Szerző Téma: Alkatrészek, technikai kérdések  (Megtekintve 2838227 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

szazketto

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 664
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #90 Dátum: 2005.08.16 09:37:06 »
Arra nem is gondoltatok hogy barmelyik szalonban is lehet kapni? :) optifit is van az olcso is

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #91 Dátum: 2005.08.16 09:43:47 »
Idézetet írta: "szazketto"
Arra nem is gondoltatok hogy barmelyik szalonban is lehet kapni? :)

De az drága  :wink:
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

szazketto

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 664
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #92 Dátum: 2005.08.16 09:46:50 »
azert egy izzo nem vag foldhoz  :o

kuf

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 239
    • http://www.igeny.hu/corolla
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #93 Dátum: 2005.08.16 21:55:03 »
Idézetet írta: "Tamás69"
Idézetet írta: "kuf"
köszi, megpróbálom kiműteni, tegnap 1 óra után feladtam:) Azthittem amúgy,hogy speciálisabb égő.

üdv,
kuf


A fehér műanyagban az égőtartót alul-fölül két-két patent tartja , kiscsavarhúzóval egyszerűbb kipattintani, és az egészet kiborítani, utána könnyebb kiszedni az égőket.

-először majd félórát szórakoztam vele, de ha egyszer rájössz, akkor 5 perc!


Tamás69,

én már a 3 bowden leapplikálásánál elakadtam,bár hamar feladtam, a ház előtt nyitott ajtóval, szakadó esőben :) thx a tippet!

kuf

pkq

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
1.6 EFI fordulatszámszabályozás
« Válasz #94 Dátum: 2005.08.16 22:26:31 »
Üdv mindenkinek !

Még mindig szívesen vennék egy két ötletet a már említett fordulatszabályozási gondommal kapcsolatban. A legutóbbi szerviz alkalmával azt derítette ki az egyik szerelő, hogy túl nagy a nyomatékigénye a klímának ami miatt az elektronika nem tudja visszaemelni a fordulatszámot. Néztem nagyot :shock: . Ez lehetséges ?

Köszi előre is

üdv
PK

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re: 1.6 EFI fordulatszámszabályozás
« Válasz #95 Dátum: 2005.08.16 22:54:42 »
Idézetet írta: "pkq"
Még mindig szívesen vennék egy két ötletet a már említett fordulatszabályozási gondommal kapcsolatban. A legutóbbi szerviz alkalmával azt derítette ki az egyik szerelő, hogy túl nagy a nyomatékigénye a klímának ami miatt az elektronika nem tudja visszaemelni a fordulatszámot. Néztem nagyot :shock: . Ez lehetséges ?

Az jutott eszembe, hogy az Avensis-topicban valaki hasonló problémával küzd egy 1.8 Avensis esetében, és már a szervizzel is szoross kapcsolatban van. Olvass bele (Avensis, mi más?), hogy magadra ismersz-e!
music     

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #96 Dátum: 2005.08.17 08:22:59 »
Idézetet írta: "kuf"
Idézetet írta: "Tamás69"
Idézetet írta: "kuf"
köszi, megpróbálom kiműteni, tegnap 1 óra után feladtam:) Azthittem amúgy,hogy speciálisabb égő.

üdv,
kuf


A fehér műanyagban az égőtartót alul-fölül két-két patent tartja , kiscsavarhúzóval egyszerűbb kipattintani, és az egészet kiborítani, utána könnyebb kiszedni az égőket.

-először majd félórát szórakoztam vele, de ha egyszer rájössz, akkor 5 perc!


Tamás69,

én már a 3 bowden leapplikálásánál elakadtam,bár hamar feladtam, a ház előtt nyitott ajtóval, szakadó esőben :) thx a tippet!

kuf


Jézusom, te mit szerelsz :shock:  :?:
A Bowdenekhez hozzá sem kell nyúlni  :!:  :!:  :!:
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

kuf

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 239
    • http://www.igeny.hu/corolla
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #97 Dátum: 2005.08.17 22:09:19 »
hát akkor hogy szeded ki az izzót? Komolyan érdekel!:)

kuf

Benedek

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 208
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #98 Dátum: 2005.08.18 21:15:19 »
Hali toyotások!
Szerintetek érdemes megvenni a gyári optikát (szárny,szoknya egyéb),vagy pedig van olyan jó az utángyártott is?
....a válaszokat előre is köszi!
5' - Corolla HB.  1.4 sol

szazketto

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 664
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #99 Dátum: 2005.08.19 14:52:58 »
Mi korbespoilereztunk nemreg egy bravot, es minden eredeti abarth cucc volt kiveve a kuszobspoilert. Na azt 100szor nehezebb volt felrakni es a fenyezes is lathatoan mas rajta (pedig ugyanott lett fujva az osszes elem)

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #100 Dátum: 2005.08.19 17:31:00 »
Idézetet írta: "Benedek"
Szerintetek érdemes megvenni a gyári optikát (szárny,szoknya egyéb),vagy pedig van olyan jó az utángyártott is? ....a válaszokat előre is köszi!

Szerintem csak a márkakereskedő bevételét növeled, ha gyárit veszel...
music     

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Alkatrészek, technikai kérdések
« Válasz #101 Dátum: 2005.08.19 19:46:50 »
Idézetet írta: "music"
Szerintem csak a márkakereskedő bevételét növeled, ha gyárit veszel...

Leginkább a TMH bevételét növeled, de ezt hagyjuk  :wink:
Miért is nem jók a gyári cuccok? Mert pontosan illeszkednek? Mert van rájuk garancia? Vagy miért nem?
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: TS alkatrészárak
« Válasz #102 Dátum: 2005.08.20 13:43:52 »
Idézetet írta: "DonRobert"
Sziasztok!

Tud valaki használható információt adni azzal kapcsolatban, hogy egy Corolla TS modellhez mennyivel drágábbak az alkatrészek mint egy sima 1.6-os modellhez?

pl.:
Kerékagy csapágy garnitúra (külső, belső, szimeringekkel)
Olajszűrő
Levegőszűrő
Üzemanyagszűrő
fékbetét
Gömbcsukló
Lengéscsillapító
Féltengely
Kuplung munkahenger
AC pumpa

Ezen információk hiányában nem merek TS-t venni....


Miért , ezeket mind ki szeretnéd cserélni rajta ? Mennyi ideig akarod megtartani az autót , 20 évig talán ?  :wink:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: motor javitás, vagy új motor?
« Válasz #103 Dátum: 2005.08.20 13:50:01 »
Idézetet írta: "Dragon79"
Sziasztok!

Komoly problémám van, és tanácsot szeretnék kérni.
Egy toyota márkaszerviz hibájából hengerfejes lett a corollám motorja /Toyota Corolla 95' 1.3-as/. Természetesen elfojt a hütőviz, és megsült a motor  :(
Egy másik szervizben kicserélték a hengerfejtömitést a motorban, de azóta eszi az olajat a kocsi  :cry:
Most elvittem az autót egy harmadik szervizbe. A vizsgálatok után közölték, hogy gyürüzni kell a hengereket, illetve kicserélik a tömitéseket /szelepszár szimerin.. bla-bal-bla/. Ez igy 120-ba meg fog állni.  :oops: De ha fel kell furni a hengerekt, az még további 100-150.

És a kérdés: Hadjam az egészet a francba, és vegyek a kocsiba egy másik motort? Mennyibe kerül egy botnot motor kb.?
Vagy vegyek mély levegőt, és örüljek, hogy enyivel megúsztem?  :shock:

... Az élet szép!  :D


Gyűrűk ? Szelepszár-szimeringek ?  :shock: ... Hát nem tűnt fel a csodálatos szervíznek , hogy csak a hengerfejtömítés-csere után kezdte enni az olajat a motor ? ... Netán le kéne venni és síkba csiszolni a hengerfejet , majd föltenni egy új tömítést (ha már a korábbi cserénél nem tették meg , holott illett volna , pont azért , hogy ne történjenek utána ilyenek) - ezzel jó eséllyel megoldódna a probléma  :idea: !
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: 1.6 EFI fordulatszámszabályozás
« Válasz #104 Dátum: 2005.08.20 13:56:33 »
Idézetet írta: "pkq"
Üdv mindenkinek !

Még mindig szívesen vennék egy két ötletet a már említett fordulatszabályozási gondommal kapcsolatban. A legutóbbi szerviz alkalmával azt derítette ki az egyik szerelő, hogy túl nagy a nyomatékigénye a klímának ami miatt az elektronika nem tudja visszaemelni a fordulatszámot. Néztem nagyot :shock: . Ez lehetséges ?

Köszi előre is

üdv
PK


A motor egy ékszíjon át forgatja a klímakompresszor ékszíjtárcsáját . Amennyiben ez (azaz maga a kompresszor) valamiért a kelleténél nehezebben jár , akkor talán ésszerű lehet a fenti diagnózis - de akkor talán kéne lennie más hibajelenségnek is (pl. hang) , bár nem feltétlenül . Egyébként minden rendben van a klímával , megfelelően fűt , fel van töltve rendesen stb ?

Én m.esetre valószínűbbnek tartom , hogy valamiért nem látja el a feladatát az az elektronika , amelynek feladata lenne a fordulatszám megemelése .

Mekkora egyébként a rendes (nem klímás) alapjáratod ? Ha nem túl magas , akkor esetleg meg lehetne kicsit emelni , és utána megnézni , hogy így mennyivel esik vissza a klíma bekapcsolása után . Ha az a fordulatszám is megemelkedik (teszem azt , 700-750-re) úgy , hogy az alapjáratot ne kelljen ehhez ész nélkül megemelni (mondjuk , max 900-ig) , akkor talán lehetne ez is egy -legalábbis áthidaló- megoldás .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )