Szerző Téma: Alkatrészek, technikai kérdések  (Megtekintve 2837931 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Soma01

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1587
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #13980 Dátum: 2019.03.10 14:18:33 »
Az az izzó, cikkszám alapján sárga.

A patenteket pedig itt szerintem ki tuod nézni:
Toyodiy ----> BODY ----> HOOD & FRONT FENDER

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3033
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #13981 Dátum: 2019.03.10 20:49:03 »
Sziasztok,

Màsik kérdés: hogyan tudnék ràkeresni az ehhez az autohoz valo patentok gyàri kodszàmjàra, melyek a kerék körüli sàrhànyo müanyag boritàsàt fogjàk a karosszériàhoz (van közöttük fekete patent, de olyan sàrga is, amelybe egy csavar megy bele)? A toyodiy-en nem talàlom a patentokat is tartalmazo àbràt...

Elöre is köszönöm.
Body- hood&front Fender,
Hátsóhoz: side member

espero1

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1483
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #13982 Dátum: 2019.03.10 21:10:43 »
@Soma01 & @kalapos
Köszönöm szépen! Rà fogok akkor igy keresni.
E12 Corolla HB 2005 ; 1.6l 110 VVTi ; angol szerelés, 5 ajtos

géza báttya

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 36
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #13983 Dátum: 2019.03.25 12:09:24 »
Üdv mindenkinek.Sebesség mérö spirált keresek ujjat esetleg valami ötlet? köszönöm

edyzol92

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #13984 Dátum: 2019.03.27 14:14:15 »
Sziasztok!

Corolla E11-es ablaktörlőim nagyon lassan törölnek és ha csak kevés víz van az üvegen, akkor meg is állnak egyhelyben. Szerintetek mi lehet a probléma? Az ablaktörlő motor adta meg magát?
Nem igazán értek hozzá, mindkét karhoz külön motor tartozik vagy egy motorról üzemel mind a kettő?  Esetleg valami relé?

edyzol92

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #13985 Dátum: 2019.03.27 14:36:49 »
Közben sikerült beszélnem, egy régi Corolla tulajdonossal. Egy motor mozgatja a mechanizmust és szerinte maga a szerkezet van megszorulva. Szóval ki kell szerelni az egészet, kitakarítani és megfújkálni vd40-el.
Roszabbik esetben, a motort kell kicserélni.  A hétvégi programom már megvan... :)

edyzol92

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #13986 Dátum: 2019.04.01 16:23:44 »
Sziasztok!

Ablaktörlő gond kipipálva :)  Valóban csak egy kis olajozásra volt szükség...

A következő kérdésem ahhoz szól, akik autó elektronikában jártasak...

Beszereltem egy utólagos centrálzár szettet a jó öreg Harmonyba. Minden jó, de szeretném ha az indexek is felvillannának nyitáskor és záráskor.

A leírásban le is van rajzolva, hogy hogyan kell bekötni, de nem vagyok jártas az elektronikában...
Csatolom a leírást... Az indexekre kell koncentrálni :), a többi bekötés nem okozott problémát...
A rajzból úgy vélem, hogy sorba kell kötni az indexekhez ... A kis "antenna szerű jel :)" meg gondolom a test lehet...
... de mit jelent ez a gyakornatban? Hova kössem a két barna kábelt? Gondoltam, hogy egyszerűen csak a két első indexlámpa fázis kábelére rákötöm,
oszt jó napot, de akkor a többi index lámpa gondolom nem működne...

Hol keresgéljem a megfelelő kábeleket?

andras69

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1142
  • T22 Avensis 1.6 Vvt-i, BMW E46 320D
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #13987 Dátum: 2019.04.01 17:28:41 »
Sziasztok!

Ablaktörlő gond kipipálva :)  Valóban csak egy kis olajozásra volt szükség...

A következő kérdésem ahhoz szól, akik autó elektronikában jártasak...

Beszereltem egy utólagos centrálzár szettet a jó öreg Harmonyba. Minden jó, de szeretném ha az indexek is felvillannának nyitáskor és záráskor.

A leírásban le is van rajzolva, hogy hogyan kell bekötni, de nem vagyok jártas az elektronikában...
Csatolom a leírást... Az indexekre kell koncentrálni :), a többi bekötés nem okozott problémát...
A rajzból úgy vélem, hogy sorba kell kötni az indexekhez ... A kis "antenna szerű jel :)" meg gondolom a test lehet...
... de mit jelent ez a gyakornatban? Hova kössem a két barna kábelt? Gondoltam, hogy egyszerűen csak a két első indexlámpa fázis kábelére rákötöm,
oszt jó napot, de akkor a többi index lámpa gondolom nem működne...

Hol keresgéljem a megfelelő kábeleket?

Szia!
Igen, az a test.
De, a többi index is működni fog. Az indexek valószínűleg úgy vannak bekötve, hogy oldalanként egy ponton vannak. Tehát ahol találsz egy index jelet, oda ráköthetsz egy-egy DIÓDÁN keresztül, ahogy a rajzon van. Index lámpától visszafelé követve valahol megtalálható a vezeték. A többit már bekötötted, így már ez is menni fog... ;)

Unokáink úgy fognak nézni a belsőégésű motorra, mint mi a gőzgépre.

silboy

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 24
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #13988 Dátum: 2019.04.02 10:29:30 »
Sziasztok, 2010 évjáratú Yaris II bal első ajtó ablakemelő kapcsoló körüli műanyag borítást hogyan tudom levenni?

silboy

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 24
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #13989 Dátum: 2019.04.02 10:48:16 »
Sziasztok, 2010 évjáratú Yaris II bal első ajtó ablakemelő kapcsoló körüli műanyag borítást hogyan tudom levenni?

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #13990 Dátum: 2019.04.02 12:56:31 »
Sziasztok, 2010 évjáratú Yaris II bal első ajtó ablakemelő kapcsoló körüli műanyag borítást hogyan tudom levenni?

Flood!!!!!!!!!!!!
Várj és jön válasz!
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

edyzol92

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 75
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #13991 Dátum: 2019.04.02 15:45:28 »
Idézet
Sziasztok, 2010 évjáratú Yaris II bal első ajtó ablakemelő kapcsoló körüli műanyag borítást hogyan tudom levenni?

A kapcsoló körüli műanyag borítást csak a kapcsolókkal együtt tudod leszedni. Kézzel jó erősen megfogod a könyöklőnél lévő műanyagot és
az ajtó végétől haladva a kapcsolók felé sépen lefeszegeted, amíg az összes patent ki nem pattan. Ha megvan a könyöklő, akkor ugyanígy
leszeded a kapcsoló körüli műanyagot is. Ezután a kábeleket lehúzod és kiszerelhetőek lesznek a kapcsolók is.

Ha félted a kezeidet, akkor nyugodtan használhatsz kárpít feszítőt is, de anélkül is menni fog.

...de a youtube és a google a barátod, ha vizuális segítségre is szükséged van :)
2010 toyota yaris door panel removal
https://www.youtube.com/watch?v=S3xzoyTLD1o

Whiterm

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5

kenyer

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #13993 Dátum: 2019.05.26 14:11:47 »
Sziasztok!

Ha valakinek ugyanígy van rögzítve a szívócsonk belseje, tudna egy képet vagy csak röviden pontosítani a bal alsó csavar helyéről?
https://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=1148.msg522170#msg522170

Ugyanúgy a külső részbe (motortól távolabbi) kell csak nagyjából 90 fokkal elforgatva a másik két csavarhoz képest?
Ha igen, akkor nekem pl pont útban van a generátor, pedig az eredeti bejegyzésnél említve van, hogy járó motornál is el lehet végezni.

kenyer

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
Re:Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #13994 Dátum: 2019.05.29 20:40:13 »
Hátha ez könnyebb kérdés  lesz :)

Jól láttam, hogy a vezérműlánc feszítő ó-gyűrű 22*28-as ? (90301-22013)