Szerző Téma: Alkatrészek, technikai kérdések  (Megtekintve 2838146 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

T_Auris

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 25
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #14160 Dátum: 2022.08.21 19:36:24 »
Amennyiben erősített inverteres, akkor elvileg vontathat megengedett tömeget (kb 345kg), de senki nem ajánlja hybriddel a vontatást. (Hybriden a vonóhorog általánosságban csak kerékpár szállításra ajánlott.)
A bal oldali B oszlop adattáblájából kiderül, hogy erősített inverteres-e: a két súlyadat kúlönbsége kb 345 kg

Melyik számít? Ha az 1-2. (1815-2160), akkor erősített inverteres, ha a  3-4. (1020-1010), akkor nem.

xpet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 667
  • Auris 1.6 Luna 2008
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #14161 Dátum: 2022.08.21 19:47:52 »
Az első kettő, vagyis elvileg erősített inverteres az autó.

T_Auris

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 25
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #14162 Dátum: 2022.08.21 23:59:39 »
Ez jól hangzik. Köszönöm az infót!

fluimucil

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #14163 Dátum: 2022.09.02 14:34:17 »
Sziasztok!

T.Corolla 1,4 b 2007 es autóm van.A hét elején cseréltek kormányoszlopot mert a szervóm tönkrement
.Két napja azt a jelenséget tapasztalom,hogy ha az autó sínen vagy olyan úthibán megy át ami "hullámoztatja" az autót  akkor kigyullad a sárga motorjel  és az autó le is áll ,de a le lendület miatt újra is indul.
Ebben kérnék egy kis segítséget,hogy mitől lehet ez a probléma.Lehet e a kormanyoszlop elektronikája miatt?
Köszönöm

Fery

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2052
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #14164 Dátum: 2022.09.05 12:11:02 »
Sziasztok!

T.Corolla 1,4 b 2007 es autóm van.A hét elején cseréltek kormányoszlopot mert a szervóm tönkrement
.Két napja azt a jelenséget tapasztalom,hogy ha az autó sínen vagy olyan úthibán megy át ami "hullámoztatja" az autót  akkor kigyullad a sárga motorjel  és az autó le is áll ,de a le lendület miatt újra is indul.
Ebben kérnék egy kis segítséget,hogy mitől lehet ez a probléma.Lehet e a kormanyoszlop elektronikája miatt?
Köszönöm

Szia!
Kormányoszlop bontásakor valószínűleg a gyújtáskapcsolónál is matattak. Ott keressétek a hiba forrását.
Fery

Arma-Gedeon

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #14165 Dátum: 2022.09.07 05:49:05 »
Üdv!

Tudja esetleg valaki, hogy az e11 g6 corolla váltója beépíthető egy 5 sebességes e11 (4AFE) sedanba és érdemes-e?
 
'98 Corolla Sedan (4AFE)

mardel

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 800
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #14166 Dátum: 2022.09.14 19:36:30 »
Üdv újra :)

HB E12-nél a csomagtárnál levő c oszlop kárpitját szeretném kicserélni (a műanyag részt) , van erről ismert videó esetleg, amit be lehet linkelni, mielőtt nekikezdek?

Az enyémben van függönylégzsák, a donorban nincsen, remélem kompatibilis a két rész.

Köszönöm
1.4 sol 2004

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #14167 Dátum: 2022.09.15 20:55:36 »
Csomi oldalát kell kibontani először, utána egyértelmű lesz, alul van 2 csavar, felül patentek, ha jól emlékszem.

Viszont mindenképp nézd össze, hogy belül ugyanolyan-e a két kárpitelem, mert lehet a függönylégzsák nyílása miatt ki van könnyítve itt-ott.

mardel

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 800
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #14168 Dátum: 2022.09.19 20:18:39 »
sikerült, köszi!

szolgálati közlemény:

a japán e12 bal első ülés nem kompatibilis a török bal első üléssel, más a sín, nem jön ki a matek a centikkel

bontókban keresek japán bal elsőt, egyelőre nem találok, ha van tippetek hol nézzem még meg, megköszönném, srs légzsákosat
1.4 sol 2004

Quark

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 24
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #14169 Dátum: 2022.11.05 09:37:17 »
Sziasztok!

Kulccsal kapcsolatban lenne kérdésem: 2006-os E12 Corollám van, és sajna elhagytam az egyik (fekete,2 gombos távos) mester kulcsát. A másik mester kulcs és a szürke valet kulcs megvan.
A kérdés: ha veszek bontóban használt kulcsot, azt fel lehet tanítani a gyári Techstream-mel új mesterkulcsnak? Nem ír bele a kulcs immo részébe az előző autó valamit, amitől nem párosítható másikkal?
Nem kaptam egyértelmű választ a szervíztől sem, a bontós szerint igen, többet adott már el így.
Persze vehetek blank, feltanítható kulcsot is, a gyári 80e, az utángyártott 30e, ali-n 7e van. Hogy jó-e, azt persze nem tudom.
Előre is köszi a váaszokat!

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9380
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #14170 Dátum: 2022.11.09 22:30:56 »
Üdv Minden Tagnak! Egy kérdéssel fordulok hozzátok ! Adott egy 2.0 D4D (1CD) motorkóddal! A tünet, hogy reggelente iszonyat nehezen indul, néhány kilométer megtétele után , egész nap simán elindul , majd eltelik egy kicsit nagyobb állásidő, a folyamat újra elkezdődik. Izzitó gyertya, üzemanyag szűrő , Nyomástartó szelep cserélve. Egyébként nagyon szép hangja van , nincs füst, szépen húz. Valakinek van valami ötlete ? Köszönöm

Nem kéne az összes csoportba beírni   :censored: 

TGaba

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #14171 Dátum: 2023.07.03 11:07:19 »
Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék! 2017 Auris hybrid TS 90.000 szerviznél a hátsó fékbetétek szinte nullán, az elsők jó állapotban. A szerelőkben megbízom, 30 éves haverok. Kézifékben nem járunk. Tudtok esetleg valami okot, hogy ezt mi okozhatta? A fogyasztás a csere óta javult, bár az idő is. Továbbá azt vettem észre, hogy a csere óta jobban belenyúlkál a fékezésbe.
A válaszokat előre is köszönöm!

Üdvözlettel:

Gábor

xpet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 667
  • Auris 1.6 Luna 2008
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #14172 Dátum: 2023.07.03 13:41:59 »
Hibrid Aurist nem ismerem, nem tudom az energia visszanyerés a hátsó féken is van-e vagy csak az elsőn.
Az én Aurisom (1.6 benzin) hátsó fékbetétje (márkaszervizben cserélt) eddig mindig kb 30e km alatt kopott el (3 garnitúrára is igaz volt ez), míg az első betétek ennek a háromszorosát bírták. Nem tudom, hogy mennyire egyedi eset, mikor anno mondtam a márkaszervizben nem nagyon foglalkoztak vele. 90%-ban egyedül használtam (nincs súly hátul) és már új kora óta hallom, hogy igen sokszor megszólal az abs előjelzője (halk sípolás) közepes fékezéskor is. Lehet, hogy nagyobb hátul a fékerő, mint ami az optimális lenne, de, az is lehet, hogy nagyon puhák voltak a márkaszerviz által berakott hátsó betétek.

TGaba

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #14173 Dátum: 2023.07.07 11:14:58 »
Szia!
Nem vetted észre, hogy a fékező rendszer bele-bele fékez, ha mondjuk túl közel állnál meg az előtted álló autóhoz? Az a gyanúm, hogy beavatkozik, és ezt lehet, hogy a hátsó fékekkel teszi.

Üdvözlettel: Gábor

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9380
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #14174 Dátum: 2023.07.07 12:52:18 »
Hibrid Aurist nem ismerem, nem tudom az energia visszanyerés a hátsó féken is van-e vagy csak az elsőn.
Az én Aurisom (1.6 benzin) hátsó fékbetétje (márkaszervizben cserélt) eddig mindig kb 30e km alatt kopott el (3 garnitúrára is igaz volt ez), míg az első betétek ennek a háromszorosát bírták. Nem tudom, hogy mennyire egyedi eset, mikor anno mondtam a márkaszervizben nem nagyon foglalkoztak vele. 90%-ban egyedül használtam (nincs súly hátul) és már új kora óta hallom, hogy igen sokszor megszólal az abs előjelzője (halk sípolás) közepes fékezéskor is. Lehet, hogy nagyobb hátul a fékerő, mint ami az optimális lenne, de, az is lehet, hogy nagyon puhák voltak a márkaszerviz által berakott hátsó betétek.
T27, 2009-es, 1,6 Valvematic motor.
A hátsó féket először 180e km-nél cserélték, az elsőt pedig 300e km-nél a hátsóval együtt. Nem szeretek fékezni, ez igaz  [rohog]
Engem nem lepett meg, mert mosásnál láttam, hogy a hátsó felni mindig sokkal fékporosabb volt mint az első  :yes:
Ami feltűnt még az, hogy fékezéskor nagyon minimálisat bólint az autó. Úgy gondolom, az automatikus fékerő elosztót úgy programozták, hogy kevesebb az első kezekekre jutó fékerő.

A szervizben panaszkodott a szerelő, hogy már többször meggyanusították, hogy csak alibiből cserél hátsó betéteket, mert ugye az általában lassabban kopik, mint az első  :lol: