7 éves autó,elkezdett rángatni a motor...
Az ECU a legvége. Túl sűrűn nem romlik el. Nálam már 20 éve jó. A legolcsóbbtól indulj.
Nézzétek végig a gyújtást. Gyertya (hőérték (!), átfújás, hézag, repedés...), kábelek (repedés, áthúzás, szigetelés kopása), ha elosztós, akkor rotor-elosztófedél (kopás, repedés). Ha benzines, nem értettem. De sztem nem elosztós.
Ha ez már rendben, akkor alapjárati léptetőmotornál tisztítás, ha van rajta még ilyen (idle speed control valve), fojtószelepház járataival együtt. toyodiy.com a barátotok. Majd PCV szelep. Légtömegmérő.
EGR-t passzolom. Ami nincs benne, azt úgysem nézitek meg.
Ezután vízhőfok jeladó, esetleg lambdaszonda. Nem csere, mérés.