Ha szebbe akarod tenni az autot, akkor eleg egy szep holgy mely dekoltazzsal es sokkal tobbet dob az optikan...
Es meg a valtasokat is elvezed...
Vagy rakj fel egy colnagot muffolt vazzal, vagy egy pinarello dogmat, na akkor megneznek es tudni fogjak meg van stilusod is es valoban szeretsz gyorsan menni:)
De komolyra forditva a szot:
Nyomtavszelesitonel anyagminoseg szamit, le lehet gyartani, de meretezni kell, beszelj egy gepeszmernokkel.
Sokkal nagyobb terhelesnek lesz kiteve a kocsid, mert jobban fog terpeszteni, ha meg ultett akkor eleve.
Lehet rakni, de hacsak nem specko felnit akarsz sok ertelme valoban nincs, kellenek hozza specko csavarok es tocsavarok. A repulogepiparban hasznalt nagyszilardsagu alu se ket filler, meg ha ugy vagod, h a melohelyeden nem halljak, h koppan...
Vegyel egy normalis ETvel rendelkezo felnit inkabb, mert sokkal egyszerubb es jarhato ut.
es nemet tipusbizonyitvanyra keress ra, es ott megtalalod a meretezest en pl egyebb alkatresznel komplett muszaki rajzot leirassl talaltam.
Es megegy dolog hatosaggal meggyulhet a bajod, no meg ha van egy baleset jon a biztosito, emiatt tuti szivni fogsz, nekem most volt egy torott szelvedom hala egy mixeres kocsinak, pasi jon, felirta lemert a gumikat, amin en fenn is akadtam, ha nincs meg a profilmelyseg pl hiaba ismeri el a masik mondja a szaki, akkor pl te leszel majd kihozva hibasnak, mondvan h a muszaki allapota nem megfelelo. Ha mar nyszelesitot akarsz akkor legyen tipusbizonyitvanya, tuv engedelye. Nalam ez speciel szempont volt mindig is sose volt gondom...valtomertet is csekkolja pl stimmel e.