom ez a kissebbik

én nem kapkodnék avval a szijcserével? nem csinálták meg 100ezernél? szervizkönyv, vmi infó nincs?


Egyrészt a szíjcsere 80E km.-ként dívik, másrészrõl 4E HUF nem tétel... 101E van benne, most néztem.
Amúgy a szíj ugyan nem volt repedezve, de használt minõsítést kapott, gyanítom, hogy nem volt cserélve, így meg a biztos. Ugyanezért kapott friss váltó és motorolajat is, és a féktárcsák, dobok felszabályozásra kerülvén, új betéteket is kaptak. Összes folyadék le, de azt már írtam.
Lehet, hogy elment volna még x km-t, de így nyugodtan alszom. Ez az egylioteres alapmotor. Lehetõsg szerint 1000 ccm alattit szerettünk volna, mindenféle okok miatt. Ez 38 Kw-os, az olyan 50-51 lovas lehet sacc/kb. 720 kg-s kasztnihoz. Az azé' nem rossz. Holnap viszem gumishoz és futómûveshez, mert picit balra húz, de azokkal a gumikal, nem is csodálom.... :shock:  2000. kiadású gummák, agyonrepedezett mindenütt.  Egy idõsebb högyé volt amúgy...

Képek, majd a 7végén, ha kipolírozom, mert matt és homályos, mert nem metál, és azok fakulnak sajna.


Hát inkább legyen matt és homályos, mint csillogó-villogó friss festésû :) ...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11408
Daihatsu
« Válasz #66 Dátum: 2007.08.07 11:11:48 »
jó, a vez müszij cserénél nem a szij ára a sok hanem a munkadij.
képeket kérünk. belülröl is. jó kis tetõs muszerfal km óra fedõ :10:
most: Skoda Fabia 1.4 MPI 2002
volt: Corolla 1989 1.3, Corolla 1983 1.8D,

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 21911
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
  • Autó: Toyota Prius Mk 3, Toyota Corolla E110 1,8 USDM
Daihatsu
« Válasz #67 Dátum: 2007.08.11 15:58:01 »
Na kérem, az autóápolásos topicban van némi kép a polírozás-takarítás-vaxolás témakörében.
Itten meg sorakoznak a kocsiról:


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Némely képen a kasztni állapotát kívántam megmutatni, ilyenek a küszöbrõl, az ajtó aljáról készített képek.

Ja, a lányomnak nagyon tetszik, tegnap életében elõször vezetett is. Simán abszolválta az elindulási procedúrát. Kettesig eljutottunk. Csiszolni kell a váltását, de elsõre le a kalappal, mert egyetlen egyszer sem fulladt le a géppel, pedig olyan 1000-1200 rpm-el indult.  Van érzéke hozzá, majd csiszoljuk.
Sors bona nihil aliud

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7910
  • Autó: 2004 Yaris Verso 1.4D4D Terra
Daihatsu
« Válasz #68 Dátum: 2007.08.11 16:32:24 »
Ez aztán a szuper járgány  :pofa: Ha én ilyet kaptam volna az apámtól, hát...
Laco 73 :D

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11408
Daihatsu
« Válasz #69 Dátum: 2007.08.11 16:36:38 »
aranyos! jó ez a piros szin.  3 hengeres, ugye?
most: Skoda Fabia 1.4 MPI 2002
volt: Corolla 1989 1.3, Corolla 1983 1.8D,

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 21911
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
  • Autó: Toyota Prius Mk 3, Toyota Corolla E110 1,8 USDM
Daihatsu
« Válasz #70 Dátum: 2007.08.11 20:17:37 »
Idézetet írta: "murray"
aranyos! jó ez a piros szin.  3 hengeres, ugye?


Igen, 1.0 FS, három hengeres (CB-23), karburátoros 51 LE-s, 5+1 fokozatú váltóval szerelt, a karoszéria változata C100.
Sors bona nihil aliud

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 21911
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
  • Autó: Toyota Prius Mk 3, Toyota Corolla E110 1,8 USDM
Daihatsu
« Válasz #71 Dátum: 2007.08.11 20:20:12 »
Idézetet írta: "KLaco"
Ez aztán a szuper járgány  :pofa: Ha én ilyet kaptam volna az apámtól, hát...


Köszi, de nem a lányomnak vettük  :nana:, hanem másodiknak. Sajnos mostanában egyszerre kell többfele menni   :mrgreen:  , így könnyebben tesszük majd. Na igen, nem mellékes az sem, hogy majdan a lányzó ezen tanul meg vezetni  :vezetes: .
Sors bona nihil aliud

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11408
Daihatsu
« Válasz #72 Dátum: 2007.08.13 09:47:44 »
Idézetet írta: "Trotter66"
Idézetet írta: "murray"
aranyos! jó ez a piros szin.  3 hengeres, ugye?


Igen, 1.0 FS, három hengeres (CB-23), karburátoros 51 LE-s, 5+1 fokozatú váltóval szerelt, a karoszéria változata C100.


karbis? hogyhogy? milyen évjárat? nem is tuttam h a d. is gyártott karbis kocsikat.
csoda h nem beszéltek le róla itt  :hmm:

na, utánanéztem télleg van ilyen. itt van a karbid tipusa:

http://www.kepfeltoltes.hu/view/070813/trotter_daihatsu_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
most: Skoda Fabia 1.4 MPI 2002
volt: Corolla 1989 1.3, Corolla 1983 1.8D,

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Daihatsu
« Válasz #73 Dátum: 2007.08.13 10:30:30 »
Idézetet írta: "murray"
karbis? hogyhogy? milyen évjárat? nem is tuttam h a d. is gyártott karbis kocsikat.


Miért, régebben szerinted mit gyártottak ;) ?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Daihatsu
« Válasz #74 Dátum: 2007.08.13 10:36:30 »
Idézetet írta: "Trotter66"
Némely képen a kasztni állapotát kívántam megmutatni, ilyenek a küszöbrõl, az ajtó aljáról készített képek.

Ja, a lányomnak nagyon tetszik, tegnap életében elõször vezetett is. Simán abszolválta az elindulási procedúrát. Kettesig eljutottunk. Csiszolni kell a váltását, de elsõre le a kalappal, mert egyetlen egyszer sem fulladt le a géppel, pedig olyan 1000-1200 rpm-el indult.  Van érzéke hozzá, majd csiszoljuk.


Nagyon pöpi a gép, Herr Ritter, tényleg jó vételnek látszik :) ! Lányod helyében meg én is örülnék (még ha nem is kizárólagosan az övé); nekem saját magamnak kellett megvennem a kidûlt-bedûlt elsõ 412-es Moszkvicsomat anno; apám az elsõ években a Coronát csak akkor engedte vezetni, ha õ is ott ült mellettem; csak két évvel a jogsim megszerzése után jutottunk el oda, hogy nagyritkán megkaptam az autót, és csak további két-három évvel késõbb értem el azt, hogy amikor kellett, vihettem.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )